Glossybox reviews

Glossybox reviews

6.1

3 strikes and out

3 boxe 2 gange med fejl produkter, første gang foundation i mørk farve, men glossybox mente jeg skulle ændre min profil til en forkert farve frem for at de bare læste min skønhedsprofil som man skal lave ved dem. Da jeg klagede mente de ikke de havde gjort noget forkert.

Denne gang sender de mig shampoo og balsam til farvet hår, med undskyldningen om det er volumen produkt. Det er spild af tid og penge og kundeservicen er så lav som det kan være.

Jeg har været tålmodig og givet dem 3 chancer for at komme med ordentlige produkter, men deres ringe service gør at det er helt slut nu.

Farvel glossybox, jeres potentiale var ellers stort.

Is Glossybox your company?

glossybox.se Details

Visit Glossybox