Goodiebox reviews

Goodiebox reviews

7.9

Skøn selvforkælelse

Simpelthen som at have fødselsdag hver måned...og så er prisen meget rimelig!

Kære Jane,

Tusind tak for din positive kommentar! Vi elsker at skabe følelsen af månedlig fødselsdag med masser af selvforkælelsee - så det er fantastisk at høre, at du har det på den måde! Vi håber du også bliver rigtigt glad, for dine kommende GOODIEBOXe :-)

Hav en rigtig dejlig dag,
Bedste hilsner GOODIEBOX

Super kundeservice og lækkert koncept

Jeg har nu været medlem af Goodiebox i nogle mdr, og må sande at deres kundeservice fantastisk! Har i forbindelse med Goodiepoints og en enkelt defekt vare m.m været i kontakt med dem et par gange. Der har aldrig været nogen problemer og de har altid været hurtige til at svare. Det er sjældent at jeg oplever så god kundeservice som hos Goodiebox.

Derudover elsker jeg konceptet, da det jo føles som en fødselsdagsgave en gang om mdr. :D Produkterne i boksen er ikke kun fra klassiske mærker, som man kan købe i butikkerne herhjemme. Det giver en stor variation i produkterne, hvilket jeg elsker.

Kære Vicki,

Tak fordi du tog dig tid til at skrive og anmelde GOODIEBOX og ikke mindst tusind tak for dine rosende ord - vi sørger straks for, at hele kundeservice får mulighed for at læse dem! :-)

Vi er glade for, at vi har kunne løse de problemer, du har haft - og for at du er glad for vores koncept. Vi elsker netop at skabe følelsen af en månedlig fødselsdag eller juleaften :-) Vi håber, at vi kan blive ved med at skabe denne følelse ved de kommende bokse!

Igen - tusind tak for de rosende ord og for at du tog dig tid til at dele dem med os og andre.

Hav en fantastisk dag!

Super fantastisk koncept!!

Synes det er et skønt koncept! Mange af de ting man får, er ikke ting jeg selv ville købe, så det er dejligt, at prøve nye ting og sager! I har helt sikkert vundet mit hjerte efter kun 3 bokse, har endda fået min veninde med på idéen! :) Glæder mig allerede til sidst på måneden, til den månedlige overraskelse!

Kære Mia,

Tusind tak fordi du tog dig tid til at skrive og anmelde GOODIEBOX og ikke mindst mange tak for dine rosende ord!

Det er fantastisk at høre at du er glad for vores koncept, og at du bliver inspireret af produkterne du modtager - og har lyst til at dele din begejstring med andre. Vi håber, at du også i de kommende måneder vil blive glad for dine bokse :-)

Igen - tusind tak for de rosende ord. De betyder meget.

Hav en fantastisk dag!
Bedste hilsner GOODIEBOX

Elsker boksen men hader betalingsdatoen

Elsker simpelthen konceptet og jeres bokse er meget lækrer men det jeg ikke kan lide er at i trækker penge fra d. 10 i måneden eller hvornår det nu er. Og hvis man ikke har penge på kontoen, ja så må man vente indtil i prøver at trække penge igen og på den måde får flere af mine veninder boksen før jeg gør, og der mister man helt glæden i at få boksen når man høre hvad der er i.

Kan i ikke ændrer betalingsdatoen eller gør det at alle modtager boksen på (næsten) samme tidspunkt.

Men ellers elsker jeg Goodieboxen :)

Kære Nour,

Tusind tak for dine rosende ord - vi er vilde med din begejstring! Samtidig kan vi sagtens forholde os til alle bekymringer i forhold til betaling…Det er aldrig den sjoveste del af oplevelsen :-)

Den gode nyhed er, at vi i slutningen af året sidste år, forbedrede vores procedure omkring trækningen, som nu betyder, at vi forsøger trækning endnu flere gange inden vi sender boksen ud. Det betyder flere chancer for at have penge på kortet til tiden! :-)

Vi håber, at det gør din oplevelse endnu bedre i de kommende måneder.
Igen - tusind tak for de rosende ord, og fordi du tog dig tid til at skrive dem.
De betyder meget. Hav en fantastisk dag!

Positivt overrasket!

Jeg bestilte d. 5 januar min første goodiebox. D. 7 januar modtager jeg en mail om at den er på vej :-D
Jeg kunne så idag d 8 januar, hente min goodiebox på posthuset!!!

