Getbig reviews

Getbig reviews

8.7

Super Service

Hurtig betjening, varen har man inden for få dage. Chatten var en god hjælp, skulle lige spg vedr. weight gainer produkt til min søn der ikke trænede på det tidspunkt, men som ikke kunne tage på i vægt. Og ja nu har vi prøvet 1kg pulver og han tog 2 kg på inden for 10 dage. Nu er han startet med at styrketræne, og så er det endnu vigtigere at kroppen har noget at bygge af. Så hvorfor købe dyrt når man får et udmærket resultat for mindre penge, selv om smagen måske kunne være lidt bedre, men for vores vedkommende gøres det ved at komme noget mere cacao i selv, og det giver lige det sidste pift.

Helt iorden :)

jeg bestilte varer i går og modtog dem idag.
Se det er fandme god service, og det var der mange netbutikker der kunne lære af.
Varene var godt solidt pakket ind, og var helt som forventet.

Det bliver så her jeg handler tilbehør til min træning fremover.

Manglede adskillige dele... men fin service fra virksomheden

Bestilte en chin-up bar (til væg) hos GETBIG.dk til 400 kr.

..og var ikke voldsomt imponeret... der manglede adskillige dele... ud fra den overvejende tjekkiske manual kunne jeg så ræsonnere mig frem til, at der manglede:
- 1 stk. bolt
- 1 stk. spændeskive
- 8 stk. Bolte til montering i væggen!?

Angående sidstnævnte oplyses det at de åbenbart slet ikk følger med! Det er mig virkelig en gåde hvorfor skruerne til ophænget ikke er inkluderet!? (..og hvorfor dette ikke står nogen steder på hjemmesiden! )

så nu skulle jeg så SELV ud i et byggemarked mandag og finde/købe bolte som kan holde chin-up baren.

MEN GLÆDELIG OPDATERING! :D
blev ringet op af en medarbejder fra getbig.dk der venligt beklagede fejlen og tilbød at betale de 200kr jeg havde haft i ekstraudgifter til bolte, hvis bare jeg sendte dem et billede af min kvittering fra bauhaus, samt et billede af manualen så de kan tage kontakt til producenten og finde en løsning fremafrettet.

Alt i alt en god oplevelse :)

Hurtig levering og super service

Bestilte d. 3 marts Viking Rebuild Proteinpulver, og var allerede til afhentning d. 5 marts. Så det er hurtig levering. Getbig.dk har de bedste produkter, og er altid hjælpsomme med svar via deres Facebook side, og de holder hvad de lover. Så de får 5 stjerner.

Hurtig levering og god kundeservice

Først blev pakken væk. Men skrev til dem og de sendte en ny hurtigt og den kom efter to dage. Så god service og hurtig levering. :)

Hurtig levering og god kvalitet

Jeg bestilte nogle håndvægte derfra, som kom meget få dage efter. De blev leveret direkte til døren, selv om jeg havde bestilt det, så jeg kunne hente det i Bilka ( af hensyn til fragtmanden), men jeg klager skam ikke når jeg slipper for selv at skulle bære dem hjem.

Alt i alt, leverer de en god service. Kvaliteten er i top og prisen er ikke noget at klage over. Næste gang jeg skal have fat i lignende vare, er det klart et sted jeg tager under stærk overvejelse.
Kunne ikke være mere tilfreds.

God kundeservice

Modtag min pakke 2 dage efter bestilling (Hurtigt). Men der manglede en ting i pakken og så ringede jeg ind og talte med Karina, som sender mig det manglede. Virkelig god kundeservice.

5 stjerner herfra!

Hurtig levering!!

Hurtig levering (2 dage) af både bænk og 30 kg vægte (bestilt mandag og leveret tirsdag)
Lidt bøvlet at samle bænken, men lidt ekstra knofedt og den er samlet.
Ikke den flotteste finish, men ganske ok prisen taget i betragtning :-)
Handler der gerne igen!

Så 5 stjerner for hurtig levering og service

Fantastisk support og levering!

Kan helt klart anbefale GetBig :-) bestilte 30 kg jern håndvægte. Fik leveringen fra dag til dag, kan ikke være mere tilfreds. Da jeg skrev til kundeservice fik jeg svar indenfor 2 timer, kan heller ikke klage på den front.

Alt i alt 5/5 stjerner! 100 % fremtidig kunde

Hvis jeg skal (Streg under skal) sætte fingeren på noget, er det at pakken lugtede ekstremt slemt

Fremragende

Hejsa,

Jeg har nu fortaget mit tredje køb hos GetBig.dk og jeg kan varmt anbefale at man køber sine ting der.
De er flinke, rare og altid hjælpsomme og der er ikke en finger at sætte på noget.
Alt i alt, så har jeg kun haft gode oplevelser.

