GrillSelv reviews

GrillSelv reviews

9.0

Noget helt særligt

GrillSelvs service med hensyn til udstyr, levering, afhentning og aftalen i det hele taget var helt i top. Det samme var grisen.
Vi brugte grisen til et rejsegilde på 4 klyngehuse, og der kom vel godt og vel et halvt hundrede. Og der var mad nok.
Lækkert mørt kød med sprød svær.
Alle var begejstrede.
Gamle håndværkere fortalte mig, at det var det bedste rejsegilde, de nogensinde havde deltaget i.
Henriette Erling
Nykøbingvej 138
Grevinge

Hvis du følger anvisningen kan det simpelthen ikke gå galt

Nemmere kan det ikke blive at lave mad til mange mennesker. Det var med stor spænding jeg åbnede låget på grillen efter 4 timer og det lå den lige som på billedet. Den duftede himmelsk og gæstene stimlede sammen for at få en smagsprøve af den sprøde svær. Jeg skar grisen ud som det blev vist på videoen. Den var så mør at kødet næsten faldt fra af sig selv. Perfekt koncept med grill, gris og køletrailer til at holde øllet koldt. Velbekomme

Kun godt at sige, alle aftaler overholdt, og rigtig gode grisebasser. Vi handler dee igen.

Rigtigt smagfuldt kød på grisene, fin ide med køletrailer, som blev brugt til at holde drikkevarerne kolde, da grisene kom på grillerne.
Vi har dog et ønske: Kunne godt tænke os muligheden for tilkøb af tilbehør såsom flødekartofler, små ristede kartofler, sovs o.a..
til rimelige penge. Bsværlig at skulle have det andetsteds fra.

Familiefest

Vi havde bestilt vildsvin med hent selv løsning.
God løsning med trailer der stod færdig pakket.
vi fik dog ikke den str. Vildsvin vi havde bestilt, der fulgte så 4 løse stege med ved siden af, det kunne vi tage eller ingenting få, lidt kedelig måde at få det oplyst 2 dage før afhentning. stegene var ikke gode - det kan ikke anbefales.
Det var en succes med det hele vildsvin, det smagte dejligt.
grillselv.dk

Reply from grillselv.dk

Hej Pia, tak for din anmeldelse. Vildsvin er ikke en "hyldevare" som vi har et stort udvalg af, vi bestiller kun efter ordre! Selvom vi bestiller vildsvin på en given vægt fra vores vildtleverandør i Sverige kan vi risikere, at der ikke er kommet nok vildsvin ind fra jægerne i en periode, og derved er udvalget mindre! I dit tilfælde fik vi et flot vildsvin leveret på 22,8 kg og valgte at supplere med ca 8 kg udbenet vildsvinekølle, for at I kunne være sikker på at der var kød nok!

Super godt koncept

Konceptet med at man får det hele leveret incl. kølevogn er en super god løsning. Det er jo de færreste der har køleskabskapacitet til alt det man skal opbevare koldt i forbindelse med en fest.
Det er nemt at gå til og resultatet blve rigtig godt.
Jeg vil klart anbefale det til andre

Vellykket arrangement til alles store fornøjelse

En super oplevelse, god service og besked. Følges den virker det helt perfekt.

God oplevelse!

God oplevelse med meget få "ups'er" ... bestiller gerne igen.

Det kørte bare - ingen slinger i valsen. God service og gode råvarer.

Jeg kan anbefale Grillselv.dk, idet man får alt det man har brug for til denne opgave. Det kan godt virke som en stor mundfuld selv at skære svinet ud. Men ved at følge video i deres vejledning, havde jeg ingen problemer. Sværen blev dog ikke spændende på grill-aftenen. Det skete dog i højere grad dagen efter i ovnen.

Alt fungerede bare.

Vi lejede en køletrailer. Det er en super god idé, når man skal have mange gæster og selv står for al maden.

Vellykket grillfest med grillSelv

Vi fandt GrillSelv på nettet. Bestilte nemt og hurtigt, hentede selv dagen før festen og havde bonus af at traileren fungerede som ekstra køleskab. Noget der ofte er brug for ved større fester. Maden var en success, alle spurgte hvor vi havde fået den søde grissebasse fra.
Helt klart en løsning der skal bruges igen.

SUPERGODT

Tilbagemelding fra mine kolleger har været helt i top - fantastisk mad, meget lækkert.

Lækker grissebasse

Et helt igennem fantastisk koncept. Alt fungerede, vi fik gris og instruktioner og udstyr til at grille selv og det hele klappede. Masser af mad til 46 mennesker, ALLE roste maden og i særdeleshed kødet. Vi oplevede en god service og et meget nemt koncept, vi havde god tid til at hente og aflevere kølecontaineren og udstyret, og samtidig var det perfekt at have plads til at køle drikkevarer og mad inden festen.

Smart koncept der virker

Det var et rigtigt scoop at have fundet grill selv løsningen. Grill, køl,kød og vejledningen fungerede virkeligt godt. Eneste minus var at men ikke kan afleverer søndag. tak til Niels der forbarmede sig over os og lod os aflevere traileren hos ham

Det er et super koncept, lækkert og vellykket.

Super koncept, enkelt og let at lave. Alt i en trailer, det er bare så nemt. Vil til enhver tid anbefale det til familie og venner. Det er ikke sidste gang vi har brugt Grillselv.

Døren var låst og ingen på kontoret da vi skulle hente trailer til aftalt tid. Dog god service med efterfølgende at levere traileren.

Døren var låst og ingen på kontoret da vi skulle hente trailer til aftalt tid. Dod god service med efterfølgende at levere traileren.

Alt som forventet og det smagte godt

Det var rart med køletraileren til alle drikkevarerne, nemt og praktisk.

Kanon koncept til en fair pris

Et kanon godt koncept til en fair pris.
Det der mangler er en god krydderi og salt blanding der passer til grisen!
Derudover bør skriftlig en vejledning være med i traileren. Vi have ingen netadgang hvor vi grillede.

Kanon koncept der dækker mange behov...

Vi havde lejet Grill-selv med lam fra Grambogaard til vores bryllup. Trailer med indhold blev afhentet og alt var iorden. Alt var nemt og ligetil. Traileren er så stor, så man har nærmest et walk-in kølerum, som vi virkelig fik brug for. Skal man sige noget negativt, er det kun at lammet var så stort at det ikke kunne være i grillen ;O) Men det var OK, da køllerne skulle have lidt mere end ryggen. Men gæsterne var vilde med det grillede lam. Kan kun anbefale at leje en køletrailer når man skal have fest for en større flok mennesker. Ikke sidste gang jeg er kunde her ;O)

Alt var perfekt

Det er virkelig en nem løsning, hvis man gerne vil have pattegris, og selv vil stå for stegningen. Fedt at have en kølevogn hele natten.

Rigtig godt koncept med gris, grill og køletrailer

Det fungerede rigtig godt vi hentede køletrailer med gris og grill fredag, dvs at vi kunne opbevare mad og drikkevare til festen i køletraileren. Der var udførlig vejledning i tilberedning af grisen. Grisen var rigtig god ikke for fed og meget mør og fin. Vi vil helt klart anbefale det til andre.

GrillSelv Support

Om virksomheden

Siden GrillSelv så dagens lys i 2009 har alle vores kunder oplevet, hvor simple og nemme vores ”grill-selv-løsninger” i virkeligheden er... Men selvom vi har gjort det nemt stræber vi hele tiden efter at blive bedre. Vi ønsker ikke at love mere end vi kan holde og netop derfor, er dine anmeldelser vigtige for os.

Visit GrillSelv

Write to: info@grillselv.dk