Da jeg åbner den, er det deres statement box, hvilket vil sige at stortset alle produkterne er fullsize!!!!
Virkelig en lækker overraskelse, da jeg forventede at jeg først ville få min første goodiebox i slutning af måneden, som alle andre.

Kære Julia,

Hvor er det dejligt at høre, at du er blevet glad for din første GOODIEBOX! :-)
Du skal have mange tak for, at du tager dig tid til at dele din oplevelse med os og andre - og ikke mindst tusind tak for de rosende ord. Dem sætter vi enormt stor pris på! Vi håber, at vi kan blive ved med at indfri dine forventninger fremover! :-)

Igen, tusind tak for din positive anmeldelse!
Hav en fantastisk fredag og weekend.

Super duper

Modtager pakken for anden gang, syntes der er meget makeup, men super spændende og man får prøvet nye ting af.

Blandet følelse

Synes ikke pakken er 140 kr., værd overhovedet. Har prøvet hvor en kasse nærmest var fyldt med prøveeksempler, som man et eller andet sted kan få gratis i Matas. Herudover også en lidt speciel kundeservice, hvor mailsene er, efter min mening, med lidt for mange smileys, hvilket for mig, virker useriøst.
Herudover problemer med at få tilsendt til postboks.

Kære Ann

Mange tak for din beskrivelse. Vi sætter stor pris på, at du tager dig tid til at beskrive din oplevelse og vi har læst din anmeldelse med stor interesse. Vi ville egentlig gerne ringe til dig og tale med dig, da vi er rigtig kede af at høre, at du ikke er tilfreds, men kunne ikke finde frem til dit nummer. Det er nemlig aldrig rart at læse, og det gør naturligvis også indtryk, at du ikke er tilfreds.

Du nævner nogle forskellige dele af din oplevelse, og vi vil gerne forsøge at forklare, hvad vores tanker og overvejelser har været med den specifikke boks, som vi oplever, at du henviser til – nemlig vores LUKSUS edition. Det bliver et lidt langt svar, men vi synes, at det er vigtigt, at alt ligesom bliver forklaret, så vi håber, at du vil bære over med det lidt lange svar…:)

Vi er nemlig godt klar over, at alle har forskellige præferencer, og hvad nogle elsker - andre elsker mindre, men vi forsøger alligevel altid at imødekomme vores medlemmers ønsker og vi havde som optakt til vores GOODIEBOX august modtaget mange ønsker om en luksus edition.

Det betyder dermed produkter, der rangerer i den dyre og eksklusive ende, og for sådanne produkter, er der desværre ikke mulighed for, at vi fylder en box op med store full size produkter, hvilket vi ellers har kunnet i andre sammenhænge.

Det betyder imidlertid ikke, at værdien af boksen er mindre end normalt, da den måneds GOODIEBOX i gennemsnit havde en værdi af næsten tre gange værdien af din GOODIEBOX uden fragt (99 kr. + fragt og håndtering (i alt 139 kr.)).

Vi tænker, at du nok også allerede ved dette, men vi vil alligevel for god ordens skyld understrege, at hvis man ikke er 100 procent tilfreds, så kan man altid sende sin GOODIEBOX tilbage, og få sine penge refunderet. No questions asked. Denne udvidede service og sikkerhed har vi indført, så vores medlemmer altid kan få pengene igen, hvis man ikke er 100 procent tilfreds.

I forhold til anvendelse af postboks, så håndteres denne del af PostDK i den forstand, at PostDK i forbindelse med hver udsendelse vælger den løsning, som de mener er bedst for den enkelte modtager. Er resultatet af dette ikke tilfredsstillende, så er det PostDKs anbefaling, at man opretter en brugerprofil på den såkaldte ’pakkeboks’. Det er gratis og er du bruger, kan du adressere dine pakker direkte til den automat, du ønsker. Vi ved fra andre kunder, at denne løsning fungerer rigtig godt. Vi kan desværre ikke hjælpe med dette, da det skal foregår igennem PostDK, men på denne måde vil du kunne styre alle din pakker – også fra andre end GOODIEBOX.

