Grundtvigs Dyreklinik reviews

Grundtvigs Dyreklinik reviews

7.7

Imødekommende, lyttende, professionel og varm dyre elsker/kende.

Stærkt Anbefalet, altid åben, lyttende, og imødekommende. Azlan (min hund) er rigtig glad for Liana, de nye omgivelser er super gode, ny dyrlæge Karen tegner også rigtig godt og bidrager igen høj faglighed. Man er i trygge hænder, tages seriøs, og omsorgsfuldt hvilket er så vigtigt med vores kæledyr. Alle dyrene er glad for et besøg/en behandling her. Gode råd gives også til ejerne men ingen fordomme.

Dygtig og grundtig.

Hun er dygtig og grundig. Priserne er ikke for høje. Sød og omsorgsfuld og vil kun dyrene det bedste. Hun er dyrenes ven og er god til at finde tid til en, hvis man har behov for en konsultation eller et produkt/medicin til dyret. Kan anbefales. :)

Billigt

Super billig dyrlæge, dog har hun ingen adfærdkendskab i forbindelse med hunde, selvom hun desværre udtaler sig herom (du skal bare vise hunden hvem der bestemmer... Flot..). Derfor registrerede hun heller aldrig at vores hunds bideri og knurreri relaterede sig til smerter selv om han bare var en hvalp. Vi har skiftet dyrlæge og fået taget røntgen, hunden er nu i genoptræning og smertebehandling.
Jeg ville dog klart anbefale hende til billige vacciner, ormekur og lignende, bare ignorér det hvis hun udtaler sig om din hunds adfærd og få en anden til at se på evt. alvorligere problemer.

Super dyrlæge

Super dyrlæge, som er troværdig, engageret og ikke forsøger at bilde én ind at ens dyr fejler alt muligt kostbart, hvilket visse andre dyreklinikker godt kan finde på.... Jeg har fuld tillid til Liana og hendes behandling af mine 3 katte, og kan kun anbefale hende.

Is Grundtvigs Dyreklinik your company?

Grundtvigs Dyreklinik Details

Visit Grundtvigs Dyreklinik