Goodiebox reviews

Goodiebox reviews

7.9

Fin tilfredshed

Har ikke oplevet nogen problemer og er glad hver måned når min box ankommer. Foretrak godt nok GLS, men har været heldig med PostDK.

Vil dog sige at NU har jeg ikke brug for flere hårprodukter. Jeg har kort hår og selvom det er dejligt at forkæle veninderne, så ER boxen jo til for at forkæle MIG :)

Fedt koncept - med et lille men...

Jeg har intet at udsætte på folkene bag Goodiebox - Jeg får min pakke hver måned (omend der har været et par gange, hvor den blev forsinket), og hver gang glæder jeg mig til at åbne den!
Selvfølgelig er der af og til en ting eller to i, som jeg ikke har brug for, men det er jo en del af spændingen, når man vælger et produkt, som i bund og grund svarer til en lykkepose.
Værdien er i kroner og øre dog altid langt over de 119 kr., så det kan man ikke tillade sig at klage over - og de ting, jeg ikke selv har brug for, bliver så til gengæld brugt som gaver og kan dermed glæde nogle andre.

Tilføjelse marts 2013:
Jeg har nu meldt mig ud af Goodiebox - ikke fordi jeg var utilfreds, men blot for at spare nogle penge.
Men ak - Den venlige, hurtige kundeservice er åbenbart kun til stede, så længe man er glad og tilfreds. For efter, jeg opdagede, at jeg har knapt 140 kr. til gode hos Goodiebox i forbindelse med min udmeldelse, har jeg intet hørt fra dem på trods af, at det nu er 2 uger siden, jeg skrev til dem, og jeg har rykket efter et svar. Nu er jeg bare spændt på, om de så også har husket at udmelde mig, eller om de trækker penge på mit kort om nogle dage

Super tilfreds

Det lækreste koncept overhovedet.
Jeg har nu modtaget Goodiebox 4-5 gange, og har altid været tilfreds. Æsken er pakket ind i en større kasse, og der er altid bånd og silkepapir inden i selve æsken, så det ser flot ud. Der er små såvel som store prøver, der er altid til både krop, hår og ansigt, og nogen gange en lækker snack.
Kommer altid til tiden, og med en fin beskrivelse af hvordan man anvender produktet og hvor det forhandles.
Prisen er endnu bedre, for 119 hver måned får jeg f.eks. shampoo, creme og mascara, og nogle af tingene i originale størrelser. Har ikke købt beauty produkter i Matas og andre forretninger, siden jeg begyndte at modtage Goodiebix, med undtagelse af få specielle produkter. Det er rart at modtage en pakke hver måned, hvor det er en overraskelse hvad, der er i.

Goodie Box.. Loving it,- give me more!

Pris & kvalitet hænger meget fint sammen, indpakningen er nydelig og jeg har kun en gang skulle vente længere tid end andre på en boks. Skønt at blive forkælet med en lille hvid kasse med silkebånd om hver måned, der indeholder diverse overraskelser til selvforkælelse. Er vild med konceptet, og vild med at blive introduceret til nye produkter, jeg ellers ikke ville have kendskab til. Boksen finder helt sikkert den indre diva frem i mig, og giver mig noget at se frem til.

Produkterne er boksen tilpasses efter ens informationer, hvilket gør boksene meget forskellige. Det gør somme tider, man kan føle sig snydt og skuffet, mens man andre gange kan føle sig helt vildt heldig. Kan godt se, det på nogle områder er en god ide med forskelligt indhold, så kun ældre fx får rynkecreme, og kun folk med farvet hår får shampo til det osv.

Kommunikationen med kundeservice via telefon, mail, facebook mail har været meget mangelfuld og langsommelig. Diverse problemer skulle dog heldigvis være løst nu, og jeg krydser fingre for, der ikke opstår flere.

Føler mig ret snydt over, flere der har haft problemer mht kommunikationen har fået tilsendt en extra boks specielt lavet til dem som plaster på såret, men jeg ingen er tilbudt. Burde være lige for lige, så hit med den..

Når alt kommer til alt, skulderklap til dem der kæmper for og med GB, og håber snart børnesygdommene er væk, for vil ikke undvære min boks. "Loving it"..

