Groennehjem reviews

Groennehjem reviews

6.8

Ikke imponeret...

Efter et beøsg i dette lille havecenter er det mest skuffelse jeg står med. Udvalget var ret lille, skiltningen og opdelingen også forvirrende. Maneg planter så slet ikke sunde ud, men udtørrede og triste. Jeg ved godt det er august men alligevel forventer man at planterne ser friske ud. Flere setder lå der væltede buske m.m. Personalet var søde og imødekommende så der er der ikke noget at klage over. Jeg havde planlagt en masse køb men nøjedes med at bruge det gavekort jeg havde fået dertil lidt af frygt for at de planter jeg evt. købte ikke ville overleve alligevel.

Is Groennehjem your company?

groennehjem.dk Details

Visit Groennehjem