Gigahost reviews

Gigahost reviews

7.3

God service siden 2007

I 7 år har jeg nu haft Gigahost som hosting firma. I den tid har jeg haft meget få problemer og deres support har altid være klar og hurtig til at svare og rette ting.

Selv når jeg har spurgt tåbeligt, har de altid svaret klart og høfligt og spurgt ind til hvad det var problemet bestod i.

Virkelig godt produkt og god service.

Nedtid og ingen driftsstatus

Jeg bruger dem i forbindelse med flere forskellige webhoteller og e-mail hoteller - Her på det sidste har jeg dog oplevet at alt er nede i mere end bare et par minutter. Pt. kan jeg hverken tilgå e-mail, hjemmesider eller deres egen side - Og da jeg hverken modtager sms, e-mail m.m. med driftsstatus er det en smule svært at spå omkring hvornår de er online igen.

Positivt: God og hjælpsom kundeservice - Billige priser.

Køre meget ustabilt pt.

Kan ikke anbefales hvis man driver nogen form for virksomhed. Nu er det sket 2 dage i træk at jeg har opdaget at mine sider er nede om aften. Det var den 2/3 og 3/3 2014. Det er bare ikke godt nok. Hvis man skriver til deres support svare de en time senere at de ikke kan se noget galt. Nej bravo for nu køre det igen. Hvad med at få problemet fixet!!

Billig, stabil hosting med ekstraordinær kundeservice!

Har haft gigahost de sidste par år, og har aldrig haft probler med hverken hastigheden eller hostingen.
men hvor de virkelig skilder sig ud fra mængden er deres super gode kundeservice, lige meget hvor teknisk spørgsmålet er, er de altid klar til at hjælpe, og svarer inden for få timer!

Godt admin panel. Fin kundeservice!

Jeg har Gigahost som udbyder på 3 af mine hjemmesider, og det fungere fint. Har brugt dem som host i omkring 6 måneder nu, på den tid har den ene af mine sider været nede 1 gang, hvor nedetiden var ca 3 timer, hvilket kan siges at være acceptabelt. Alt i alt, så er jeg en glad kunder her hos Gigahost
Venlig Hilsen Martin Jørgensen

Altid hjælpsomme - Superservice

Jeg har nu i mange år været hosted hos Gigahost.dk, og jeg undrer mig over den brok der er over firmaet. Det er "low-budget" løsninger virksomheden tilbyder, og så vil hjælpen/supporten også være derefter. Der er ingen der er på arbejde i 24 timer i døgnet, og slet ikke for at servicere kunder i døgndrift til den pris.

Jeg har altid haft rigtig gode og positive oplevelser med Gigahost og har det været noget virkeligt AKUT, så har de også svaret indenfor rimelighedens grænser. Faktisk synes jeg Gigahost servicerer langt udover hvad der må siges at være rimeligt når man ser på deres priser. Altid venlige, servicemindede og utroligt hjælpsomme, og så tilbyder de faktisk utroligt meget til den lave pris - så summasummarum : det er en Webhotel udbyder jeg altid vil anbefale (har selv været kunde der i efterhånden mange år) - og jeg kunne aldrig overveje andre udbydere....Tak for den gode service og jeres hjælpsomhed :)))))

I den absolutte øverste klasse

Simpelt og enkel administration. Effektiv og hurtig support. Normalt en fin hastighed på siderne. Og alt dette til en meget, meget god pris.

Uacceptabel blokering

Jeg er nu for anden gang blevet blokeret fra at tilgå et site hostet hos Gigahost. Jeg er administrator for sitet, så det er ret uacceptabelt, at jeg uden videre bliver blokeret.
Jeg kan hverken tilgå FTP eller HTTP. Ligeledes kan jeg heller ikke tilgå Gigahost.dk for at komme i kontakt med dem.
Uacceptabelt.

Stabil hosting til fair priser

Jeg har været kunde hos Gigahost i mange år og har kun positive ting at sige. Stabil hosting, nem og intuitiv brugerflade og fair priser. En gang i mellem oplever jeg, at webhotellet laver lidt udsving i loadtiden, men det må man tage med, når man kører shared hosting :-)

Værste kundeservice i mands minde

Aldrig i mit liv har jeg oplevet så dårlig kundeservice som host Gigahost.
Jeg skrev ind til deres support for snart 8 dage siden, og de mangler stadigvæk at løse min problem. Først bliver jeg viderestillet til en teknikker, og så bliver jeg bedt om, at sende et screenshot af problemet. Helt fair, jeg skynder mig og sende et screenshot, og så hører jeg ikke fra dem i flere dage på trods af, at jeg har sendt flere mails til dem for at høre status.

