Goodiebox reviewed by

Nakskov, DK

Goodie Box.. Loving it,- give me more!

Pris & kvalitet hænger meget fint sammen, indpakningen er nydelig og jeg har kun en gang skulle vente længere tid end andre på en boks. Skønt at blive forkælet med en lille hvid kasse med silkebånd om hver måned, der indeholder diverse overraskelser til selvforkælelse. Er vild med konceptet, og vild med at blive introduceret til nye produkter, jeg ellers ikke ville have kendskab til. Boksen finder helt sikkert den indre diva frem i mig, og giver mig noget at se frem til.

Produkterne er boksen tilpasses efter ens informationer, hvilket gør boksene meget forskellige. Det gør somme tider, man kan føle sig snydt og skuffet, mens man andre gange kan føle sig helt vildt heldig. Kan godt se, det på nogle områder er en god ide med forskelligt indhold, så kun ældre fx får rynkecreme, og kun folk med farvet hår får shampo til det osv.

Kommunikationen med kundeservice via telefon, mail, facebook mail har været meget mangelfuld og langsommelig. Diverse problemer skulle dog heldigvis være løst nu, og jeg krydser fingre for, der ikke opstår flere.

Føler mig ret snydt over, flere der har haft problemer mht kommunikationen har fået tilsendt en extra boks specielt lavet til dem som plaster på såret, men jeg ingen er tilbudt. Burde være lige for lige, så hit med den..

Når alt kommer til alt, skulderklap til dem der kæmper for og med GB, og håber snart børnesygdommene er væk, for vil ikke undvære min boks. "Loving it"..