Sidst men ikke mindst, så har du nok fuldstændig ret i, at vi anvender mange smilyes. Og måske også for mange….;) Det skal dog ikke læses som et udtryk for manglende seriøsitet. Tværtimod. Det er vores bevidste opgør med almindelig gennemsnitlig dansk kundeservice, som til tider kan virke både uhøflig og usympatisk. Derfor forsøger vi at give alle henvendelser den mest imødekommende og positive service, vi kan forestille os.

Vi håber, at ovenstående svar giver lidt mening og igen – mange tak for din anmeldelse. Den sætter vi stor pris på.

Hav en fantastisk fredag og weekend.

Juleaften hver måned!

Jeg er tosset med Goodiebox. Absolut tosset! Når jeg modtager sms'en om at pakken er blevet sendt bliver jeg som en lille barn og kan næsten ikke vente til jeg kan hente pakken dagen efter. Jeg er af meget barnligt hjerte og tager altid den fine beskrivelse ud af pakken først hvorefter jeg med lukkede øjne vælger et produkt og nærstuderer det og den dertilhørende beskrivelse. Det gør det til en hel oplevelse at modtage pakken, som jeg især elsker at få i slutningen af måneden når min konto er løbet tør og jeg ikke længere kan snolde selvforkælelsesprodukter..
Jeg elsker at man får mulighed for at prøve en masse ting man ellers aldrig ville have købt og så opdage at man slet ikke kan leve uden! Produkterne er altid af vældig god kvalitet og man kan mærke der virkelig er blevet kælet for udvalget som altid er kræs!
Jeg havde på et tidspunkt et problem med betalingen, da jeg havde glemt jeg havde modtaget et nyt MasterCard da det gamle udløb (brainfart) Men det blev løst over et par enkelte mails med den virkelig venlige og hjælpsomme kundeservice.
10/10, A+, UG kryds og slange. Jeg har absolut ingenting at klage over, I gør det fandeme godt!
Kærlig, og meget tilfreds, hilsen
Maria
Amira found this review useful

Kære Maria

Wow - hvilken fantastisk anmeldelse. Vi er helt lost for words....;)

Tusind, tusind tak. Det betyder mere end du aner. Tusind tak.

De største og bedste hilsner

Fra hele team GOODIEBOX

Elsker konceptet!

Konceptet er intet mindre end fantastisk! Der er ofte ting, som jeg egentlig aldrig får brugt, men jeg elsker overraskelsen og rigtig mange ting ville jeg ikke have købt, men er blevet rigtig glad for.
Det eneste der gør, at jeg ikke giver 5 stjerner er, at jeg har haft en del besvær med at modtage pakkerne efter flytning. Det tog lang tid før, at det blev ordentligt registeret. Desværre modtager jeg stadig ikke en månedlig SMS om, at pakken er ankommet. Jeg går dog bare forbi posthuset og taler med dem hver gang sidst på måneden og får min pakke udleveret :)

Kære Rikke

Mange tak fordi du tager dig tid til at dele din oplevelse og ikke mindst tusind tak for de rosende ord. Dem er vi virkelig glade for.....:)
Vi kan desværre også godt forstå, at den femte stjerne må vente, hvis du selv skal ned på posthuset for at spørge om din pakke. Det er langt fra optimalt, og du burde faktisk modtage både en mail og en sms med alle detaljer og advisering fra PostDK.

Vil du derfor ikke venligst sende en mail til os på hello@goodiebox.dk med din mail og dit mobilnummer, så vi kan checke, at alle de data er i orden, og at dit nummer og mail er korrekt registret i vores system.

Mange tak.

Ønsker om en fantastisk dag.

Fint koncept!

Jeg besluttede mig for at prøve Goodiebox for et par måneder siden - og jeg har på intet tidspunkt haft besvær med det!
Jeg blev tilmeldt, jeg fik min box - jeg var glad! Dog synes jeg at april-boxen var en anelse tynd. Jeg gider ikke betale 119 for en box fyldt med vareprøver (som jo er gratis og kan hentes i matas). Derfor kan jeg kun give 4 stjerner.

Til gengæld trækker deres kundeservice op hos mig. Jeg kan se, at flere har haft bøvl med manglende kontakt. Så da jeg blev nødsaget til at melde mig ud, frygtede jeg at der skulle gå lang tid. Men jeg fik svar på min henvendelse allerede dagen efter. Og tonen i mailen var absolut elskelig!

Kan kun anbefales :)

Jeg har aldrig bøvlet med goodiebox, og der er den sødeste kundeservice.

Engageret personale !

