Groupon DK reviewed by

Gentofte, DK

TYVERI!!! Pas på dine penge...Groupon stjæler dem!

Har været tilfreds kunde hos Groupon i næsten 2 år og brugt mange penge hvert år på deals. Har de få gange jeg ikke havde brugt en deal fået refunderet den uden diskussion.

I december ændrede Groupon deres refusionspolitik "ad bagdøren" uden direkte at informere deres kunder, men ved bare at skrive det et sted på deres hjemmeside. Da jeg for nyligt ringede til dem idet jeg grundet rejse og sygdom ikke havde fået brugt deals for næsten 1000 kr fik jeg en lang næse...og selv efter jeg appelerede til deres fornuft via en skriftligt behageligt formuleret klage stilet til ledelsen, hvor jeg argumenterede at de som det mindste pr kulance burde refundere "første gang", afviste de det blankt og beholdte alle mine penge.

Nu findes der jo en del konkurrenter derude der gerne refunderer uden diskussion...så umiddelbart virker det komplet tåbeligt det Groupon har gang i...tja tænk jer gevaldigt om før i bestiller noget som helst hos Groupon!!! I ser aldrig pengene igen!

Og så se lige på aktiekursen. Den er faldet fra 31$ til sølle 4$ så måske er de ved at gå konkurs og har derfor brug for at stjæle folks penge? Og idag har de så lige fyret deres egen grundlægger Andrew Mason pga kæmpe tab hos Groupon...det svarer til at Facebook fyrer Mark Zuckerberg og Microsoft Bill Gates...av av av farvel Groupon!
    Groupon DK
    TrustScore 2.7 / 10

Reply from Groupon DK

Kære Volker
    Vi er kede af at høre, at du ikke fik indløst dit værdibevis og derved gik glip af Groupon oplevelserne.
    Vi vil gerne understrege, at det ikke har været en del a vores refunderingspolitik, men en ekstra service som vi tidligere udbød, derfor har det heller ikke været et krav at vi har gjort vores kunder direkte opmærksommme på det.
    Vi sætter dog stor pris på din feedback. Den er blevet viderebragt til de relevante personer, som vil bruge den i overvejelserne omkring hvordan vi kan gøre det mere tydeligt at det er vigtigt at du som kunde holder øje med udløbsdatoen på dit værdibevis og planlægger i god tid, så lignende situatuioner ikke opstår igen.
    Venlig hilsen Groupon Danmark