Superlækre dullerier i elegant indpakning

Det er spændende at prøve alle de forskellige produkter, der vedvarende dumper ind i min postkasse for næsten ingen penge. De produkter der ikke lige har været noget for mig, har oftest bragt glæde hos andre i omgangskredsen. Jeg har kun haft gode oplevelser med Goodiebox.

Super hyggeligt

Super godt og hyggeligt med en gave til sig selv hver måned. Hurtig levering og sød pakke, med mange lækre ting. Jeg forsætter helt klart.

Overraskelser og selvforkælelse til billig pris...

Jeg er VILD med Goodieboxen. Jeg nyder at åbne den fint indbundne æske fyldt med lækkerier- kun til mig.
I stedet for at gå i butikken og købe full-size af produkter, jeg alligevel ikke får brugt, kan jeg få flere af de små, og dermed overveje om det er full-sizen værd.
Mine pakker er altid kommet til tiden og har ikke oplevet at der var problemer med betalingen.
I forbindelse med flytning, har jeg været i kontakt med holdet bag GB på mail, og har fået hurtigt og høfligt svar, hver gang.
Der er kun en grund til at de ikke får fem stjerner af mig: Der er ofte de samme produkter i pakken, dog andre mærker. Jeg savner, at der bliver sammenlignet med forrige måneds indhold og derved tilpasset, således at der ikke er fx. hårkure i pakken tre måneder i træk.
Fantastisk koncept til den forfængelige, travle kvinde uden det koster en formue.

Super-Goodie!

Det fungerer rigtig fint med at modtage boxen til tiden, og der er virkelig mange gode og spændende ting i til ca 100 kr pr måned!
Jeg er meget godt tilfreds og synes personerne bag er utrolig søde at kommunikere med når der har været spørgsmål!

Super fantastisk

Jeg er super tilfreds og alt har altid virket og kørt på skinner .. Så ingen klager fra mig
Boksen er altid lækker og jeg glæder mig hver måned ;0))

Super god!

Har nu fået Goodiebox i et halvt år nu, og der har aldrig været problemer med levering eller penge. Har fået den hver gang til tiden, og har aldrig været skuffet over indholdet.. Der er kun gode ord herfra :)!

ok boks

GB leverer en ok boks med standardprøver, der kan erhverves alle steder, men i såstore mængder at det er en besparelse. Jeg glemmer altid selv at købe cremer så for mig er det fint med de altid sender håndcreme, men har man ikke behov for cremer i så store mængder ville jeg nok lade være..
Det er ofte de samme mærker der i pakken og dette er jo både et plus og minus afhængig af hvor tilfreds man var med første prøve..
Makeup er der meget begrænset af udover neglelak..
har absolut kun haft superfin respons fra deres kundeservice, og min kollega opdagede at de havde sat 18(!) kr ind på kontoen som var trukket for meget..med det samme..
Leveringstiden er til gengæld særdeles ustabil og i startperioden blev der lovet produkter der aldrig blev leveret.
Så alt alt ok men med plads til forbedringer og gerne nye(!) produktprøver..

Godt koncept - men plads til forbedring

Jeg har været med fra starten og synes at konceptet er fantastisk! Prisen er fair og bliver gang på gang glædeligt overrasket over de skønne produkter der er i boxen. Det skal dog siges at der har været en del opstarts problemer, både med for sene forsendelser, ændring af betalingskort og lovning af produkter der ikke er blevet til noget.. Men servicen er virkelig god (undtagen svare tiden kan godt tage nogle dage ind i mellem), dem der svarer er altid høflige, venlige og serviceminded, så selv om der kan opstå nogle ærgerlige episoder ind i mellem, opvejer det gode, det dårlige.

Lækre sager i Goodiebox

Jeg har været med fra starten og har kun været super tilfreds. Mine boxe er altid kommet til tiden, mine betalinger har kørt perfekt og jeg elsker konceptet. Det er super at blive overrasket hver måned- det er ikke altid produkter som jeg mangler/ har brug for- men det er jo den "risiko" som man tager. Dog har boxen altid høj værdi i forhold til hvad man betaler. Mit eneste ønske kunne være lidt mere make up :)

Første box modtaget og glæder mig allerede til den næste...

