grønært reviews

grønært reviews

7.1

Super legetøjsbutik!

Jeg bliver altid i godt humør af at handle i Grønært!
Det brede udvalg af legetøj og tøj til børn i alle aldre og det altid søde og hjælpsomme personale, gør Grønært til min yndlingsbutik :-)

Ualmindelig dårlig oplevelse ! Jeg ville ikke give en stjerne, men man kan ikke give mindre !

Bestilte en julegave.....og betalte d. 18. december....varen kom aldrig. Ringede til firmaet.... heller ikke nogen god oplevelse.... unskyldninger om at Post Danmark, ikke var til at stole på, og en antydning af at jeg ikke talte sandt, blev lovet en ny sending....den kom heller ikke, så bad jeg om at få mine penge tilbage.....det er heller ikke sket, nu er det d. 17. Januar. Det siger sig selv, jeg handler aldrig mere hos grønært, og anbefaler det heller ikke til andre !

Gode varer - god service - og gratis fragt

Har handlet både i butik og webshop flere gange og er meget tilfreds. Godt vareudvalg og gratis fragt - og så pakker de gaverne fint ind :-) Og der var hurtigt svar på spørgsmål pr. mail!
Jeg handler på webshoppen igen!!

Fantastisk side!

De har så mange fine ting. Og til gode priser! Og det bedste af det hele er at de sender fragtfrit! Den side husker man!

Hurtig service

Jeg fandt hurtigt det jeg skulle bruge, takket være de gode beskrivelser af produkterne på sitet. Levering kom 2 dage efter bestilling. Dog kunne indpakningen godt ha' været lidt bedre - da Post Danmark ikke altid behandler pakker så pænt.

God service.

Fandt et godt tilbud på heldragter fra Holly´s og kunne endda få det leveret fragtfrit ved køb over 200 kr. !!!

Blev ringet op dagen efter af sælger, den ene dragt var blevet solgt i deres butik i mellemtiden, så den kunne de ikke levere. Men hun ville tilbyde mig en anden model, der normalt sælges til fuld pris, den kunne jeg få til 50 % rabet ligesom den udsolgte :-)

Modtog pakken dagen efter - meget glad for god service og en god handel :-)

gronaertshop.dk Details

Visit grønært