Gorlubb reviews

Gorlubb reviews

8.8

ynglingsstedet!!! :D

jeg var inde igår og få mig en labret og det hele blev simpelthen gjort så professionelt og hygiejnisk. jeg kom ind på en ledig tid og selvom at der var lidt stress på derinde syntes jeg det var dejligt at være tilbage efter 6 år hvor jeg fik lavet min tungepiercing. hvis jeg skal ha flere Piercinger er der ikke andre end jack der får lov :)

alt i alt mega god betjening og selvom der er stresset er der stadig rar atmosfære.

Jack rocks

Jack er som han er - kunstner, lidt teatralsk, iblandt ahem men i bund og grund har han 200% styr på tingene. Gå til Jack

Dårlig service

Fik lavet 2 skin diver wheel... 6 gange faldt stenene af... Har selv betalt for nye sten og påsætninger... De sagde selv at jeg kunne få hele piercingerne skifter gratis... Men pludselig var den for gammel og det var ik deres problem.. Skulle betale for at få dem ud... Og skal betale for at få nye... De lavet i septemper 2013... Dårligt sted... Dårlig betjening...
Gorlubb

Reply from Gorlubb

Hej Ninet.

Jeg er ked af du har den her opfattelse af vores service. Jeg har ikke selv serviceret dig ,´men jeg ved at det ikke er normalt at 6 sten falder af skindiverwheels 6 gange.
Det kan være flere årsager til at sten falder af. Jeg er ikke bekendt med din situation her, men jeg vil følge op på den og tale med mine piercere og se om vi kan finde en løsning. Skulle der være tale om en produktionsfejl i dit smykke er det helt naturligvis vores opgave at hjælpe dig med at få et nyt smykke sat i uden beregning.
Det er hård kritik du kommer med når du kalder vores shop for et dårligt sted med dårlig betjening. Det må vi se om vi kan lave om på her.
Du hører nærmere herfra når jeg har undersøgt sagen.

med venlig hilsen
Indehaver.
Jack Rubini
_____________________________________________________________

Hej igen Ninet .

Jeg har nu undersøgt sagen og det ser ud til at der har været nogle misforståelser i forbindelse med reklamationsfristen.
Vi har i Gorlubb Piercing en reklamationsfrist på 4 uger for piercingfejl. Altså fejl fra piercerens hånd. Reklamation over ‘fejl’ efter 4 uger er for kundens egen regning. Du har ikke fået en fejlpiercing og er derfor IKKE under denne kategori og burde egentlig have fået skiftet begge skindivers, uden beregning.
I dit tilfælde har man været skeptisk for at der kunne være produktionsfejl på to smykker samtidig. Det har vi ikke set før, men igen, det KAN ske.
Jeg syntes at tvivlen skal komme dig til gode og at vi nok burde have skiftet dit smykke 3 gang stenene faldt af. Jeg har informeret ALT personalet om dette således at vi ikke får den slags hændelser igen.
Jeg syntes du skal komme ind og få sat to nye skindiverswheels i uden beregning og så vil det undre mig meget om det samme skete igen.

Indehaver

Jack Rubini

Her og kun her....Det eneste sted for mig.... <3

Ingen andre piercere får lov at pierce mig end Gorlubb. Uanset om du skal have lavet huller i kroppen, eller blot skiftet et smykke, får du altid den bedste behandling her. Min største anbefaling til Sakko og resten af Gorlubb.... Kæmpe tak Sakko for altid at gøre oplevelsen hos jer fantastisk..
Min anbefaling: TAG DERTIL :-) Du vil ikke fortryde det...og så er de tilmed rigtig gode i pris for deres behandlnger og smykker....

Alt 100% i orden

Jeg fik i går lavet 3 piercinger hos Jack selv. Cheeks og Septum.
Jeg var da jeg kom, meget nervøs, men blev hurtigt snakket til ro af Jack med megen proffesionalisme og enorm viden på hans felt.
Efter en god samtale omkring mine piercinger blev de lavet, til min store overraskelse, uden de store smerter.
Ydermere var der god info omkring efterbehandling, samt omkring hvad jeg skulle gøre med kortere smykker, da jeg kommer langt fra københavn.
Vil til en hver tid anbefale Gorlubb og Jack til dem jeg kender, man finder ikke bedre og mere proff piercer!!!

Stik i dig!

Jeg vil til hver en tid anbefale Gorlubb, jeg har fået lavet ALLE mine piercinger der, så det er en godt 5 stykker.. Prisen er helt perfekt og servicen er endnu bedre, jeg er tilfreds efter hvert besøg og vil ALDRIG bruge en anden piercer!
Her får du hvad du betaler for og meget mere til..
Jeg kommer igen!

Danmarks bedste

ganske enkelt.
Man VED man er i trygge hænder hos Gorlubb.
Ud over at være professionelle er de også utrolig søde og forstående hvis man er nervøs og efterfølgende bliver man godt rådgivet.
Mine allerbedste anbefalinger

Den eneste piercer, vi har tillid til

Der er kun EN der får lov til at pierce.... har fået lavet 11 piercinger, og det har altid været en dejlig oplevelse, fin service, tid nok, TOP hygiejne.... tillid er noget man gør sig fortjent til.... og den tillid har vi til Jack.

Elefantmanden og maja ;)

Perfekt!

Super service, hygiejne i top og virkeligt søde mennesker :) Kan KUN anbefales!

