Getbig reviews

Getbig reviews

8.7

Jeg er en KNOLD ifølge servicemedarbejder

Jeg bestilte den 25. juli en bøtte proteinpulver fra Getbig.dk. Da jeg ikke havde modtaget noget brev om, at pakken var kommet den 1. august, gik jeg ned at købte noget andet i mit lokale fitnesscenter, da jeg var løbet tør og derfor ikke kunne vente længere. Da jeg skrev til Getbig.dk, at jeg gerne ville annullere ordren, da jeg endnu ikke havde fået en brev om afhentning, gjorde servicemedarbejderen mig opmærksom på, at jeg kunne have set, at min pakke var kommet med det tilhørende trackingnummer i e-mailen. Problemet er blot, at jeg havde set det som et ordrenr., og altså ikke et trackingnr. - det er selvfølgelig min fejl, at jeg ikke har tjekket det ordentligt, hvilket jeg også ville have undskyldt i min mail retur til servicemedarbejderen - lige indtil jeg ser den videresendte besked, der sandsynligvis skulle have været til administrationen, men som hun ved en fejl sendte til mig. Der står, her citeret:

"Hejsa,
når hans pakke kommer retur, skal han ikke have portoen retur.
Han er da en knold!

XXXXXXXX
kundeservice
www.getbig.dk"

Medarbejderne hos Getbig (eller ihvertfald denne ene) er ret god til at virke flink udadtil, men så snart kommunikation sker - eller rettere 'burde ske' - internt i virksomheden, bliver man åbenbart ikke behandlet særligt godt som kunde. Jeg er godt klar over, at jeg måske burde have observeret, at det var et trackingnr., der var tale om. Men det giver imidlertid ikke medarbejderen ret til at nedgøre virksomhedens kunder 'bag deres ryg'.

Så dette er altså blot en oplysning til alle, der måtte handle Getbig om at være opmærksom på, at man i hvert fald ikke skal være sikker på, at der bliver talt godt om én bag virksomhedens lukkede mure.

Dette har gjort, at hverken jeg eller min nærmeste omgangskreds vil handle hos Getbig.dk igen.

Det skal til sidst siges, at jeg fik en 'undskyldende' mail tilbage fra servicemedarbejderen, som bekræftede at e-mailen ikke skulle have været til mig.

Efterfølgende ringede hun også til mig i et forsøg på at redde tabte, og tilbød mig rabat på min næste ordre, hvilket jeg takkede nej til, da jeg - som førnævnt - ikke ønsker at handle hos en virksomhed, der behandler sine kunder (dem de ellers skal leve af) på denne måde.

/Jonas Rasmussen

Hej Jonas,

UPDATE: Den pågældende kundersupporter er ikke længere ansat i vorksomheden.

Jeg beklager rigtig meget din oplevelse og ved ikke lige hvad der er sket for medarbejderen i denne situation. Det er selvfølgelig meget dumt og ikke iorden.

Jeg kan desværre ikke gøre andet end at undskylde igen, og vedkommende i supporten er selvfølgelig også ked af det passerede, så det vil helt sikkert ikke gentage sig.

Det er selvfølgelig ikke sådan vi gør normalt, og jeg er glad for at hun har virket flink i telefonen for det er hun faktisk også normalt ;-)

mvh
www.Getbig.dk
Nikolaj

Gode priser, fin levering

Bestilte en træningsbænk og et sæt håndvægte. Håndvægtene var desværre ikke på lager og derfor kunne der forekomme noget ventetid, dette var jeg indforstået med. Jeg tjekkede daglig min mail, for at se hvornår varene blev afsendt sådan at jeg kunne være hjemme til at modtage dem. Jeg fik dog aldrig en bekræftelse på afsendelsen og blev ringet op 10min før fragtmanden var på min adresse. Dette er i sig selv en god service med opkaldet, men beklageligt at man ikke får en mail så man kender dagen. Heldigvis var min kæreste hjemme tid at modtage pakken.

Alt i alt har de gode priser, produkter og mulighed for gratis fragt.
Mangel på afsendelses mail trækker dog en enkelt stjerne ned fra en ellers perfekt oplevelse.

Super service!

Har købt derinde flere gange, og har tilmed skulle sende varer retur af flere omgange. Fik mine penge retur uden problemer, og modtog en super god service af Mia fra deres kundeservice. Hurtig og perfekt hjælp!

