Groupon DK reviews

Groupon DK reviews

Very low
2.7

Ringe og ligeglad kundeservice

4. december: Jeg bestiller en deal og modtager bekræftelse samt mail om at dealen leveres inden for 10 arbejdsdage. Men jeg modtager intet og hører intet.
2. januar: Jeg rykker for levering af deal, som ikke er modtaget.
2. januar: Jeg modtager svar om at jeg selv må kontakte leverandøren, der skal levere produktet. 4. januar: Jeg svarer at jeg ikke vil bruge tid på at kontakte Groupons leverandører, det må de selv sørge for.
6. januar: Jeg modtager svar fra Groupon som vil tage sig af sagen og kontakte mig indenfor max 10 arbejdsdage
22. januar: Har intet hørt fra Groupon og rykker for svar.
23. januar. Modtager beklagelse fra Groupon som annullerer dealen.
Facit: 1½ måned spildt, ingen deal, rimelig ligeglad kundeservice og en skuffet og irriteret kunde med en oplevelse af at Groupon egentlig er ligeglade med om jeg fik det jeg havde bestilt.
Jeg har tidligere købt deals hos Groupon uden problemer og derfor 2 stjerner i stedet for 1. Men de kan åbenbart ikke håndtere når tingene ikke lige går som de skal.

Hej Søren.
Først og fremmest beklager vi selvølgelig at du aldrig modtog din vare. Dernæst vil vi også beklage, hvis du føler at vores kundeservice har virket ligeglad, for det er vi bestemt ikke. Årsagen til, at vi beder dig kontakte vores samarbejdspartner, er selvfølgelig at det er dem, som levere din vare og det er derfor dem, som kan undersøge præcis hvad der kan være gået galt. Vi tilbyder i og for sig blot et værdibevis til et produkt, som du så køber hos én af vores samarbejdspartnere - det er derfor dem, som du som sådan handler hos og det er også derfor vi beder dig kontakte dem i første omgang for hjælp til problemet. Når det så er sagt vil vi naturligvis gerne kontakte vores samarbejdspartner på dine vegne, hvilket vi kan forstå også er sket. Det er dog beklageligt at denne kontakt blot har mundet ud i en annullering af din deal. Hvis du i fremtiden har et problem med en deal, som du har købt gennem os, skal du dog ikke tøve med at sende en email til kundeservice@groupon.dk, hvorefter vi vil assistere dig bedst muligt.

Vildledende...!

På dagens deal (22.1.2014) udsendt pr. mail skriver I: "52 stk takeaway-sushi m/u to øl og edamame-bønner fra 209,- fra All Happy".

I stedet for at benytte jer af ordet "FRA", hvorfor skriver I så bare ikke: "52 stk takeaway-sushi 209,- fra All Happy " eller "52 stk takeaway-sushi m/u to øl og edamame-bønner 269,- fra All Happy".

Der er mange der hopper på den i al hast, og køber en gang sushi og så er det jo ikke med ØL og med BØNNER til 209 kr., der skal man lige have ekstra 60 kr. opad lommen, fordi man overså et lille "fra".

I gør jo i og for sig ikke noget forkert, men på den anden side medvirker ovennævnte desværre til, at I heller ikke på noget måde skaber tillid hos jeres kunder. Skriv ordentligt. Tak :D

Hej.
Vi beklager naturligvis hvis du mener, at dette er vildledende. Vi vil dog gøre opmærksom på, at man ved køb af vores deals altid har muligheden for at vælge mellem de specifikke valgmuligheder, hvor både priser og indholdet af dealen står beskrevet. Det står derfor tydeligt beskrevet præcis hvad man køber og hvor meget det koster. Vi beklager dog, hvis du mener, at der opstår forvirring i forbindelse med nyhedsbrevet.
Med venlig hilsen Groupon Danmark.

ALT FOR HØJE FØR PRISER!!!

