Grooveshark reviews

Grooveshark reviews

7.5

Grooveshark rocks

I like Grooveshark because its organized in a simple way, and the layout is not too complicated to navigate. I have found obscure artists on their site that I haven't found in other places. I can listen to anything I want at no cost. It gives me freedom to explore new types of music. I enjoy the community feature that allows me to network with people whose musical tastes I share. Its also pretty cool that it automatically makes suggestions based on my tastes.

Pretty good

Lovely site. Easy in use and handy with playlists.

Ok, men ikke godt nok

Grooveshark er en vildt fed tjeneste, og konceptet er godt. Jeg har dog oplevet meget, meget, lange loading tider, hvilket har været meget træls. Til tider har tjenesten gået i stå, og jeg ar været nødt til at genstarte computeren for at få det til at virke igen.
Jeg har prøvet at trubleshoote problemet, men uden held.

Fuld af virus

Oplever du dette slå WiFi/Lan/Modem fra

Awsome

Great music site. You can find almost every music here. I said almost, but i found all that i search so far.

Genial

Simpelthen fantastisk, har næsten alle sange, samt man let kan organisere i playlists osv.

Good Setup

I like Grooveshark when I know what I want to listen to. It's easy to made playlists. However, it is often slow and freezes.

besdste musik streaming

Helt klart markedets bedste gratis musikstreaming tjeneste. Fungerer godt med både radio og musik. Den kører dog klart bedre på Firefox end IE.

Perfekt musikkvalitet

Musikkvaliteten er i top! Man kan gemme playlists, favorit sange og man kan være "venner" med andre og derved se deres favorit sange. Et fedt alternativt til Spotify og Soundcloud. Bruger det HVER DAG. Kan virkelig ikke andet end at anbefale det!

Upåklagelig musiktjeneste

Let og overskuelig musiktjeneste med de fleste sange.

Ubegrænset musik-lytteri

Grooveshark er virkelig et godt koncept. Dejligt, at der er blevet lavet en flot og overskuelig side, hvor man kan lytte til den musik man ønsker uden at skulle betale i dyre domme.

Jeg håber, at Grooveshark ikke vil løbe ind i for mange opretshavssager, og at de kan blive ved med det gode arbejde, de laver.

Det er ærgeligt, at Apple bannede deres iphone app.

Elsker Grooveshark. Det er let, gratis og rigtig pænt grafisk.

Dog ærgeligt, at de ikke har The Beatles' sange derinde, men det har noget med ophavsrettigheder at gøre.

perfekt

denne side er perfekt til at høre musik på og det er med god kvalitet (dog ikke med video på) men kan man klare sig uden er den helt perfekt

Super lyd kvalitet!!!

Meget bedre lydkvalitet end Youtube.com!!!
Man kan slette reklamen ude i siden ved at downloade dette til "Google Chrome": https://chrome.google.com/webstore/detail/habolnmhiklofmgbkkbbpihdaceokicf

Slår Youtube klart

Grooveshark er et site i rivende udvikling og slår på alle måder Youtube stort, Grooveshark er uden tvivl min erstatning for Youtube i fremtiden.

- Kan helt klart anbefales til andre. 5/5

Jeg bruger aldrig mp3 længere

Grooveshark har erstattet mp3-filer og Winamp for mit vedkommende.
Hurtige servere og god lydkvalitet.

Virker genialt og kan endda fås til android.

Grooveshark - listen

Grooveshark har ubestridt afløst youtube, når jeg skal høre musik online. Jeg har ikke brug for video og lange loadtider, og Grooveshark dækker derfor mine behov til fulde; hvor er det fantastisk med mulighed for at lave egen playlist, og lytte til HELE albums, inden man eventuelt vælger at købe via ex iTunes. Lydkvaliteten er desuden langt bedre end ex youtube, som nu er kommet bag i køen og hvor er det dejligt at de valgte sange bare fortsætter, uden at hakke som man ellers ofte oplever andetsteds.

Jeg har heller ikke oplevet hacking via hjemmesiden, måske skulle man overveje et skifte væk fra Internet Explorer og Windows? Bare en tanke.

God fornøjelse!

Musik som det passer dig - Sweet..

Simpelt og lige til..
Når først man har valgt et par sange, så finder programmet selv næste nummer i rækken, som minder om de foregående..

Super produkt

Nem at bruge, og super produkt.

Super side

Helt perfekt til arbejdet.
Du starter din playliste og så er der musik resten af dagen.

Det virker bare.

Is Grooveshark your company?

Grooveshark Details

Visit Grooveshark