Pletfrit

Jeg bestilte hos getbig to sæt håndvægte + skiver, der tilsammen udgjorde en vægt på 40kg. Udover det bestilte jeg også en vinyl håndvægt af 7kg og 2kg proteinpulver, der skulle med til en ven. Jeg bestilte det hele en onsdag aften og allerede fredag morgen kl. 9.00 havde leverandøren, efter anmodning, droppet alle varerne i garagen. Jeg er super tilfreds og udstyret fungerer 100%. Indpakningen var god og varerne var på ingen måde beskadiget. Jeg ringede i øvrigt om torsdagen ind for at høre om nogle enkelte ting og jeg fik hurtige, korte og præcise svar. Alt taget i betragtning.... Super service!

Du er fantastisk Grethe - kundeservice i verdensklasse

Havde købt en vare som jeg ikke ville have - "bare send den tilbage, og så sender jeg pengene retur" sagde Grethe

Det er sku iorden!

Perfekt, lige som det skal være!

Jeg har bestilt derfra 2 gange.
Fungerer perfekt, varen er der nærmest med det samme. Det kan ikke blive bedre!

Godt

Godt og hurtig levering!

Priserne trækker det op, men ville handle de fleste ting andre steder.

Jeg har nu købt en rygtræner, pull-up-stativ og en træningsbænk, samt hansker og protein-pulver.

Handsker og protein pulver er der ikke noget at sætte en finger på og protein-pulveret smager fint og det er til måske Danmarks bedste pris.

Men deres træningsudstyr er ikke særlig prangende.
Af de tre ting jeg modtog var der fejl på alle tre, lige fra manglende dele, forkerte svejsninger til dele der ikke passede sammen.

Mht. den forkerte svejsning på rygtræneren (som i øvrigt er lige vel "spinkel"), ringede jeg og påpegede og efter et billede og en mail fik jeg tilsendt en ny del.

På Semi-Pro Pullupstativet og Semi-Pro trænings-bænken, var der mindre fejl der medførte at jeg var nødt til at tage i Bauhaus for at købe et par smådele for at samle pull-upstativet. Men jeg på trænings-bænken har været nød til at file og skære et par ting til.
Så jeg synes det er lidt synd at kalde det for "Semi-Pro" samt bruge ordet "EU-stål" om de her ting når det ikke ligefrem sidder i skabet.

Leveringen var væsenlig længere end de 3-5 dage der stod på hjemmesiden, det kunne de godt have givet en melding om. Derudover har det fragt-firma de har valgt at bruge ikke megen sans for at folk kan være ude og handle/arbejde eller andre ting at tage sig til, de møder bare op på ens adresse og siger "nu er vi her" - der kunne man godt ringe lidt før - bare en lille halv time, som mange af de andre gør.

Betalingen blev, som jeg kan se andre også har oplevet, trukket før end pakken var sendt afsted, det er ikke særlig rart at få trukket flere tusinde kroner uden at have et track&trace nummer.

Men når det er sagt så kontaktede jeg så GetBig igen og fik da også 500 kr. som kompensation. Hvilket jeg synes var en rigtig god service - men alt i alt ville jeg hellere have haft det var gået smertefrit :-)

Jeg vil derfor stadig gerne købe proteinpulver, handsker, bælter etc. hos GetBig (da det er billigt og godt), men trænings-udstyr hvori der indgår flere dele, det synes jeg de mangler kontrol af de varer de selv får fra grossister/fabrikker.

mvh

Hejsa

Vi beklager meget forløbet,

Det er ikke normalt der er fejl på udstyret, det koster os masser af penge når der er fejl på udstyr og vi enten skal tage det retur og sende noget nyt eller give afslag i prisen. Det er desværre umuligt for os at kontrollere alt udstyr inden det bliver sendt afsted, men vi tager stikprøver.

Leveringen: Normalt ringer fragtfirmaet 1 time før de kommer, jeg undskylder hvis det ikke er sket i dette tilfælde.

M.h.t. betalingen så bliver den trukket så snart vi har sendt varerne og ikke et sekund før. At den så bliver forsinket ved fragtmanden er selvfølgelig meget uheldigt.

Jeg beklager din oplevelse, og håber vi får genopbygget tilliden i fremtiden :-)

Kedeligt...