Wifi forstærker Før: 612,- Nu: 269,- SPAR: 343,- Hmmmmm!!!!
Første søgning på nettet på PRÆCIS samme produkt Før: 251,- Nu: 134,- ???
Dette er bare et eksempel, der er MANGE af samme slags.
Så tjek prisen på nettet inden du hopper på de mange "gode" tilbud.

Hej Martin.
Vi kan forsikre om at vi, i samarbejde med vores samarbejdspartnere, altid gennemtjekker før-priserne på de varer vi sælger. Vi har flere kvalitetstests, som vores produkter skal bestå før vi laver en deal - herunder forskellige undersøgelser omkring før-prisen. Hvis du mener, at der er sket en fejl med en bestemt vare, bedes du venligst sende en email til os på kundeservice@groupon.dk, og vores kundeservice vil undersøge det for dig.

Førstehåndsindtryk er vigtigt!

Jeg vil gerne indrømme at jeg så anmeldelser på Trustpilot INDEN jeg købte produktet hos Groupon og var derfor ret skeptisk fordi Groupon får ret mange tæsk synes jeg.

Men jeg VILLE have de guld spillekort og bestilte derfor fra deres side.

Jeg har ikke mødt med andet end super behagelig kundeservice og jeg fik min vare på de 10 dage som stod angivet på siden.

Da jeg selv sidder i kundeservice, ved jeg at der vil altid kunne ske problemer, uanset hvilket firma man har med at gøre.

Dette eksempel her skal ses som en af de gange hvor det gik PRÆCIS som det burde gå.

Hilsen en MEGET tilfreds køber.

Hej Thomas.
Vi er glade for at høre, at du har haft en god oplevelse ved at handle gennem Groupon - det er dét, som det handler om og det er dét, som vi stræber efter. Vi ønsker dig en fortsat god dag.

Dårlig levering og kundeservice

Jeg bestilte d. 18 november en julegave: Kvalitetshåndtaske i forskellige farver. Jeg ringede til groupon da den ikke ankom. De sagde at problemet min problemet måtte være hos Dynergy. Jeg har så skrevet til Dynergy, som siger at jeg skal sende dem en voucher kode, som jeg finder ved at logge ind på min groupon bruger. Jeg har nu skrevet til dem flere gange at jeg ikke lavede en bruger da jeg bestilte mit produkt og gav dem i stedet de koder jeg havde i ordrerbekræftelsen og min e-mail mm. Jeg har nu ikke hørt fra dem i 2 uger.
Jeg vil også ønske at jeg havde kigget på Groupons bedømmelser inden jeg betalte.

Hej Esben.
Det er naturligvis beklageligt, hvis du endnu ikke har modtaget din ordre. De koder som Dynergy beder om, er de samme koder som du finder i din ordrebekræftelse. Dynergy bør derfor være i stand til at hjælpe dig. Hvis du hellere vil have, at vi undersøge sagen igen, kan vi også sagtens gøre det for dig. Du bedes i så fald blot sende en ny email til kundeservice@groupon.dk og oplyse dine koder fra ordrebekræftelsen, samt email adressen tilknyttet din Groupon konto. Vi kan derfra bede vores partner om at lokalisere din ordre og løse sagen for dig. Vi beklager fortsat for ulejligheden.
Med venlig hilsen Groupon Danmark.

Det er da snyd og vildledende !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hej Groupon, ser jeres score er utroligt lavt, skulle nok have tjekket det først.
I jeres email bekræftelse står der at vi har købt
"Skift af skærm og/eller bagcover på iPhone 3, 4 eller 5"
Når man åbner værdibeviset står der man kun kan få lavet bagcoveret !!
Det er da snyd og vildledende, sorry
Nu er min datter kørt fra Birkerød til Amager med sin veninde som har fået et af værdibeviserne og må gå hjem med uforretted sag
Det er ikke nogen god reklame for jer og jeres kundeservice svarer åbenbart ej heller på henvendelser. Totalt under 1 stjerne

