Goodiebox reviewed by

Smørumnedre, DK

Ingen problemer OVERHOVEDET

Jeg har været medlem af goodiebox siden september 2012 uden at opleve nogle problemer overhovedet! Og ja jeg har faktisk anbefalet det til en veninde, som nu er lige så tosset med det som jeg :)

Jeg har som sagt kun været medlem siden september, så jeg er blevet sparet for diverse børnesygdomme, såsom dobbelttrækninger og for ens boxe. Bevares, jeg har fået mange hårproduker, men det har været fra de måneder, hvor der ikke blev gjort forskel på boxene udover parfumeprøverne (hvor mulighederne var mellem to slags) og da fik jeg altid en parfumeprøve, jeg kunne lide. Deres boxe er blevet utrolig meget bedre, og jeg glæder mig sindssygt meget til at få den hver måned, det er næsten ligesom en addiction! :D

Fra nogle af de andre anmeldelser kan jeg se, at der er meget brok over Goodiebox' kundeservice, men jeg har ikke haft nogle problemer overhovedet, og jeg har også skullet ændre betalingsoplysninger. Havde jeg læst reaktionerne herinde, havde jeg nok tænkt mig om en ekstra gang, men jeg gjorde simpelthen som der stod på hjemmesiden og kom i kontakt med deres kunderservice uden problemer. Jeg havde to piger til at tage sig af mig, en der hed Christina og en der hed Emma, og det var uden nogle former for problemer. Jeg har også læst brok over, at kundeservice opfører sig som 14-årige piger og bevares, jeg er 20 selv, så måske ser det anderledes ud for mig, men jeg synes faktisk de opfører sig rigtig godt! Der benyttes smileyer, og hvert svar, både pr. mail og på facebook, startes med et "kære" og slutter med "med venlig hilsen Goodiebox". Og de forstår at sætte punktummer og kommaer, noget jeg sætter meget pris på. Så mange mennesker, især når det drejer sig om sociale medier, har ikke styr på grammatikken, ej heller kan de stave. Så jeg har kun positivt at sige om deres kundeservice! :)

Som en sidste bemærkning vil jeg knytte, at pengene er utrolig godt givet ud, vi giver 119kr om måneden; for det får vi 2-3-4 full-size produkter og en masse prøver, plus den månedlige eufori, der opstår når man åbner den pænt indpakkede box med sløjfe omkring, og ser hvad man nu kan forkæle sig selv med. Jeg har ikke prøvet at melde fra, så det kan jeg ikke sige noget om, men så længe jeg har råd, er det heller ikke noget jeg vil gøre mig i. Den der lykkefølelse er simpelthen for meget værd. As I said, lidt ligesom en addiction, men en god en ;)