Groupon DK reviewed by

Utroværdigt

Havde bestilt en lyskæde, hvor de skriver, at levering vil ske 10 dage efter bestilling. Jeg køber et værdibevis den 11.11.2012 og forventer som groupon skriver, levering ca. den 21.11.2012. Den 27.11.2012 altså 16 dage efter, har jeg intet modtaget, og skriver derfor til dem, for at høre hvornår levering kan ske. Lyskæden skal jo helst op omkring den 01.12. til glæde for min 6 årige datter. Jeg får svar fra groupon den 27.11.12, at levering vil ske enten den 03.12 eller seneste den 05.12 ugen efter. Den 05.12 har jeg stadig ikke modtaget den vare jeg har bestilt og betalt for, og jeg skriver til dem, at jeg gerne vil have mine penge refunderet, da jeg nu har købt en lyskæde andet steds. Får at vide af [Name Removed] fra groupon, at det ikke kan lade sig gøre, før jeg enten afviser at modtage varen eller sender den retur. Lidt svært at gøre, når man ikke modtager den??. Jeg skriver tilbage til [Name Removed], at de har trukket pengene den 19.11. uden at varen er sendt, og det må man ikke. Men her skriver [Name Removed] så tilbage, at da det er værdibeviser og ikke varer de sælger, må de godt det??. Den 07.12.12 har jeg stadig IKKE modtaget den lyskæde jeg bestilte den 11.11.12.
Så nu har jeg hverken lyskæde eller penge. Hold jer langt fra groupon!!. Der er så mange andre gode deal steder, hvor man undgår at sidde tilbage, frustreret over, at man ikke får de varer man bestiller og at man skal til at kæmpe for at få sine penge tilbage. Tænk at de gider yde så dårlig kundeservice over 129 kroner. Har også hørt fra andre der er kommet i klemme hos dem. Har hele mail korrespondancen med [Name Removed] og groupon.