Hej Mikael.
Vi beklager naturligvis, hvis der er sket en fejl i forbindelse med købet af jeres værdibevis. Vi vil hellere end gerne tage et kig på sagen, så vi vil gerne bede dig sende en ny email til kundeservice@groupon.dk. Du bedes venligst oplyse email adressen, som er tilknyttet Groupon kontoen, samt diverse koder fra værdibeviset. Vi beklager også hvis du ikke har fået svar tilbage på tidligere henvendelser. Vi vil gerne bede dig sende en ny email så vi er sikre på, at vi modtager din email. Vi beklager ulejligheden.

ikke udpræget god service

De har tydeligvis ikke tjek på de firmaer de formidler produkter for, eftersom jeg oplevede, efter ikke at have modtaget min vare efter næsten 3 måneder, at jeg ikke kunne komme i kontakt med firmaet som jeg havde købt noget hos gennem groupon. efter henvendelse til groupon svarede de at de ville vende tilbage, men godt 3 uger senere (dog hen over jul og nytår) havde jeg stadig ikke fået svar fra dem. efter at have sendt en rykker for svar til groupon betalte de dog mine penge tilbage uden problemer.

Hej Regina.
Det er naturligvis beklageligt, hvis du ikke har modtaget din vare efter 3 måneders ventetid. Dette bør ikke forekomme, og vi er selvfølgelig altid villige til at hjælpe i sådanne situationer. Vi kan forstå på vores kundeservice, at de har forsøgt at lokalisere din ordre - dog uden held. Vi håber dog, at du er fint tilfreds med løsningen, som vores kundeservice nåede frem til. Vi beklager dog for ulejligheden.
Med venlig hilsen Groupon Danmark.

Ikke modtagede vare + ubesvarede henvendelser

D. 13/11 2013, købte vi et par svangstøttere til 139,- med gratis levering indenfor 10 arbejdsdage. I dag har vi d. 12/1 2014 og varen er endnu ikke nået frem. Henvendelserne til firmaet er sidenhen ikke blevet besvaret og vi er altså 139,- fattigere og ingen svangstøttere rigere.
Tilbuddet vi benyttede os af, er igen slået op på deres hjemmeside. De har altså stadig produktet på lager, hvilket måske skyldes de manglende afsendte varer.

Firmaet kan bestemt ikke anbefales, og kunne man, ville jeg slette den ene stjerne jeg har givet.

Hej Signe.
Vi beklager naturligvis, at du ikke har modtaget denne ordre. Umiddelbart er der sket en fejl i forsendelsen, eftersom vores partner allerede har afsendt din ordre. Vi kan forstå på vores kundeservice, at de har taget hånd om din sag og at du burde have modtaget en email fra dem her i weekenden. Du er naturligvis altid velkommen til at sende en email til kundeservice@groupon.dk hvis du har yderligere spørgsmål. Vi beklager fortsat for ulejligheden.

Virkelig urimelig behandling

Denne anmeldelse gælder ikke kun for mig selv; Jeg kender 3 andre, der også har indsendt klage angående denne sag.
Jeg købte 4 værdibeviser til en ferielejlighed på Tenerife. Der stod, at man skulle booke den ønskede tid kl. 00 en bestemt dato. På denne dato kl. 00 bookede jeg tider. Derefter hørte jeg intet i en uge. Jeg ringede så til de ansvarlige, som bekræftede at vi kunne få de datoer. Jeg bad om noget på skrift, men dette kunne ikke lade sig gøre lige nu. Derfor skrev jeg flere mails for at prøve at få noget skriftligt.
Jeg blev så ringet op nogle dage efter, og fik at vide, at vi snildt kunne købe flybilletter. Det gjorde vi så. 12.000 kr.
En uge efter blev jeg ringet op med spørgsmålene "Hvor meget tjener du?", "Ejer du noget?" og alt muligt andet.. Det undrede mig, så jeg tjekkede stedet på nettet, og der stod oplistet krav for at man kunne bo i en lejlighed ved dem: At man skulle tjene et vist beløb, at man skulle eje hus osv. Disse krav er til for, at der er større risiko for at man kan købe noget hos dem (en lejlighed).
Jeg tænkte, at Groupon da måtte have styr på det alligevel. DOG blev jeg så ringet op en uge efter: Vi kunne ikke få lejlighederne alligevel. ØHHHH!!! Da jeg kontaktede groupon og fortalte det hele (var også i kontakt med dem undervejs) var det bare ærgerligt, og de kunne jo ikke gøre noget ved at jeg stod med flybilltter for 12.000 kr, det var ikke deres problem. Selv om jeg faktisk var blevet narret til at købe disse billetter... Jeg har aldrig følt mig så snydt før og dårligt behandlet. Groupon kunne på ingen måde hjælpe og frasagde sig alt ansvar

