Goodiebox reviewed by

Sandbjerg, DK

Hurtig levering, fin kundeservice både på facebook og over telefon, samt spændende produkter.

Goodiebox er et rigtig fint koncept. Jeg glæder mig hver måned til at få boxen ind ad døren, for det er lidt som at få en gave en gang om måneden. De ting som jeg ikke selv har kunne bruge, har jeg foræret væk til veninderne og kæresten. Så bliver de også glade!

De gange jeg har kontaktet Goodiebox på telefon og facebook, har de hjulpet hurtigt. Leveringen har jeg ikke oplevet problemer med. Jeg får sendt til mit arbejde, så jeg ikke risikerer at den bliver sendt retur.

Den eneste anke jeg har, hvilket også gør at jeg ikke har givet 5 stjerner, er egentlig deres måde at kommunikere på på skrift. Det bliver nogle gange liiidt for 'tøsefnise-OMG-vi-er-bare-de-bedsteste-veninder-i-verden'-overgearet, hvilket virker lidt useriøst, synes jeg. Måske er det bare deres brand og mig der er for gammel til det?

Ud over det, er jeg egentlig ret tilfreds. Kan godt lidt variationen og de spændende ting man får prøvet af. Og herregud - 120 kr om måneden? Det gider jeg da godt gi'!
Anne Egeberg Billing found this review useful