Greenem reviews

Greenem reviews

Excellent
9.0

Zeer goede online vergelijker

Zeer goede online vergelijker die goed inspeelt op jou persoonlijke situatie. Gemakkelijk en een goed overzicht van de werkelijke kosten van een product. Dit kan op langere termijn veel geld besparen! Erg betrouwbaar en zeer handig.

zeer goede vergelijkingssite op basis van je persoonlijke situatie

Heldere, aantrekkelijke site vol productinformatie waarop je kan vergelijken gebaseerd op de voor jouw situatie relevante aspecten. Erg betrouwbaar en makkelijk.

Goed bedrijf met een goed doel

Greenem sorteert producten op verbruikskosten, wat over langere termijn (wat zeker voor witgoed geldt) veel voordeliger uit kan pakken. Erg handig dus en ook nog eens duurzaam!

Greenem neemt werk uithanden, (dit scheelt je erg veel tijd), en vergelijkt op een objectieve manier aanbieders!

Greenem heeft ons ondersteund bij de selectie van een aanbieder voor de collectieve aanschaf van zonnepanelen in onze straat. Naast het feit dat het veel tijd scheelt, hebben zij de tools en expertise om de voorstellen en installaties op objectieve wijze te vergelijken. Het gaat hierbij uiteraard niet alleen om de laagste prijs, maar ook om zaken als garantie op hardware, ervaringen van anderen met leveranciers, kwaliteit van de hardware etc. Veel kennis van zaken, die op laagdrempelige wijze, kosteloos voor consumenten beschikbaar is! Al met al zeer prettige ervaringen dus.

Greenem Now! The perfect solar system for your situation

Greenem was a very easy way to an attractively priced PV system from a regional supplier for me and my neighbours

De duurzame vergelijker!

Greenem is een zeer complete vergelijkingssite die in tegenstelling tot andere vergelijkers als Beslist.nl of Verglijk.nl ook de kosten voor het gebruik van een apparaat meeneemt in de vergelijking.

Zo kan je pas echt een goede keuze maken voor een duurzame, maar ook een goedkope oplossing op de langere termijn.

Een zeer handige site!

Greenem is vooral een goede marketingmachine

Greenem is vooral een goede marketingmachine, die kennis en kunde via een centrale plaats aanbiedt. De raad van advies is om "U" tegen te zeggen maar niet onomstreden.
Greenem BV

Reply from Greenem BV

Beste Eric,

Ons een 'marketingmachine' klinkt wat mechanisch. We zijn toch echt gewoon van vlees en bloed! :-)
We proberen met Greenem op aantrekkelijke wijze nuttige informatie aan te bieden, om op die manier consumenten te stimuleren om hun leven te verduurzamen. Of dit nu door de aankoop van een warmtepompwasdroger gebeurt, de installatie van zonnepanelen, of door ons besparingstips ter harte te nemen: het resultaat is het zelfde.

Onze insteek hierbij is dat duurzaamheid niet treurig, saai, of suf is. Sterker nog, het mag ook leuk, mooi, en oh jee, sexy. Wij zijn overtuigd dat we op die manier meer bereiken dan met een belerend vingertje.

Graag horen we jouw mening hier over!

Vriendelijke groet
Greenem

Leuke combi tussen de artikelen en de productvergelijker!

Greenem is een leuke combinatie van geschreven artikelen, nieuws en producten vergelijken. De artikelen die worden geplaatst zijn interessant en gaan in tegen het 'geitenwollen sokken' beeld dat men van duurzaamheid heeft. Ik lees de colomns altijd met veel plezier, leuk is ook dat het door verschillende mensen geschreven wordt! Ik heb ook veel gebruik gemaakt van de vergelijker, heel handig voor mijn producten in huis! Heeft me het afgelopen jaar veel geld bespaard.

Duurzaam en ook nog erg handig!

Meestal worden producten alleen vergeleken op prijs en kwaliteit. Greenem legt de nadruk meer op duurzaamheid, iets wat naar mijn idee erg belangrijk is bij de aanschaf. Maar als het je alleen om prijs/kwaliteit gaat is Greenem ook the place to be!

Goed voor het milieu en voordelig, ideaal

Ik let goed op mijn geld maar wil ook het milieu niet teveel belasten, zodoende ben ik bij Greenen uitgekomen. Onlangs is mijn wasmachine stuk gegaan en iemand gaf mij de tip een kijkje te nemen op Greenem.nl.
Via deze site heb ik een voordelige wasmachine gekocht en na 4 jaar heb ik de aanschafprijs er al uit aan energie die ik bespaar t.o.v. mijn oude wasmachine, geweldig!

Interessante website!

Ik vind het een zeer interessante website! Het is duidelijk en overzichtelijk. Er staan leuke nieuwtjes op de website zoals hoeveel een televisie per jaar kost. Kortom een website met veel inhoud!

Duurzaam!

Een goede site die je veel informatie geeft over verschillende apparaten. En die jou helpt met de juiste keuze maken om een product te kopen. Ook staan hier leuke tips en nieuwtjes over duurzaamheid!

Origineel en bewust omgaan met de trend van vandaag

Fijn om te zien dat deze groene trend doorleeft in een vergelijkingssite waar zowel mens als natuurl voordelen uit kan halen!

Zeer informatieve site

Greenem geeft goede gepersonaliseerde info, prijs, energiekosten en duurzame rating. Met deze info, weet ik in een oogopslag waar ik echt aan toe ben en kan direct overgaan tot aanschaf. Bespaart niet alleen een hoop energie, maar ook een hoop tijd.

overzichtelijk, strak design, relevante inormatie, laagste prijs

Handige informatie

Lang naar gezocht, maar nooit gevonden tot ik Greenem tegenkwam. Informatie over de kosten van stroomverbruik van apparaten. Handig!
Wel vind ik het aanbod van soorten producten wat beperkt. Waarom geen mobiele telefoons, of printers? Die verbruiken toch ook elektriciteit?
Greenem BV

Reply from Greenem BV

Beste Sonja,

Dank je voor je positieve beoordeling! We breiden ons aanbod continue uit. Om een berekening uit te kunnen voeren hoeveel een product precies aan elektriciteit verbruikt, hebben we wel gegevens nodig over het verbruikt of vermogen. Dit is voor printers bijvoorbeeld niet wijdverbreid te vinden. Zodra dit wel kan, zullen we die zeker toevoegen!
Groet,
Greenem

5 sterren

Super handige site! mooi en overzichtelijk

Interessant en makkelijk

Greenem heeft een overzichtelijke site voor een groot publiek. Je staat als consument niet snel stil dat kleine dingen een groot verschil kunnen maken qua energieverbruik. Greenem legt dit goed uit. Ook vind ik de tips die gegeven worden erg handig zo kan je dus ook terecht op de site wanneer je geen aankoop gaat doen.

Zien wat je kunt besparen

het is toch te gek voor woorden dat je op geen enkele website kunt zien hoeveel je precies kwijt bent aan elektriciteit wanneer je het product koopt? en dan ook nog dit kunnen aanpassen naar hoeveel mensen er in je huis wonen, waarbij de kosten en energiebesparing meteen veranderen. ik vind het een hele uitvinding.

Greenem steekt energie in vergelijken!

De enige vergelijkingssite die zowel op de prijs als je verbruik vergelijkt!

Greenem BV Details

Greenem is een onafhankelijke online prijsvergelijker die naast de aanschafprijs, ook de verbruikskosten van producten inzichtelijk maakt. De focus ligt op witgoed en elektronica, maar ook verlichting en transport.

Visit Greenem

Contact information