Hej Camilla.
Først og fremmest vil vi naturligvis gerne beklage for det, som er sket. Vi vil hellere end gerne forsøge at hjælpe dig og undersøge mulighederne for hvad vi kan gøre. Vi vil derfor gerne bede dig sende en ny email til kundeservice@groupon.com hvor du oplyser koderne til dit værdibevis, samt kort forklarer hvad der er sket. Vi beklager fortsat for ulejligheden.
Med venlig hilsen Groupon Danmark.

Snyder og bedrager. (Nul stjerner)

Jeg føler mig snydt og bedraget.

Lad være med at købe noget som helst fra dette fusker firme.
De tager bare dine penge.

Jeg har købt 2 stk. gavekort men har ikke nået at få dem indløst.
Jeg ville gerne have pengene retur eller 2 nye gavekort. Som står i reglerne i følge kontant.

Jeg henviser til Kontant

Jeg har prøvet at skrive mails og ringe flere gange med der sker ikke noget som helst.

Hej Jeppe.
Vi beklager selvfølgelig hvis du føler dig snydt i situationen. Dog kan vi anbefale, at du i fremtiden læser vores Fine Print meget grundigt, før du køber et værdibevis, da der herunder altid vil være fastsat en dato for hvornår værdibeviset senest skal indløses. Vi vil også gøre opmærksom på, at vi hele tiden arbejder på at gøre det nemmere for vores kunder, at huske at indløse værdibeviser indenfor gyldighedsperioden. I en situation hvor et værdibevis ikke bliver indløst, vil vi dog hellere end gerne se nærmere på sagens omstændigheder, herunder muligheden for enten at refundere, eller at give en form for kompensation. Dertil kan vi tilføje, at vi naturligvis arbejder indenfor de gældende lovgivninger omkring rimelige gyldighedsperioder og vi kan også bekræfte at dette har været tilfældet i denne situation. Du er naturligvis mere end velkommen til at skrive en ny email til vores kunderservice på kundeservice@groupon.dk, hvis du ønsker yderligere hjælp.
Med venlig hilsen Groupon Danmark.

Useriøst med meget forhøjede "førpriser".

Har bestilt og fået leveret 2 bestiksæt med hver 30 dele fra Villeroy & Boch for 699,- kroner pr. sæt med gratis levering. Groupon hævder at normal pris er 3.247 kroner pr. sæt. Groupon’s leverandør er det tyske firma deltatecc.de. På det tyske firmaets hjemmeside findes der to priser på det samme sæt, henholdsvis 529 euro og 129 euro. I en mail fra firmaet bekræfter de, at den rigtige pris er 129 euro. For to sæt giver det 1.950 kroner. Dette i forhold til Groupon’s pris på 6.494 kroner for 2 sæt. Jeg har kontaktet Groupon kundeservice uden at der er kommet noget ud af det indtil videre.

20. januar. jeg er i tvivl om sagen grænser til bondefangeri der skal anmeldes til politiet, eller om forbrugerombudsmanden er det rigtige sted at henvende sig?

