Gereedschapskoffer.nl reviews

Gereedschapskoffer.nl reviews

Excellent
9.0

Top bedrijf! Doen wat ze beloven! Lage prijzen.

Aanrader. Prijzen erg gunstig! Goede website. Snelle service. Doen wat ze beloven.
Tools and Storage

Reply from Tools and Storage

Beste Herbert,
Bedankt voor uw positieve review.
Omdat wij blij zijn met deze review, willen wij u graag tegemoet komen.
Kunt u contact met ons opnemen: info@ledzbuy.nl

TEVREDEN

De naam Gereedschapskoffer.nl was bij mij niet bekend. Om dat ik een koffer zocht
kwam ik deze naam tegen. Via de site besteld en binnen 2 dagen de koffer in huis.
Alles keurig geleverd en verpakt .
Ik ben dan ook zeer tevreden!!!!

Correcte afhandeling en levering binnen de 2 dagen, ook naar België

Voor mij was het de eerste keer iets te bestellen via Gereedschapskoffer.nl. Op zondagavond besteld en dinsdagvoormiddag afgeleverd, intussen de zending perfect te volgen via trackingsysteem. Geen verzendkosten voor deze levering. En dit aan een zeer intressante prijs in de markt. Een aanrader.

ik heb helemaal gekregen wat ik zocht TOP

Ik heb bij gereedschapsfoffer een klein maar fijn koffertje besteld voor aan mijn boot trailer het is net wat ik zocht af levering ging naar wens helemaal TOP
Ger

Dik in orde

Al met al erg goede ervaring, ik zal hier in de toekomst zeker weer spullen afnemen. De communicatie is helder, afspraken om bijvoorbeeld terug te bellen worden nagekomen, de prijzen zijn goed en de levering volgens (hoge) verwachting.
Helemaal goed.

Top!!

Na uitgebreid onderzoek uiteindelijk bij gereedschapskoffer.nl uitgekomen; de beste prijs en perfecte service. Na de bestelling van mijn Stanley koffer, werd deze de dag erna al afgeleverd. Top!!

Niet leveren, geen contact maar wel betaald

Op 4-4 een kast besteld waarvan schijnbaar de laatste reeds uitgeleverd was. Hierop werd keurig gevraagd wat te doen en aangeven dat de levering op 11-4 zou plaats vinden. Op 11-4 niets mogen ontvangen, zelf contact moeten opnemen maar geen nieuwe leverdatum.
Al met al heb ik nu geen kast, geen leverdatum en geen geld want betaling is reeds gedaan. Ben aan de goden over geheveld of en wanneer ik mijn kast geleverd krijg.
Tools and Storage

Reply from Tools and Storage

Beste Ivo,

Wat jammer om deze beoordeling te lezen.
Naar onze mening is er voldoende contact geweest met u met betrekking tot uw levering.
Aangezien wij afhankelijk zijn van buitenlandse leveranciers, kunnen wij vaak maar een reële inschatting maken van de levering van producten als deze niet op voorraad zijn.
Onze inschatting was dat het product 11-4 binnen zou zijn.
Ik heb u ook op 11-4 meegedeeld dat deze datum niet aangepast werd en ik de kast snel verwachtte.
1 werkdag later was de kast binnen en hebben wij hem opgestuurd.

Nogmaals vinden wij het jammer van deze beoordeling.

Toch wensen wij u veel plezier met uw aankoop bij Gereedschapskoffer.nl

mooie kast voor in garage berging of tuinhuis.

Deze kast ziet er heel solide en degelijk uit op de site, nu ik de kast in elkaar heb staan (dit is een bouwpakket wat geheel in elkaar geklikt kan worden a la ikea) vind ik dat de kast iets minder degelijk is als ik had gehoopt. De kast is niet super solide stevig als deze in elkaar staat.
Wel moet ik zeggen dat de kast voldoende voldoet aan mijn verwachtingen ik kan er mooi mijn tuingereedschap en andere middelen die je niet in huis legt in stoppen.
Nu de kast vol ligt met spullen en nu de pootjes gesteld staan kan ik de kast wel gebruiken waar deze voor bedoeld is.
Als ik nog een kast moest hebben kocht ik denk ik toch nog zon kunststof kast, dit omdat in mijn tuinhuis de kast heb staan, voordeel van kunststof is dat het niet roest en erg licht is in tegenstelling tot een stalen kast. Wel is een stalen kast degelijker.

