Godaddy reviews

Godaddy reviews

6.4

Uduelig support og hjemmeside.

Jeg oprettede en konto, og købte et domæne. Men min velkomst e-mail kom aldrig, så så snart jeg loggede ud, kunne jeg ikke logge ind, fordi jeg ikke fik mit kundenummer på mail.
Jeg prøvede deres system til at få mit kundenummer sendt på mail, men den mail dukker aldrig op.
Jeg kontaktede så deres support, men det kører i cirkler. Vi prøvede endda en anden mail adresse, men der kommer de heller ikke frem.

Jeg er så træt af at vente i flere timer på svar, som jeg ikke kan bruge til noget, og jeg har brugt et par dage nu med tovtrækkeri. Jeg har skrevet til dem, at nu gider jeg ikke mere, og de får en chance til for at give mig mit kundenummer, men jeg satser ikke på det, og de fortjener ikke mine penge.

Is Godaddy your company?

Visit Godaddy