PRØV NU OG KOM IND I KAMPEN

Kunde siden 2008

Og har kun positive ting at sige. Mit webhotel har aldrig været nede, har aldrig mistet noget data og deres kontrolpanel har gode muligheder for at konfigurere det meste.

Supporten er fantastisk. Hurtig og får tingene fikset.

Kan absolut kun anbefales!

De har fattet det!

Gigahost har fattet det! Kunderservice og fleksibilitet holder fast på kunden - også selvom der er en lille risiko for virksomheden!

Derudover har jeg endnu ikke oplevet nedetid, webmail og imap fungerer upåklageligt!

Super fed service!

Gigahost leverer en super fed service :-). Jeg er yderst tilfreds. Massere af diskplads til en billig penge, og jeg har ligeledes oplevet minimalt få problemer mht. nedetid af domæne. Man kan oprette et uanet antal af databaser og der er mulighed for, at ændre PHP-indstillinger så tosset man lyster.

Kundeservice er også gode til at svare tilbage, hvis man ligger inde med et spørgmål.

Skulle jeg sætte en finger på noget, ville det nok være designet af kontrolpanelet. Dette ser jeg dog som en mindre detalje og er ikke væsentlig i min vurdering af Gigahost.

En glad og tilfreds kunde :-)

Hosten efter mit hoved

Endelig en dansk host der har styr på det. God og hurtig support, og ikke mindst et RIGTIG godt kontrolpanel og struktur. Flot!

Bedste Webhotel er GIGAHOST.DK

Jeg bruger Gigahost som webhotel og har haft noget bøvl med programmer, Gigahost har været på pletten med support, det er bare service der virker.
Havde jeg ikke den fantastiske support fra Gigahost, havde jeg været total fortabt.

Super webhotel! Frit antal domæner, god plads og god service

Har flere Joomla installationer kørende i over 5 år hos Gigahost. Det kører out of the box og hvis man vil, kan man tilpasse indstillinger frit.

Servicen kører også fantastisk og går ud over, hvad man kan forvente.

Varm anbefaling!

Det hele samlet ét sted!

Gigahost er min kun anden host gennem en periode på snart 8 år med hosts og domæner.

Mit skifte til Gigahost har jeg aldrig fortrudt. De var væsentlig dyrere end min første host, men man får super meget for prisen. Jeg har selv haft megen gavn af deres service med at man kan samle alle sine domæner hos dem og senest er jeg blevet stor forbruger af deres sms-service, som tillader mig at udsende sms via web.

Supporten er jeg også stærkt tilfreds med. De svarer altid hurtigt (selvom om natten og i weekenderne, hvor jeg er mest aktiv på mine sider), og giver gode svar også selvom det måske i visse tilfælde ligger uden for deres ansvarsområde.

Perfekt host med alt, hvad man kunne tænke sig!

Super til prisen

Med et større antal mail adresser og flere domæner som alt køre uden problemer til ... hvad? 20 kroner pr måned? Genialt..

Elendigt

Jeg har nu været kunde hos Gigahost i et år og hoster en række domæner hos dem. Jeg er nu på vej væk da de for det første skiftede indstillingerne for php.ini, f.eks. memory_limit der bestemmer hvor meget et php kald må bruge af RAM, den blev fra den ene dag til den anden skiftet fra 512MB til 256MB uden at jeg fik meddelelse derom og jeg havde ingen ide om hvorfor mine sitet var begyndt være langsomme.
Det var ej heller muligt at skifte tilbage til 512MB for Gigahost

Andre tjenester som kundeservice er ærlig talt for langsomt og de få konfigurationsmuligheder man har er ikke nok til mig. Webmail er ej heller noget at råbe hurra for. Det positive jeg dog kan sige om Gigahost er at det er billigt og man kommer ikke til at mangle plads hvis man hoster store, som små websites.

Hvorfor ved en host ikke, når der er problemer?

Hvorfor kan jeg ikke se, at Gigahost har problemer med deres servere? og det har de, for når jeg pinger serveren får den timeout, og mine kunder sender mig sure mails. Det duer altså ikke Gigahost - gør noget ved det - informer jeres kunder, så kan det være vi har lidt mere tålmodighed med jer. Efter jeg har skiftet il gigahost har jeg haft problemer med ikke at kunne modtage mails gennem 4-5 timer, hvorefter problemet ligpludselig er løst. - jeg har en ide om, at måske også er på grund af min nye host.

Is Gigahost your company?

Gigahost I/S Details

Gigahost Webhotel - Alle dine hjemmesider på et webhotel