28. januar. Groupon har tilbagebetalt det mellemliggende beløb således at de 77% blev overholdt. Mange tak.

Hej Leif.
Vi beklager naturligvis på forhånd, hvis der lader til at være forvirring omkring førprisen på den vare, som du omtaler. Vi bekræfter altid med vores partner, hvilke priser der gælder for de forskellige deals, så det er naturligvis meget beklageligt hvis der er sket en fejl. Vi vil bede vores kundeservice tage et kig på din sag med det samme og melde tilbage til dig snarest muligt.

Svindler firma!

Bestilte den 7/12-13 oplader kabler til apple, 2 stk. Levering 10 dage. Har endnu ikke modtaget dem. Men pengene er skam trukket og har ikke kunne få fat i kundeservice.

Hej Peter.
Vi beklager naturligvis, hvis du ikke har modtaget din vare indenfor den anførte leveringstid. Vi forsøger hele tiden at optimere vores leveringstid i samarbejde med vores partnere, så leveringen sker så hurtigt som muligt. Dog beklager vi selvfølgelig på det kraftigste, hvis der er sket en fejl i forbindelse med netop din levering. Grunden til, at dine penge er blevet trukket fra din konto, er fordi vi i princippet blot sælger selve værdibeviset til dig. Efterfølgende giver vi så ordren videre direkte til vores partner, men eftersom et værdibevis er blevet genereret til dig, vil pengene i samme ombæring blive trukket fra din bankkonto. For at vi kan hjælpe dig bedst muligt med din manglende ordre, vil vi bede dig sende en ny email til kundeservice@groupon.dk, med oplysninger omkring din manglende vare, og vi vil sørge for at besvare din henvendelse snarest muligt.

hav god tålmodighed.......

købte en ipad2 den 3/12 2013. som skulle ha været en julegave.
Har stadig ikke modtaget den....
Der ville gå 10 dage fra bestilling til modtagelsen. Så jeg tænkte der er god tid......
Fik en mail den 6/12 om at den var sendt fra deres franske kurer. med et tracking nr. så jeg kunne følge med i hvor langt den var kommet...
Meget flot.....!!! for nummeret findes ikke???? så har ikke en kinamand chance for at følge leveringen....
Prøvede at ringe til groupon's kundeservice for at hører, hvor i verden min ipad var. (som jeg jo havde betalt for)
Fik et "barn" i røret, der mildest talt lød som en skole pige, der skulle tjene lidt jule-lommepenge. For hun kunne ikke svare på et eneste spørgsmål og til min store overraskelse vidste hun ikke, hvad et tracking nr. var.....???
Måtte bede om at tale med en "voksen", der kunne fortælle mig at den var på vej.....
-og det er den så stadig...

Så må vi jo så se om den dukker op som en fødselsdags gave i stedet... TIL JUNI......!!!

Hej Rasmus.
Vi beklager naturligvis, at du ikke har modtaget din vare indenfor den markedsførte leveringstid. Vi har dog fået bekræftet af vores kundeservice, at din vare er på vej til dig, men at der desværre har været problemer med forsendelsen, som har resulteret i forsinkelser i leveringen. Dette er meget beklageligt, og det bør naturligvis ikke ske. Vi forsikrer dig om, at vi vil gøre hvad vi kan for at din vare bliver leveret til dig snarest muligt. Hvis du i mellemtiden skulle have spørgsmål, bedes du venligst kontakte vores kundeservice ved at sende en email til kundeservice@groupon.dk.
Med venlig hilsen Groupon Danmark.