Reply from N.K Import APS

Takker for de positive ord, altid rart når folk gider tage sig tid til at skrive også når de er tilfredse :-)

Hurtig og god levering

Bestilte nogle varer fra getbig, med en lynhurtig levering. Ikke nok med det, de tilgodeså også mine ønsker om en tegning af en giraf på pakken.
Det er ikke kun god humor - det er også god service!

Reply from N.K Import APS

Billigt og hurtig levering!

Bestilte et sæt af håndvægte og nogle ekstra vægtskiver, hurtig levering og alt til en rimelig pris!

Desværre en blandet fornøjelse

Jeg fandt ikke helt de informationer som jeg søgte på websitet, så jeg ringede til deres kundeservice, først fik jeg fat på to hjælpsomme piger som ikke kunne svare på mine spørgsmål og jeg endte i tredje hop hos chefen hvor jeg fik den vejledning jeg havde brug for.
Jeg besluttede mig for en træningsbænk, en 180 CM vægtstang, 2 x 10 kg og 2 x 15 kg skiver. Alt i alt en bestilling til lige omkring 3000 kr.
Et par dage efter landede der 5 pakker, desværre var det kun halvdelen af min bænk der var kommet med. 3-4 mails frem og tilbage til kundeservice fik løst den sag og i dag fik jeg så resten af bænken. Det røg der en stjerne på.
Skiverne er af god kvalitet (støbejern), stangen er af god kvalitet men jeg synes at rillerne sidder alt for tæt sammen, så hvis man skal holde bare lidt bredt, eller en en høj mand, så ender hænderne ude på det blanke chrom.
Bænken virkede umiddelbart af god kvalitet, konstruktionen er god og kraftig men desværre er der sparet lidt for meget på finishen, og jeg måtte have fat i min Dremmel for overhovedet at kunne samle bænken fordi der var flere meget store og kraftige grater. det røg der en til stjerne på.
I dag samme dag som jeg modtog min bænk i sin helhed, så jeg så at prisen var blevet sat ned fra de 1500 jeg gav til 1200. Det er der jo ikke noget at gøre ved, men lidt surt når det sker præcist samme dag som man modtager resterne af sin bænk til den dyre pris. det ryger der selvfølgelig ikke en stjerne på.
Jeg er godt tilfreds med udstyrret til den pris jeg har givet, og jeg forventer da også at handle hos Getbig igen, men håber at oplevelsen lige får det sidste huk opad.

Hejsa

Din kritik er taget til efterretning, dog vil jeg gerne have lov at påpege at bænken aldrig har været sat ned. Den har kun stået til den pris hele tiden på hjemmesiden. Der har dog været fejl i nogle reklamer et bureau har kørt hvor de har oplyst priserne ex. moms, og det kan være sådan en reklame du har set, men hvis du var gået ind på hjemmesiden ville du have set at den stadig stod til 1500 DKK inklusiv moms :-) Så håber lige vi kan få en stjerne tilbage ;-)

God jul her og godt nytår, glæder os til at kunne servicere dig igen og vise at vi er til 5 stjerner ;-)

God/flink service og hurtig levering men defekt i en af varen

Bestilte følgende fra getbig.dk:

1 x Home Skråbænk - Justerbar træningsbænk
1 x Jern 30kg Håndvægtsæt (2 håndvægte)
2 x 30MM Jern Vægtskiver 5 kg.
2 x 30MM Jern Vægtskiver 10 kg.
1 x Power Wheel - Prof. Ab wheel
4 x 1 stk. Ø30mm Fjeder luk til vægtstænger

Det hele blev bestilt søndag den 8 December 2013, og blev leveret ved min adresse den 10 december.

Alle tingene var der, og godt pakket ind.

VAR ALT SÅ PERFEKT? NEJ, ET PAR ENKELTE TING SKUFFEDE MIG:

Håndvægt sættet jeg bestilte bestod af: otte 2,5 KG. vægtskiver, fire 1 KG. vægtskiver, to håndvægt stænger, fire stjernelukker. MEN to af de 2,5 KG. vægtskiver var 1 mm. eller mere for lille til de kunne komme på vægtstangen = ubrugelig med mindre de bliver slebet lidt større inden i, hvilken vil medføre malingen forsvinder. Jeg opdagede først dette da jeg havde smidt alt pappet, og kvitteringerne i containeren, så kunne ikke sende dem retur, og det kunne ikke betale sig at skulle betale for sende dem med postdanmark (for dyrt). SÅ HAR TO VÆGTSKIVER AF 2,5 KG. DER ER UBRUGELIG MED MINDRE JEG SLIBER DEM. DET VIL SIGE JEG HAR EN 15 KG HÅNDVÆGT, OG EN 10 KG HÅNDVÆGT ?!?!?!?