Trods start vanskeligheder, hvor min tilmelding hos gb ikke virkede hverken i oktober og november, så fik jeg lige efter jul den første box med lækre produkter, som nu næsten alle er afprøvet.. Glæder mig til næste box 😊

Virkeligt en en vidunderligt concept

Et skønt koncept der fangede min opmærksomhed meget hurtigt, jeg ha fået mine box ( senere boxe) uden problemer, Self var der lidt start vanskeligheder, som hos alle ,men synes de var gode til at holde os underrettet , men det er da blevet vildt bedre, og de gange jeg ha henvendt mig har jeg fået kompetent underrretningen om hvad og hvordan , og hurtig respons , er glad for ideen og nyder min mrd pakke, og det gør min bonus datter også ;)))) Vi modtager de skønneste pakker hver mrd, og læder os vildt hver gang ...
Mange tilfredse hilsner fra Vibeke Trine Røjkjær

Jeg sgu tilfreds!

Det overrasker mig, at så mange har haft problemer med Goodiebox, med betaling og om at få boxe for jeg har på intet tidspunkt oplevet at betale for meget, og jeg har aldrig oplevet at min box udeblev - og jeg har været medlem et godt stykke tid.
Jeg synes kundeservicen har været rigtig god, den ene gang jeg snakkede med dem, pga. et fejl leveret brev (om at jeg skulle modtage endnu en box)
Om der er problemer med afmelding kan jeg intet sige om, for har ikke afmeldt mig og gør det ikke foreløbig, fordi for mig er det noget jeg ser frem til hver måned! Jeg er blevet rigtig god til at udnytte deres produkter, og normalt bruger jeg feks. aldrig læbepromade men fik en med sidste gang og løb så ind i tørre læber(hvilket jeg aldrig har normalt) og her var jeg glad for at have sådan en, for ville ikke have købt en. Det samme gælder den lille håndcreme jeg kan have med alle vegne.

Generelt elsker jeg goodiebox, servicen, prisen og produkterne! Synes de lækre og ser altid frem til månedens lille tøse box! :D

Hurtig levering, fin kundeservice både på facebook og over telefon, samt spændende produkter.

Goodiebox er et rigtig fint koncept. Jeg glæder mig hver måned til at få boxen ind ad døren, for det er lidt som at få en gave en gang om måneden. De ting som jeg ikke selv har kunne bruge, har jeg foræret væk til veninderne og kæresten. Så bliver de også glade!

De gange jeg har kontaktet Goodiebox på telefon og facebook, har de hjulpet hurtigt. Leveringen har jeg ikke oplevet problemer med. Jeg får sendt til mit arbejde, så jeg ikke risikerer at den bliver sendt retur.

Den eneste anke jeg har, hvilket også gør at jeg ikke har givet 5 stjerner, er egentlig deres måde at kommunikere på på skrift. Det bliver nogle gange liiidt for 'tøsefnise-OMG-vi-er-bare-de-bedsteste-veninder-i-verden'-overgearet, hvilket virker lidt useriøst, synes jeg. Måske er det bare deres brand og mig der er for gammel til det?

Ud over det, er jeg egentlig ret tilfreds. Kan godt lidt variationen og de spændende ting man får prøvet af. Og herregud - 120 kr om måneden? Det gider jeg da godt gi'!

Rigtig fin

Jeg har fået en del bokse nu og dette har fungeret fint. Fik ret hurtigt svar på mail, da jeg skrev til dem.
Selvfølgeligt er der et produkt en gang i mellem som man ikke kan bruge (der er jo mange i boksen), men så kan jeg typisk give det i gave til et familiemedlem eller en ven :)

Super fede produkter :-)

Jeg er nyt medlem og har længe ledt efter en løsning som Goodiebox :-) Jeg elsker at man har mulighed for at prøve så mange lækre produkter inden man går ud og investere flere 1000 kr i produkter der måske ikke virker for en. Her har man chancen for at prøve dem og hvis det viser sig at de fungere for en, så har man på skrift hvilket produkt man står med og hvor man kan købe den :-) Såååå Nice :-D :-D :-D

goodiebox.dk Details

Visit Goodiebox