Goodiebox reviewed by

Vanløse, DK

Fedt koncept - med et lille men...

Jeg har intet at udsætte på folkene bag Goodiebox - Jeg får min pakke hver måned (omend der har været et par gange, hvor den blev forsinket), og hver gang glæder jeg mig til at åbne den!
Selvfølgelig er der af og til en ting eller to i, som jeg ikke har brug for, men det er jo en del af spændingen, når man vælger et produkt, som i bund og grund svarer til en lykkepose.
Værdien er i kroner og øre dog altid langt over de 119 kr., så det kan man ikke tillade sig at klage over - og de ting, jeg ikke selv har brug for, bliver så til gengæld brugt som gaver og kan dermed glæde nogle andre.

Tilføjelse marts 2013:
Jeg har nu meldt mig ud af Goodiebox - ikke fordi jeg var utilfreds, men blot for at spare nogle penge.
Men ak - Den venlige, hurtige kundeservice er åbenbart kun til stede, så længe man er glad og tilfreds. For efter, jeg opdagede, at jeg har knapt 140 kr. til gode hos Goodiebox i forbindelse med min udmeldelse, har jeg intet hørt fra dem på trods af, at det nu er 2 uger siden, jeg skrev til dem, og jeg har rykket efter et svar. Nu er jeg bare spændt på, om de så også har husket at udmelde mig, eller om de trækker penge på mit kort om nogle dage
B found this review useful