Gogadgets reviews

Gogadgets reviews

8.3

Fantastisk service

Pakken kunne ikke sendes pga stormen, fik en skøn mail med en undskyldning og en forklaring på at den formodentlig var der idag, seneste imorgen.
Flot service!!

super butik

Bestilte mandag og havde min pakke tirsdag. Så jeg er da tilfreds :-)

Fedeste gadgets

jeg er bare så glad for at jeg har fundet frem til denne side. De har de fedeste ting og så de lige en tand billigere end de andre. Alt i alt perfekt, hvis de holder niveauet så vil jeg fremover altid handle her! Og så det ikke kun nørdede ting de har, de har masser af gode varer som man altid kan bruge eller give væk i gave.

Imponerende gadget site.

Hurtig besvarelse, hvis man har spørgsmål, og generelt en glimrende service, med hurtig levering.

Kan varmt anbefales.

Tak for en fin service og hurtig levering

Jeg købte et scracth map på hos gogadgets.dk

Jeg fik den leveret næste dag og der var en endda slik med i pakken. Så bliver det vidst ikke bedre... Tak :-)

gogadgets.dk Details

Visit Gogadgets