Jeg elsker også min box !
Så spændende at kigge i, og det er utroligt hvad der bliver fundet til os. Absolut pengene værd !
Sender du en mail, får du grundigt svar i en særdeles høflig tone kort tid efter.
Alt stemmer og klapper, så mon ikke begyndervanskelighederne er overstået for længst.
Tak fordi I har startet konceptet i Danmark :-)

ELSKER min goodiebox

Fik anbefalet siden / produktet af en veninde, som syntes det var helt fantastisk at man kunne få lov at prøve en masse produkter for kun 120,-/ måneden. Jeg tænkte: "Det må prøves", for der er mange gange hvor man kan være i tvivl om hvad man lige skal købe til sine tørre hænder, spaltet hår osv. osv. Og det får man muligheden for med goodiebox (-: Man opdager nogen gange produkter man ikke vidste man havde brug for ;)

Derudover vil jeg rose dem for udvalget af produkter som varierer både i pris og type, så man prøve virkeligt en masse forskelligt, og har da også fundet et par ting, som er musthave. Og at man så får fuld str. på et par ting, det er bar bonus. Og udover produkter følger der også altid en vejledning med og en udførelig beskrivelse, som gør det endnu mere interessant at få produkter samt man føler sig godt rustet til at prøve fx en ny øjenskygge som ikk lige er ens normale valg (:

Stor forbedring

Jeg havde før skrevet hvordan jeg havde en virkelig dårlig start med Goodiebox grundet problemer med at deres Trendsales og normal kundeliste ikke kunne snakke sammen. Efter flere måneders telefonsnakke og mails er der dog endelig kommet fuldstændig styr på problemerne.

Amalie, min Goodiebox engel, ringede og fortalte de havde fået fixet problemerne og siden da har jeg modtaget boxen uden problemer. Jeg er så glad for, at alt ting er gået i orden og at i 'slipper' for mine sikkert ret irriterende opringninger :)

Tak fordi i vendte alt til det positive og for lækre selvforkælelse hver måned :)

Kære Tania

Det var super hyggeligt at tale med dig, og vi er enormt glade for, at vi nu har fået rettet fejlen og at tingene kører som de skal...:)

Vi tænkte også, at vi også lige ville svare dig her på TrustPilot, fordi guderne skal vide, at du havde ret, og du var et fuldstændig forfærdelig forløb igennem og var mere end tålmodig, og det skylder vi dig en stor tak for.

Faktisk har vi rettet en del ting i vores system og måden, vi gør tingene på grund af din oplevelse, så på alle måder er du faktisk lidt speciel hos os....;), og vi har nu fuldstændig lukket ned for salg igennem TrendSales, da alle fejlene opstod i forlængelse af dette set-up. Det var ikke TrendSales skyld - vores system kunne bare ikke håndtere disse ordre på en hensigtsmæssig måde.

Anyhow - et stort virtuelt knus til dig Tania for, at du holdt ud og for at vi fik en ekstra chance....;

De bedste hilsner og ønske om en super sommer.

Team GOODIEBOX

Manglende produkter og ingen kundeservice

Jeg er ked af at måtte skrive denne forfærdelige dårlige anmeldelse, da jeg havde ventet mig meget mere af dette ellers så spændende og fine koncept.

Virksomhedens kundeservice er nærmest ikke eksisterende. Jeg har op til flere gange oplevet ikke at få svar mine mine mail til kundeservice og når jeg så har fået svar så er de pågældende svar yderst tvetydige og jeg får aldrig klar besked.

Jeg har modtaget min første GOODIEBOX i februar måned, desværre blev den sendt som privat pakke i stedet for firmapakke, hvilket betød at jeg måtte bruge tid på at hente pakken på posthuset. æv æv

Da jeg kom hjem og fik kigget i boxen, kunne jeg til min store overraskelse se at jeg havde fået et produkt mindre end mange andre abonnenter og desværre var jeg derudover også blevet snydt for et produkt som andre abonnenter har fået i fullsize, jeg fik kun en meget lille prøve str.

Desværre vil "kundeservice" hos GOODIEBOX ikke rette op på denne fejl, derfor må jeg erkende at jeg i denne omgang bare er blevet snydt..

Jeg havde store forventninger til disse skønne månedlige pakker, men desværre blev jeg fælt skuffet...