Bestilte mellem 29-04 - 02-05 kan ikke huske det præcist..
(og er så smart jeg har slettet min ordre ;) )

1.Mavetræningsbænk, som var på lager.
2. håndvægte af 20kg. som var på lager
3.træningshansker.. som var på lager

Mavetræningsbænken var åbenbart ik på lager ( der står stadigvæk den er på lager, har tjekket )

så ringede der ind(TROR det var d.06-05, fordi skulle self selv finde ud af at mine ting var forsinket :) og kvinden jeg snakkede med sagde pænt at der lige ville gå en extra dag eller to. FINT NOK..

Fik en mail d.08.05, at det ikke kan blive leveret på de (normale 1-2dage)

Sidder nu d.13.05.. har prøvet at ringe 7gange inde for de sidste 2timer nu, så jeg måske kan få at, vide hvornår jeg skal regne med tingene kommer... ingen tager telefonen :) så glæder mig da til at se hvornår jeg får mine ting:)
Opdatering:::: fik endelig fat i en, deres telefoner havde ik virket? hun sagde jeg fik mine ting imorgen d.14.05 ;)
(som en lille ros, er de nu meget søde at snakke med der inde, i forhold til andre steder) :)

Køber næsten alt online ;) må nok indrømme jeg hader mest når der bliver lovet at tingene kommer inde for nogle dage, og at ting som står der er på lager ik er på lager :)

Hej Mark,

Mave træningsbænken stod rigtig nok til "På lager", men med 3-5 hverdages AFSENDELSESTID, da den kun var kommet til vores fjernlager, hvor vi ikke kan afsende indenfor 24 timer. Det tog så desværre et par dage ekstra udover det vi skrev inden vi fik det sendt afsted. Jeg synes også det er mega irriterende hvis der står noget og det ikke bliver oveholdt, så det beklager jeg selvfølgelig.

I går havde vi store problemer med telefonen, hvilket du også kan se at en anden har påpeget herinde i går. Hvis du kigger tidligere anmeldelser igennem vil du se at det ikke er noget der ellers er nævnt, så det var ikke bare en dårlig undskyldning :-)

Jeg beklager rigtig meget din oplevelse af denne handel. Vi tager kritikken til os og vil selvfølgelig gøre alt hvad vi kan for at det ikke gentager sig.

Håber du giver os en chance for at vinde din tillid tilbage en anden god gang :-)

Kan se at du også har handlet hos os før, hvor det gik smertefrit som det skulle, det ville være rart hvis du kunne give 5 stjerner for den handel. Vi synes at Trustpilot er et godt redskab, men vi oplever desværre at folk oftere bruger tid på at skrive anmeldelser når noget går galt, end når noget går godt og det har selvfølgelig en betydning for vores salg hvad der bliver skrevet.

www.Getbig.dk

Perfect service

I had a really good experience with Getbig.dk. i ordered 2 weight plates of which each 5kg. the second day, the package arrived empty, and that was because the plates fall of the package somewhere during transport. i contacted the company and they directly sent me new ones despite that it was probably the mistake of the company that transported the plates, and not their mistake. this is a great service as they care about keeping the customers happy and satisfied.
the products arrived in a good status and i am very happy using them :-)

INTET bedre sted!

Gode priser
Gode produkter der smager rigtig godt
Og decideret og intet mindre end ekstrem fremragende service! Altid søde og hurtige til at svare på spørgsmål på en fyldestgørende og rigtig rar måde. Getbig - du finder ikke noget bedre!

Fantastisk service, hurtig levering og gode produkter

Havde bestilt nogle varer, hvoraf en af tingene var en fedttang, der uheldigvis, var smuttet ud af kassen undervejs. Nok er det hurtig levering, meeen så hurtigt burde det jo ikke gå ;) Da jeg konstaterer dette, sender jeg en mail, og svaret er dagen efter. Det beklager vi, og sender den straks afsted. 3 dage efter var den afhentet i postbutikken i Husum. Jeg kan kun rose denne fine service og hurtige levering. Der er trods alt lang vej til København... Derudover proteinpulveret og Maltodextrinen af en super kvalitet.

Godt produkt, overskuelig hjemmeside og god service

Købte et håndvægtsæt af høj kvalitet, som dog kom 4 dage senere end lovet, men det skyldes fragtfirmaet havde forlagt varen og kan egentlig ikke bebrejdes Getbig.dk. Fik varen og opdagede at én af vægtskiverne var defekt. Kontaktede firmaet via mail og fik samme dag at vide, at de ville sende en ny, som var i posten 2 dage efter, det er fin service.