Zeer interessante aanbieding

Ik heb deze koffer gekocht voor mijn dochter en haar vriend die samen zijn gaan wonen. Het is een geweldig mooie uitziende koffer met goed en voldoende gereedschap voor starters. Alle gereedschappen die nodig zouden zijn voor klussen in en om het huis zitten in het koffer. Alles mooi opgeruimd in compact koffer. Een echte aanrader.

Aanbevolen site met snelle levering van artikelen.

Ik zocht een paar assortimentskoffers en kwam bij deze site uit omdat het een prettige site is om te navigeren is en het hetgeen had wat ik zocht. Was verrast over de prijzen dus daar besteld en alles in goede orde ontvangen, het pakket werd snel geleverd, heel prettig omdat ik in het verleden wel eens online artikelen had besteld waar ik 5 weken op moest wachten, dus wel een vermelding waard.
Een aanbevolen site om te shoppen !

stanley gereedschapstasje

Een ideaal gereedschapstasje voor een lage prijs. De levering was snel en volledig. Gebruik het gereedschapstasje nog iedere dag met plezier.

Supergoede service en snelle bezorging.

Het is een top kwaliteit - prijs verhouding en de bestelling was er al de volgende dag. Ik ben zeer tevreden en als ik nog iets in deze categorie nodig heb ga ik zeker weer naar deze site.

eindelijk een gereeedschapskoffer op maat

ik ben zeer tevreden met de inhoud en kan in het vervolg alle klussen weer uitvoeren, bedankt voor dit prachtig stuk gereedschap

Gedaan met sleuren

Dank zij mijn nieuwe Stanley-gereedschapskoffer op wieltjes, hoef ik niet langer te sleuren met mijn gereedschapskoffers wanneer ik ga bloemschikken.
De gereedschapskoffer heeft een grote inhoud en is praktisch ingedeeld zodat ik er al mijn materiaal kan in opbergen. Bovendien kan hij tegen een stootje, wat ik van mijn oude plastic gereedschapskoffers niet kan zeggen.

fantastisch.

Dit was mijn eerste ervaring met, en bestelling bij, Gereedschapskoffer.nl, en die was in elk opzicht positief te noemen.
De levering was op tijd, het product uitstekend, de site goed overzichtelijk, kortom, ga zo door.
Ook de prijs was goed. Hetzelfde product heb ik bij anderen ook gezien en daar was het overal duurder.

HULDE.

Te laat besteld en toch binnen 1 dag geleverd.

Wilde wel eens kijken, of hier ambtenaren werken of snelle reageerders.
10 minuten na 15.30 besteld. Toch de volgende dag geleverd.

assortimentsdozen zijn ideaal voor het opruimen van kleine spulletjes.

De assortimensdozen, die bedoeld zijn voor gereedschap van de man, zijn ook ideaal voor de handwerkbenodigdheden van de vrouw. Met al die vakjes kan je alles heel goed sorteren. Alles is heel overzichtelijk en makkelijk op te zoeken. Keurig opgeruimd!
Aanbevolen dit te kopen bij Gereedschapskoffer.nl!

uitstekend

Besteld en volgende dag binnen. Goedkoop en zonder verzendkosten.

snelle levering

snelle levering, goede prijs kwaliteit verhouding, een duidelijke site.

Snelle levering en de medewerkers zijn aardig.

Goed bedrijf helaas was het inleg bakje bij levering van mijn stanley koffer kapot(daar konden hun niks aan doen bleek Productie foutje). ik gelijk gebeld en een paar dagen later had ik een nieuwe(goede koffer)

Tools and Storage Details

Visit Gereedschapskoffer.nl