Goodiebox reviewed by

Kokkedal, DK

Jeg sgu tilfreds!

Det overrasker mig, at så mange har haft problemer med Goodiebox, med betaling og om at få boxe for jeg har på intet tidspunkt oplevet at betale for meget, og jeg har aldrig oplevet at min box udeblev - og jeg har været medlem et godt stykke tid.
Jeg synes kundeservicen har været rigtig god, den ene gang jeg snakkede med dem, pga. et fejl leveret brev (om at jeg skulle modtage endnu en box)
Om der er problemer med afmelding kan jeg intet sige om, for har ikke afmeldt mig og gør det ikke foreløbig, fordi for mig er det noget jeg ser frem til hver måned! Jeg er blevet rigtig god til at udnytte deres produkter, og normalt bruger jeg feks. aldrig læbepromade men fik en med sidste gang og løb så ind i tørre læber(hvilket jeg aldrig har normalt) og her var jeg glad for at have sådan en, for ville ikke have købt en. Det samme gælder den lille håndcreme jeg kan have med alle vegne.

Generelt elsker jeg goodiebox, servicen, prisen og produkterne! Synes de lækre og ser altid frem til månedens lille tøse box! :D