Perfekt.

Hurtigt levering af vare, ligeledes med det er til en overskuelig pris. Tak.

skuffende oplevelse, anden gang meget bedre ;-)

Jeg havde bestilit en halvstor pakke, med bl.a. 0.5kg jordbær protein, BCAA tabletter, kreatin osv. Jeg afgiver min ordre d. 20/12-2012, der går et par dage, hvor efter jeg får en mail om at mine BCAA tabeletter er i restordrer, om jeg vil vente til start januar, og få hele indholdet, eller bare ha det de har nu, jeg vælger at vente. den 3 Januar, for jeg en bekræftigelse på at det er sent. der går selvfølgelig et par dage, det er så os fint nok. men til stor skuffelse, mangler der de 500 gram Jordbærprotein, jeg skriver omgående en mail, til den dame, der havde emailet mig tidligere, jeg får intet svar, skriver en til og stadig ikke noget svar, jeg kontakter dem, via en anden mail adr. og så få jeg svar dagen efter, at de beklager og sender det med det samme, det svar fik jeg d. 11 jaunar. Jeg har stadig ikke set nogen pakke, og jeg har skrevet flere mails til dem, uden svar. det er nu over 30 dage siden, jeg lagde min ordre hos dem, og jeg mangler stadig. Jeg er virkelig skuffet, det er squ sidste gang jeg kaster 800 - 900 ,- efter sådan en dårligt firma, øv siger jeg bare....

Jeg har nu modtaget jeres pakke, og syntes i skal ha en chance mere, da jeg kun har handlet hos jer 2 gange pt. derfor nu 3 Stjerner til jer :)

Så har jeg handlet hos jer igen og denne gang, gik det helt smerte frit, bestilte onsdag kl. 15 og post danmark bankede på døren fredag middag ;-) sådan :D

Hej Steffen

Jeg har haft kigget på din ordre og kan godt se at der er gået fuldstændig ged i det. De mails du ikke fik svar på lå desværre hos en af vores support medarbejdere som var væk i en uge, og de andre medarbejdere havde åbenbart ikke set dem. Det er selvfølgelig ikke godt nok, og det er blevet indskærpet.
Derudover undskylder jeg også at du stadig ikke har fået din bestilling. Endnu en gang er der noget gået helt galt. Vi har sendt din pakke i dag (track and trace skulle du få lidt senere) og vedlagt noget ekstra gratis protein som kompensation.

Dette her er absolut ikke vores måde at gøre forretning på normalt og jeg kan godt forstå dine frustrationer. Jeg beklager mange gange, men håber du trods alt bliver lidt gladere når du har fået hele din bestilling + lidt ekstra.

Hvis der er nogle problemer ringer du bare til os :-)

Nem handel - god kvalitet

Lidt irriterende at jeg ikke selv kunne bestemme farven på mine håndvægte, men ellers supergod handel. De var trods alt samme farve :)

Thumps up!

Alt gik som det skulle, ingen problemer, holdt leveringstiden(eller hvad det hedder), fragtmanden var flink og smilende. Kan kun anbefales!

god service

Har aldrig haft nogle problemer de 5-6 gange jeg har handlet der!

Utrolig god service

Jeg har bestilt ved GetBig 2 gange nu, første gang kom det med post danmark og anden gang med deres egen chaufør (bor på fyn), meget sympatisk og hjælpsom fyr, godt image for GetBig.

Ved anden sending var der en lille produktionsfejl på 2 dimser til en bænk. Tog nogle billeder og sendte med email, ringede også lige for at dobbelttjekke. 1 - 2 timer efter havde de fundet nogle ekstra som de nu har sendt til mig.

Det kalder jeg god service.

De nye dele skulle komme i morgen, håber de virker haha, men ellers er det jo ikke GetBigs fejl, men producentens.

Det er ihvertfald sikkert at jeg handler her fremover, og vil varmt anbefale mine venner til at gøre ligeså.

God jul og godt nytår til jer alle :-)

N.K Import APS Details

Proteinpulver, kreatin og kosttilskud salg. Gratis bodybuilding og fitness Artikler og debatforum. Billig protein pulver og kreatin findes her

Visit Getbig

Write to: nikolaj@getbig.dk