Groupon DK reviewed by

Tager ikke ansvar!

Jeg købte en deal via Groupon d. 23/11-12 til You-Frame.
D. 6/12-12 bestiller jeg så via You-Frame. Bliver oplyst at der er leveringstid på 10 arbejdsdage. Nu er der gået 21 arbejdsdage, og stadig ingen varer. Jeg har kontaktet You-Frame, både telefonisk og på mail - uden svar. Derfor kontakter jeg Groupon to gange. De melder sig fuldstændig ud og tager intet ansvar for deres samarbejdspartner. De vil hverken give deadline for levering, hvorved jeg så kan få mine penge refunderet. De vil ikke en skid! (undskyld mit sprog) Men mage til useriøsitet skal man da lede længe efter. Hvor længe kan et firma drive virksomhed på denne måde? Jeg har hørt om så mange dårlige erfaringer, men jeg var alligevel dum nok til selv at hoppe i fælden. Penge ud af vinduet!!!

Svar til groupon:
Det må stadig være jeres ansvar, at jeres samarbejdspartner ikke levere til tiden. I har efterfølgende kørt endnu en deals med dem. Det er da useriøst at lave endnu en deal, når os der har købt først, stadig ikke har modtaget vores varer.
Varen er købt til Maria Rahbæk.
    Groupon DK
    TrustScore 2.7 / 10

Reply from Groupon DK

Hej Maria. Det er meget beklageligt, at der foreligger forsinkelse på leveringen fra YouFrame, og at det er svært at komme igennem til dem. Vi gør alt hvad vi kan for at skubbe bag på dette hos YouFrame, så I kan få Jeres varer hurtigst muligt. Vi vil meget gerne bede kundeservice kontakte dig med den seneste update, hvis du er sød at oplyse os om, i hvilket navn du har købt dit værdibevis? Hilsen Groupon Danmark