Jeg venter stadig på min vare

Jeg bestilte et iPhone Cover til min lillebror den 26.11.2013, og leveringen skulle være ca. 10 dage. Det skulle have været en julegave, men fordi jeg STADIG ikke har fået det, får han det ikke til jul. Det er jeg ret frustreret over. Jeg har haft fat i kundeservice, og de siger, at de har kontaktet deres leverandør, for at høre hvor varen bliver af. Det er snart to uger siden. Og jeg venter stadig. Jeg sendte en mail i går, og anmodede om at få mine penge igen, hvis varen ikke er der senest i morgen, så jeg kan nå at købe ham en anden gave. Men jeg har stadig intet hørt. Jeg er DYBT skuffet, især fordi jeg for et år siden havde en god oplevelse med Groupon - det er gået ned ad bakke.

-----
Update:
Groupon har nu henvendt sig til mig, og lovet mig pengene igen, da det som sagt er en julegave. Jeg ville helst have haft varen, da det er en god julegave, men jeg synes næsten en måneds ventetid er nok. Derfor tre stjerner for imødekommenhed i stedet for en.

Hej Amanda.
Vi beklager naturligvis på det kraftigste, at du endnu ikke har modtaget denne vare, som du ellers har købt i god tid inden jul. Vi har været i dialog med vores kundeservice og kan forstå, at en medarbejder har undersøgt sagen her til morgen, og vil kontakte dig på din email snarest muligt. Vi beklager fortsat ulejligheden.
Med venlig hilsen Groupon Danmark.

Dårlig kundeservice, og tager intet ansvar.

Jeg købte Samsung Galaxy S4 den 16-09-2013 og min skærm stoppede med at fungere den 10-11-2013. Jeg skrev derfor til Groupon, da det var dem jeg havde købt den af skrev jeg der for til dem. De svarede tilbage den 11-11-2013 og skrev "Hvis det er en fabriksfejl, så vil garantien dække det. Du skal kontakte Innovations International, da de er forhandleren af produktet. " Men jeg har hverken fået dække det med garanti og Samsung og Telecare skriver at deres garanti ikke gælder pga mobilen er parallel importeret. Så tusind "tak" til Groupon for at sælge mig en mobil uden gyldig garanti.

Hej Morten.
Først og fremmest er vi naturligvis kede af at høre, at dit produkt er gået i stykker. I en situation som denne kan vi bekræfte, at du skal henvende dig hos vores partner, da de er ansvarlige for produktet - vi har blot solgt selve værdibeviset. Når det så er sagt, så har vi naturligvis et moralsk ansvar til at hjælpe dig gennem forløbet så godt som muligt og vi kan også forstå på vores kundeservice, at de i øjeblikket er ved at undersøge sagen sammen med dig. Vi beklager dog meget for den ventetid du har oplevet, men vi kan forsikre dig om at vi arbejder på sagen.

Elendigt

Flot man køber 2 Militær tasker igennem jeres side
& den ene er rigtig nok, og den anden ligner LANGT fra den på billedet som jeg ville have i stedet får jeg en eller anden Camouflage taske i en forkert farve, hold kæft så elendigt
jeg skal fanme ikke handle ved jer igen, + der står 10 dages levering, super, vi har altså den 16-12-13 nu og bestilt dem den 24.11.13 Smukt smukt,

Røv elendigt, kan love jer for det bliver delt på facebook

Hej Tom.
Det er naturligvis rigtig beklageligt, hvis du ikke har fået tilsendt den korrekte vare. Vi har et tæt samarbejde med en række forskellige firmaer, som vi heldigvis ikke særlig ofte oplever disse problemer med. Det er dog meget beklageligt at det er sket og det er selvfølgelig noget vi meget gerne vil hjælpe dig med. Hvis du kontakter vores kundeservice ved at sende en email til kundeservice@groupon.dk, vil én af vore medarbejdere undersøge sagen for dig snarest muligt.
Med hensyn til den lange leveringstid, så har vi desværre oplevet lidt længere leveringstider end normalt pga. travlheden op til jul. Dette beklager vi naturligvis, men vi kan forsikre om, at vi hele tiden forsøger at optimere dette, så vores kunder ikke oplever, at leveringstiden er længere end hvad vi har reklameret med.

Skuffende !