Kan bestemt ikke anbefales... jeg har heldigvis også nået at advare folk i min omgangskreds om dette, da jeg kender flere der eller viste interesse for konceptet....
B found this review useful

Reply from goodiebox.dk

Kære medlem (vi kan desværre ikke se dit navn)

Mange tak for din beskrivelse. Vi beklager, at vi først svarer nu, men vi sætter stor pris på, at du tager dig tid til at skrive om din oplevelse og vurdering og vi har læst din henvendelse med stor interesse.

Først og fremmest er vi naturligvis rigtig kede af at høre, at du ikke er tilfreds. Det er aldrig rart at læse, og det gør naturligvis også indtryk, men er samtidig en fuldstændig ærlig sag...:)

Vi udvælger vores produkter, og bruger lang tid på – efter bedste evne - at sammensætte en lækker, interessant og gerne også overraskende boks, som kan inspirere vores medlemmer til at prøve nyt og anderledes. Vi er dog også godt klar over, at de differentieringer, som vi laver fra tid til anden kan blive oplevet forskelligt, da alle har forskellige præferencer, og hvad nogle elsker - andre elsker mindre….;)

Det kan derfor være svært at ramme fuldstændig perfekt i alle sammenhænge, og for at sikre vores medlemmer den optimale kundeservice og oplevelse, så tilbyder vi også altid, at man kan sende sin GOODIEBOX tilbage - no questions asked, hvis man ikke er tilfreds. Man skal bare sende sin GOODIEBOX tilbage til os, så tilbagefører vi dine penge med det samme.

Faktisk går vi rigtig langt for at gøre processen så enkel som mulig og fordi vi stoler på vores medlemmer, så man skal blot skrive en mail til os, om at du har afsendt din boks, så overfører vi pengene til dig med det samme, så vi ikke behøver at vente på, at boksen kommer tilbage til os og vi får denne registreret i vores system.

Din kommentar om vores kundeservice har vi virkelig også taget til efterretning. Sådan skal det bestemt ikke være - specielt fordi vi har en ambition om det modsatte. Vi vil gerne yde en fantastisk kundeservice. Vi kan dog også fortælle, at vi siden din henvendelse har ændret en masse ting, og blandt andet indført nyt software, så vi meget bedre kan sikre, at alle mails bliver besvaret og at alle vores medlemmer kan bedømme vores kundeservice, så vi sikre os, at vi ved, om vi gør det godt....;)

Vi tænker, at dette svar på grund af forsinkelsen nok ikke kan ændre meget, men håber alligevel, at det giver mening og vil igen sige tak, fordi du gav os chancen og håber, at du måske har lyst til at vende tilbage igen på et senere tidspunkt.

Under alle omstændigheder ønsker vi dig en fantastisk sommer.

GOODIEBOX

Super box- når den alså dukker op!

Modtog de to første boxe uden problemer...
Betalte for februar og her i marts uden at modtage box...Nu påstår de ikke har modtaget penge, men jeg har da masser af beviser...Nu er jeg igang med et værre tovtrækkeri...
Der er virkelig rod i deres system...men lækker box når den dukker op;-)
B and Tania Maria found this review useful

Kære Lea

Mange tak for vores samtale. Det var hyggeligt at tale med dig, og vi sætter pris på, at du ville dele dine erfaringer med os. Mange tak for det.

Og vi er naturligvis rigtig glade for at høre, at vi endelig fik løst udfordringen....:)

Så stor tak for tålmodigheden og ikke mindst de rosende ord. Mægtig pænt af dig at finde overskud til det midt i en mindre fed oplevelse.

Hav en fantastisk sommer.

GOODIEBOX

Fed service, uden et eneste problem!

Jeg har nåede at være medlem af Goodiebox i omkring et halvt år, inden jeg blev nødt til at melde mig ud pga. flytning til udlandet.
Jeg har i hele mit medlemsskab ikke oplevet et eneste problem! Alle pakker er kommet, de rigtige penge er trukket og min udmeldelse gik smertefrit! :-) Alt i alt er jeg 100% med Goodiebox!

Fantastisk koncept og god service

Goodiebox konceptet er genialt da jeg elsker alt dullegrej! Og værdien i boxen overstiger altid de 119kr.

