Goodiebox reviewed by

Albertslund Municipality, DK

Skøn box og dejligt koncept

Jeg har været med siden starten og har været tilfreds med alle mine boxe. Det er nogle dejlige produkter jeg har modtaget, som jeg ikke tidligere kendte. Flere af produkterne er blevet faste i rutinen og skal helt klart købes igen når de løber tør. Værdien er altid højere end det man har betalt. Jeg har en enkelt gang oplevet at de havde trukket 119 kr i stedet for 99 kr, men det blev løst super hurtigt og pengene blev ført tilbage.

Jeg har dog haft lidt problemer med at få skriftet min adresse efter jeg brugte en midlertidig en, og måtte henvender mig flere gange da to af mine boxe blev sendt retur. Den ene måtte jeg vente over en måned på, men den anden blev sendt retur et par dage efter de havde modtaget den, hvilket var lige omkring juletid. Dem jeg har talt med har været venlige og hjælpsomme, men kan se at den samme undskyldning med ny pakkedreng/pige er blevet brugt i flere måneder til flere forskellige kunder, men alt opstart er svært, og det virker til at de har fået styr på de fleste af deres problemer.