Gosave reviews

Gosave reviews

5.8

pegende tilbage er umuligt = dårlig service.

Jeg kom til at købe en gave på gosave.dk og nu er det stort set umuligt at få pegende tilbage måske virker min nye strategi med at købe noget for de 1000 kr. som er låst i firmaet og bruge mine 14 dages returnerings-ret! Håber denne sidste strategi virker. Denne besked falder nok ikke i god jord hos firmaets griske strategier som gør det stort set umuligt at fortryde et køb og lade kunden bruge sine penge et andet sted end hos dem.
Desuden hvis denne plan virker har dette taget mig næsten 5 mails og alt for meget tid.

( Jeg er næsten sikker på at det samme gælder for dagensbedste.dk da siderne ligner til ukendelighed hinanden.
- Loven siger: "Som privatkunde har du 14 dages fuld fortrydelsesret".

Super god service

Jeg havde købt 2 gavekort som jeg ikke nåede at bruge inden de udløb. Jeg forventede egentlig at pengene var tabt, men skrev alligevel en mail til kundeservice som svarede mig under 24 timer efter, at pengene blev sat ind på min konto. Det synes jeg er over al forventning!

Refundering af ubrugte beviser er en fuser

Havde 3 ubrugte værdibeviser,blandt andet pga. problemer med at få mine bevise ud pga. problemer i gosave`s system. ifølge Gosave`s politik refundere de ubrugte beviser ved at sætte pengene ind på ens personlige konto,men det kunne ikke lade sig gøre fordi at gosave havde udleveret pengene fra dealen til forretningen, dog inden at dealen var udløbet.
gud ved om det er normal kutyme!!

Kanon koncept, vedholdende mail support - men lang leveringstid

Købte dagens tilbud med 2 keramiske knive i slutningen af marts måned. Modtog pakken med knivene medio juni måned.

Det er en meget lang leveringstid, og jeg har brugt rigtig lang tid på mail korrespondance med to medarbejdere hos gosave.dk.

Skrev og klagede over manglende levering. Fik oplyst, at knivene snart ville blive sendt, at de var blevet sendt og derpå kun undren over, at jeg ikke havde modtaget forsendelsen.

Lidt videre i sagen, lykkes det leverandøren at finde ud af, hvorfor de ikke havde sendt mig knivene. Bestillingen var modtaget hos gosave, men manglede i den videre datamængde, som blev sendt til leverandøren. Endelig kunne de så sende mig en pakke med de købte knive.

Synes godt, at kundeservice noget tidligere i forløbet kunne have checke op på forsendelsens status hos leverandøren, men er meget glad for produktet - og lettet over ikke at være blevet beskyldt for urent trav.

Sofus B. Busch-Jensen

Godt!!!

Købte 2x gavekort til Nelly.com til 100 kr. stykket (altså 200 kr. ;-)) i en kampagne de kørte, enormt billigt, og handler en del ved Nelly :-) købte også et gavekort til Boozt.com på 300 kr, til 100 kr. dog har boozt ELENDIG service, men det kan gosave jo ikke gøre for :-)

God service efter fejl indkøb.

Vi blev revet med af en gosaves gode deals på gavekort. Men gavekortene drillede og måske var vi blevet revet lidt for meget med, så vi fortrød og sendte en mail.
I løbet af få timer var pengene sat tilbage på kontoen. Sådan skal god internetservice være. Vi siger tak!

Rigtig god service og fede deals!!!

Jeg har handlet på gosave.dk et par gange - og har været yderst tilfreds!! Venter på flere gode deals til mig :)

ikke andet end problemer

Jeg bestilte i starten af december måned 5 gavekort til Nelly som jeg ikke har haft andet end problemer med, fordi gavekortene åbenbart ikke virker. Der er intet hjælp at hente nogen steder, hvilket er under al kritik

En masse penge at spare

I går købte jeg en værdi kupon på 300 kr. for 100 kr. til nelly.com. Efter 1 min. modtog jeg en e-mail med koden i, som man skal anvende på hjemmesiden. Det virkede helt fint, så jeg bestilte yderligere en ekstra. Jeg vil helt klart benytte mig mere af denne side fremover. Der er jo mange penge at spare.

Is Gosave your company?

gosave.dk Details