EN LILLE FORBEDR ELSE PÅ SKRÅBÆNKEN DER MANGLER:

Vejledningen var ikke på dansk sprog, men man kunne se på tegningen hvordan den skulle samles, det var også blevet nævnt i varen inden jeg bestilte den. Og det hele var NEMT NOK AT SAMLE BORTSET FRA RYGLÆNNET OG "PUDEN" MAN SIDDER PÅ, ryglænnet skulle skrues fast bag i med 6 skruer, og puden med 4 skruer, det lyder nemt nok, bortset fra man skulle GÆTTE SIG FREM TIL HVOR SKRUERNE SKULLE SKRUES I. Jeg blev nødt til sætte puden løst på først, derefter rejse ryglænnet helt op til siddestilling (man kan tilpasse siddestillingen) hvor jeg satte ryglænpuden på, så jeg kunne sikre mig den passede i alle 4 stillinger som den kunne justeres i. Derefter skruede jeg ryglænet fast, og til sidst puden. og der var ikke plads til fejl, for det var selv skruende skruer, så skulle sikre mig den ikke sad skævt eller noget. men det gik.

Denne anmeldelse er skrevet til brug for producent, forhandler og til andre kunder.

Jeg takker for en god handel, for ellers noget rigtig godt udstyr som vil blive brugt i mange år. På grund af fejlen ved de 2 vægtskiver, og på grund af puderne som måske ikke for alle kan finde ud af justere+montere giver jeg getbig.dk 4 stjerner ud af 5.

MVH. Kent

Hej Kent,

Tag lige kontakt til vores kundeservice. Selvom du ikke har kvitteringen så kan vi selvfølgelig finde din ordre og sørge for du får nogle nye vægtskiver. De skal selvfølgelig passe til :-)

Beklager meget din oplevelse, men husk du altid bare kan ringe til os og forklare problemet så er vi klar på at hjælpe. Du skal selvfølgelig ikke betale returfragt for vægtskiverne når det er vores fejl.

Der kommer ny version af skråbænken indenfor 4-8 uger, så håber vi udfordringen med at samle er løst for fremtidige kunder.

Nemt og hurtigt

Super hurtigt levering af en super lækker yigamåtte i god kvalitet til prisen!

Hej Louise,

Takker altid rart når folk der er tilfredse gider bvruge tid på at give stjerner. Desværre er det oftest kun de få procent som er utilfredse med noget som gider bruge tid på at skrive herinde. Så tusinde tak :-)

Elendig Kundeservice

Jeg bestilte et håndvægte sæt reklameret som:
20 Kg Håndvægtsæt (2 håndvægte)

Dog kan der maximum sættes 10kg på hver stang, hvilket ikke fremgår nogen steder i informationen på dette produkt.

Jeg mailer kundeservice for at undersøge hvad mulighed er for at få byttet varen samt undgå for mange ekstra omkostninger for fragt pga. et produkt som der er dårligt reklameret for.
Svaret lyder at jeg kan få lov til at give fuld pris på næste produkt og betale den tre-dobbelte fragt for hele molivitten.

Det viser for mig en ligegyldig attitude overfor deres brugere. Nej tak.

Hej Edvard,

Jeg beklager din oplevelse. Din kritik er taget til efterretning og der er blevet indskærpet for kundeservice at vi skal være mere fleksible. Synes dog det er hårdt at give 1 stjerne. Hvad ville du så give et firma som slet ikke leverer de varer du har bestilt?

Vi er selvfølgelig ikke ligeglade med vores brugere, vi tjener sjældent noget på jeres første køb da det "overskud" går til annoncering mv. så det er meget vigtigt for os at have tilfredse kunder som køber igen, og anbefaler os til andre :-)

Lige efter bogen

Pakke leveret på en dag - alt OK!

Har altid oplevet god service og hurtig levering.

Hvis du er ude efter træningsudstyr, så brug GETBIG.DK

Jeg bestile mandag aften en vægtstang og seks vægtskiver. Jeg får straks en ordrebekræftelse, og fordi min pakke var over 20kg, blev den sendt med fragtmand. Da jeg kom hjem onsdag stod den i carporten. Alt forløb som det skulle. Hvis du er ude efter træningsudstyr, så brug GETBIG.DK!

Mvh. Nikolaj

N.K Import APS Details

Proteinpulver, kreatin og kosttilskud salg. Gratis bodybuilding og fitness Artikler og debatforum. Billig protein pulver og kreatin findes her

Visit Getbig

Write to: nikolaj@getbig.dk