Goodiebox reviewed by

"Nightmarebox" - ellers tak!

Som overskriften antyder, er det et mareridt når man først er meldt ind i Goodiebox. Konceptet er genialt (og tyvstjålet fra Birchbox, Glambox og Joliebox), men man kunne ønske sig, at nogle lidt mere voksne personer stod bag dette firma. Når man skriver eller taler med dem (når de endelig tager telefonen) får man kun et indtryk af, at det er 14-årige uprofessionelle teenagetøser der sidder i den anden ende.
Jeg meldte mig ind i god tro, og modtog også et par bokse, men da jeg så ønskede at melde mig ud igen, blev der ikke svaret på mails, og de fortsatte troligt med at trække penge på min konto hver måned, i november blev der trukket dobbelt. Til sidst fik jeg spærret mit kort, i håb om at de ville stoppe - og det virkede da også, er ikke blevet trukket siden, men jeg ville gerne have haft, at de bare havde meldt mig ud i stedet for at ignorere min afmelding.
Der var bøvl med de første 2 bokse jeg fik, hvor der nogle gange kunne gå over en måned fra jeg skulle have haft den, til jeg stod med den i hænderne. Det er bare ikke godt nok.
Prøv at læse på deres facebook-side, der er MANGE andre der har problemer, og MANGE flere problemer, end dem jeg har haft med dem.

Jeg vil hellere anbefale at os, der stadig ønsker denne slags bokse, henvender sig til Birchbox eller andre (veletablerede) "box"-firmaer fra USA og/eller England, og måske kunne overtale dem til at starte op i Danmark også.
Betina and Tania Maria found this review useful