Da der var sket en fejl og jeg var kommet til at bestille 2 boxe på én måned (da jeg ikke troede jeg var tilmeldt automatisk) var folkene bag goodiebox utrolig hjælpsomme og satte med det samme de ekstra 119kr ind på min konto og sagde jeg bare kunne lade postDK tage den ene box tilbage. Det er altså virkelig god service og de holder hvad de lover. Forstår slet ikke at der er nogen der kun har givet én stjerne. Jeg er mega fan og håber på det fortsætter!

Ingen problemer OVERHOVEDET

Jeg har været medlem af goodiebox siden september 2012 uden at opleve nogle problemer overhovedet! Og ja jeg har faktisk anbefalet det til en veninde, som nu er lige så tosset med det som jeg :)

Jeg har som sagt kun været medlem siden september, så jeg er blevet sparet for diverse børnesygdomme, såsom dobbelttrækninger og for ens boxe. Bevares, jeg har fået mange hårproduker, men det har været fra de måneder, hvor der ikke blev gjort forskel på boxene udover parfumeprøverne (hvor mulighederne var mellem to slags) og da fik jeg altid en parfumeprøve, jeg kunne lide. Deres boxe er blevet utrolig meget bedre, og jeg glæder mig sindssygt meget til at få den hver måned, det er næsten ligesom en addiction! :D

Fra nogle af de andre anmeldelser kan jeg se, at der er meget brok over Goodiebox' kundeservice, men jeg har ikke haft nogle problemer overhovedet, og jeg har også skullet ændre betalingsoplysninger. Havde jeg læst reaktionerne herinde, havde jeg nok tænkt mig om en ekstra gang, men jeg gjorde simpelthen som der stod på hjemmesiden og kom i kontakt med deres kunderservice uden problemer. Jeg havde to piger til at tage sig af mig, en der hed Christina og en der hed Emma, og det var uden nogle former for problemer. Jeg har også læst brok over, at kundeservice opfører sig som 14-årige piger og bevares, jeg er 20 selv, så måske ser det anderledes ud for mig, men jeg synes faktisk de opfører sig rigtig godt! Der benyttes smileyer, og hvert svar, både pr. mail og på facebook, startes med et "kære" og slutter med "med venlig hilsen Goodiebox". Og de forstår at sætte punktummer og kommaer, noget jeg sætter meget pris på. Så mange mennesker, især når det drejer sig om sociale medier, har ikke styr på grammatikken, ej heller kan de stave. Så jeg har kun positivt at sige om deres kundeservice! :)

Som en sidste bemærkning vil jeg knytte, at pengene er utrolig godt givet ud, vi giver 119kr om måneden; for det får vi 2-3-4 full-size produkter og en masse prøver, plus den månedlige eufori, der opstår når man åbner den pænt indpakkede box med sløjfe omkring, og ser hvad man nu kan forkæle sig selv med. Jeg har ikke prøvet at melde fra, så det kan jeg ikke sige noget om, men så længe jeg har råd, er det heller ikke noget jeg vil gøre mig i. Den der lykkefølelse er simpelthen for meget værd. As I said, lidt ligesom en addiction, men en god en ;)

Selvforkælelse hver måned

Jeg har været medlem af Goodiebox siden september, og er meget glad for det!
Der var lidt bøvl med levering af den første box, hvor jeg måtte maile lidt frem og tilbage med pigerne hos GB. Fejlen viste sig dog at ligge hos GLS, der, da jeg ikke var hjemme ved levering, af en eller anden årsag havde leveret pakken til min kærestes arbejde - dog en anden afdeling, end den min kæreste arbejder i. Den afdeling havde ikke gemt pakken så GB var flinke og sendte mig en ny box. Skønt. Efterfølgende er GB skiftet over til PostDK, og det er jeg virkelig glad for! Jeg får en sms når pakken er på vej, hvor der står hvilken dag den vil blive leveret, og hvis jeg ikke er hjemme når posten kommer, får jeg bare en sms om, hvornår jeg kan hente den på posthuset. Det er da smart og meget nemmere end den ustabile service hos GLS, hvor man skal gå og vente i uvished om, hvornår ens pakke kommer.

Mht. produkterne er jeg også meget tilfreds - der er lidt af hvert, og det jeg ikke kan bruge giver jeg som regel bare til min mor/søster/veninder etc. Der er også en gruppe på facebook, hvor man kan bytte ting fra boksene med andre GB-brugere.

Eneste minus ved Goodiebox er, at den kun kommer en gang om måneden :-)

goodiebox.dk Details

Visit Goodiebox