Jeg ved godt, at det ikke er Groupon som producere eller sender varene, men jeg forventede, at de i det mindste var sikre på at de produkter som de solgte var i orden og, at groupon ikke markedsførte produkterne så vildledende som de gjorde i det her tilfælde!

Jeg har købt en stor æske Milka chokolade for, at takke min mormor fordi hun skal passe vores hund i julen.
på chokoladen kunne man vælge et navn og en personlig hilsen. Problematikken ligger så i, at den personlige hilsen er ikke kommet på, trods vi brugte lang tid på at det skulle passe med de antal ord man havde til rådighed. Dertil så er det kun på ydre æsken der står Mormor mens, mod min forventning så ligger chokoladen i små æske hvor der står "Thanks Lila".

Det er skuffende, og overhovedet ikke en personlig gave længere.

Jeg er storforbruger af deal sider, men groupon vil fremover ende i mit spam filter!

UPDATE
Det ser rigtig fint ud, at de svare på alle klager herinde. Men deres kundeservice, virker utroligt arrogante over mail, det er faktisk imponerende at man kan være så arrogant på skrift.

Hej Luna.
Vi beklager naturligvis hvis din vare ikke lever op til dine forventninger. Vi kan forsikre dig om, at vi kvalitetstester vores varer i samarbejde med vores partnere, inden de bliver sat til salg på vores hjemmeside. Det er derfor utrolig ærgeligt at høre, at du ikke er tilfreds med din vare. Vi henviser til at kontakte vores kundeservice, ved at sende en email til kundeservice@groupon.dk. Så vil vi prøve at finde en løsning på sagen. Vi beklager endnu engang ulejligheden.

For dårligt

Jeg bestilte den 15.11.13 et 3 meter langt kabel, men jeg har endnu ikke modtaget det. Jeg har sendt 2 mails til kundeservice@groupon.dk, men de har slet ikke svaret mig!

Hej Mette.
Vi er naturligvis kede af at høre, at du ikke har fået svar på din henvendelse. Vi må dog beklage og sige, at vi pga. juletiden oplever særdeles stor travlhed i vores kundeservice. Der kan derfor forekomme lidt længere svartider end normalt. Vi kan dog forstå på vores kundeservice, at der vil blive taget hånd om din sag snarest muligt. Vi beklager endnu engang for ulejligheden.
Med venlig hilsen Groupon Danmark.

Fik mine penge tilbage- fortrydelsesret

Lidt tid før kunderservice tog sig af min sag men pengene kom hurtigt tilbage fra det tidspunkt hvor min sag blev behandlet

Hej Fabrice.
Vi er glade for at høre, at du nu har modtaget din refundering. Vi beklager fortsat, at du ikke modtog svar fra os tidligere end det var tilfældet. Fortsat god dag!

Vælg ADLRIG groupon.dk!

Kan ikke får penge tilbage efter 14 dagen og udløbet. Jeg var købt for sushi, og har ubrugte værdibevis, ikke produkt for levering.
Meget DÅRLIGE vilkår, Dette er skurke & rogue vilkår.
Hvis har 0 stjerne på trustpilot, jeg vil ikke valgt 1 stjerne. Din konkurrenter bedre end 100%.

Hej Shen.
Det er meget vigtigt at huske, at anvende sit værdibevis inden udløb og vi henviser naturligvis til at læse Fine Print meget grundigt inden køb for at sikre sig, at man har mulighed for at indløse sit værdibevis inden den pågældende udløbsdato. Vi arbejder i øjeblikket på at give vores kunder et bedre overblik over uindløste værdibeviser, men for øjeblikket henviser vi til at læse Fine Print meget grundigt. Vi beklager ulejligheden.

Groupon Denmark Details

Som kunde kan du lære din by at kende på en helt ny måde. Groupon sikrer dig nye oplevelser til fantastiske priser - hvorfor betale for det hele, når du kan få det til det halve?

Visit Groupon DK

We live here: Denmark