Den bedste piercing ever :)

Den mest professionelle piercing butik i dk mvh gerard

perfektion i verdensklasse

Super professionelle fagfolk der virkelig kan deres kram, udadvendte mennesker der tager sig godt af en fra man kommer til man går, både shoppen i kbh og næstved er i topklassen hva kvalitet på smykkerne angår og alt er altid sterilt!!
Kommer du i hænderne på Jack er der intet a komme efter, du går altid med det du kom efter og gårmed et smil på læben og stadig penge på lommen ;)

Steril kvalitet i TOPklasse !

Jeg er blevet piercet hos Gorlubb og jeg fik den absolut bedste behandling og det var en dejlig super oplevelse :) Har aldrig troet at der fandtes et sted hvor man går så meget op i sterilitet og renlighed :) Den angst man har før man kommer ind og skal pierces , den forsvinder straks når man træder ind over dørtrinet hos Gorlubb ! Personalet er så TOP proffessionelle og man er informeret 200 % i det der skal ske ! Jeg mærkede slet ikke at jeg blev piercet og før jeg fik tænkt mig om , sad smykket i og angsten var fuldstændig ubegrundet ! Jeg havde ingen komplikationer efterfølgende , da jeg blev vejledt totalt i hvordan jeg skulle rense det hver dag ! Jeg kan stærkt anbefale Gorlubb til andre og kunne aldrig nogensinde bare overveje at blive piercet et andet sted :) Tusinde tak af hjertet til det skønne personale som består bl.a af Jack & Co :) Min datter skal også derind og have lavet en navlepiercing :) :) :) God søndag ! Brittney Michéle

fantastisk service!

Fantastisk god service og god vejledning både før, under, og efter piercingen er placeret.

Får aldrig lavet piercinger andre steder end hos Gorlubb Piercing.

Altid klar til at hjælpe

Jeg har altid brugt Gorlubb når jeg skulle pierces. Både fordi de er kendt for høj hygiejne og ikke at gå på kompromis, men også fordi de giver kvalificeret sparring på eventuelle udfordringer med kroppens reaktion.

Jeg har før kommet i Gorlubb med specielle ønsker som krævede hjælp og vejledning. Der har jeg oplevet at der blev gået langt for at opnå det jeg ønskede, uden at gå på kompromis med hvad der er godt for mig :-)

Super professionelt sted!

Et helt igennem dejligt sted at komme, med masser af god energi, kompetente medarbejdere og en professionalisme der skinner igennem så snart man træder ind af døren! Selv om der er travlt, bliver man altid behandlet med respekt og får følelsen af at man er noget særligt.
Jack er et særligt menneske, der formår at skabe ro og tryghed over enhver situation.
Vil til enhver tid anbefale Gorlubb..!

verdens bedste piercer

Gorlubb piercing er i min verden verdens bedste piercer. Jeg er kommet hos Jack i 8 år, og har fået lavet adskillelige piercinger rundt omkring på kroppen. Jack formår at få sine kunder til at slappe af, også selvom de er nåleskræk. Priser, service kvalitet passer fint sammen, og jeg ville til hver en tid anbefale Gorlubb. Hvis man som jeg fik lavet en piercing som Jack ikke selv havde lavet i sin butik, og der var problemer med den, så hjælper han stadig kunden. I mine øjne er Gorlubb intet mindre end den bedste piercing butik du nogensinde kan komme i nærheden af. Jack sørger altid for at en piercing faktisk kan hele det pågældende sted man ønsker piercingen, og kommer til messer i udlandet dor at lærer de nyeste teknikker. Javk vil ilke udfører en ny piercing før han selv ved hvordan ar kan gå hen og se ud. Der er altid klinisk rent i butikken og man skal ikke væte bange for at få barekterier i sin nye piercing.

Det bedste sted i byen !!!

Jeg har været i Gorlubb i 2 omgange, og vil til en hver tid anbefale det til andre. Jack og hans ansatte er professionelle og smilende, og man kan være sikker på at gå derfra tilfreds og med en god vejledning i efterbehandlingen/ plejen af din piercing.. Servicen er i top, og ligeledes er hygiejnen. Jeg personligt ville aldrig gå til andre end Jack .

Simply amazing!

Jeg eeeelsker Gorlubb! Jeg elsker at være der, og Jack er den eneste, der får lov at lave mine piercinger, for så er jeg sikker på, at det bliver lavet ordenligt! Super service, dejlig atmosfære og så er alle i Gorlubb bare super rare at snakke med! I love Gorlubb <3

Altid søde og venlige- altid klar til at afhjælpe

Jeg har kun fået lavet mine piercinger hos Gorlubb og vi taler gennem ca 15 år.
Jeg er gået derfra med en god fornemmelse og har der været noget jeg var i tvivl om, har jeg kontaktet butikken, hvad enten det er i Kbh eller Næstved. De har altid afhjulpet mig til min fulde tilfredshed.
Det er de eneste der får lov til at pierce mig.

Perfekt piercing, pris og kundeservice

Sjældent oplever man så god en kundeservice som mig og min kone fik hos Gorlubb. Og de ved virkelig, hvad de laver - meget professionelle. Og så er det endda en virkelig fornuftig pris. Vil til hver en tid vælge Gorlubb når vi skal have lavet en piercing. Alle pengene værd og mere til. Thumbs up. Ville sgu ønske man kunne give en ekstra stjerne - for det fortjener I.

Visit Gorlubb