Goodiebox reviewed by

Charlottenlund, DK

Stor forbedring

Jeg havde før skrevet hvordan jeg havde en virkelig dårlig start med Goodiebox grundet problemer med at deres Trendsales og normal kundeliste ikke kunne snakke sammen. Efter flere måneders telefonsnakke og mails er der dog endelig kommet fuldstændig styr på problemerne.

Amalie, min Goodiebox engel, ringede og fortalte de havde fået fixet problemerne og siden da har jeg modtaget boxen uden problemer. Jeg er så glad for, at alt ting er gået i orden og at i 'slipper' for mine sikkert ret irriterende opringninger :)

Tak fordi i vendte alt til det positive og for lækre selvforkælelse hver måned :)
    Goodiebox
    TrustScore 7.9 / 10

Reply from Goodiebox

Kære Tania

Det var super hyggeligt at tale med dig, og vi er enormt glade for, at vi nu har fået rettet fejlen og at tingene kører som de skal...:)

Vi tænkte også, at vi også lige ville svare dig her på TrustPilot, fordi guderne skal vide, at du havde ret, og du var et fuldstændig forfærdelig forløb igennem og var mere end tålmodig, og det skylder vi dig en stor tak for.

Faktisk har vi rettet en del ting i vores system og måden, vi gør tingene på grund af din oplevelse, så på alle måder er du faktisk lidt speciel hos os....;), og vi har nu fuldstændig lukket ned for salg igennem TrendSales, da alle fejlene opstod i forlængelse af dette set-up. Det var ikke TrendSales skyld - vores system kunne bare ikke håndtere disse ordre på en hensigtsmæssig måde.

Anyhow - et stort virtuelt knus til dig Tania for, at du holdt ud og for at vi fik en ekstra chance....;

De bedste hilsner og ønske om en super sommer.

Team GOODIEBOX