Grusdirekte.dk reviews

Grusdirekte.dk reviews

9.4

Super rådgivning over tlf.
Super nem bestilling over webshoppen
Leverancen - efterlod 1 ønske.
Det er godt vognmanden ringer før leverance, det nytte bare ikke noget, at ringe når han faktisk står og skal til at læsse af.
Men ellers ingen klager - og i øvrigt meget flink & behagelig chauffør

mere komunikation....

Jeg fik min leverance af sten 3 dage efter bestillingen og skrev udtrykkeligt under kommentar "Ring inden ankomst" men der var ingen der ringede, så det blev læsset af uden nogen hjemme til at modtage og instruere ham i hvor det skulle læsses af.
Grus Direkte A/S

Reply from Grus Direkte A/S

Hej Claus Tak for din anmeldelse af os på trustpilot.
Det var ærgerligt at chaufføren ikke traf dig da han ringede. Han skulle selvfølgelig have prøvet igen.
Vi har selvfølgelig påpeget det over for vores Vognmand som selvfølgelig strammer op på dette.

Med Venlig Hilsen Grus Direkte Support Team.

Længere leveringstid end aftalt

Da alle andre tilsyneladende for leveret dagen efter bestilling ved jeg hvorfor, det er fordi nogle skal vente 4 dage selvom der er 1-3 dages leveringstid, og man kan ikke få oplyst hvilken dag der køres i ens område, det er dårlig logistik, man kunne heller ikke ringe inden levering, heldigvis kom kranbil først senere på dagen og han ringede 1 time før ankomst og var yderst hjælpsom
Grus Direkte A/S

Reply from Grus Direkte A/S

Hej Thomas tak for din anmeldelse af os på trustpilot.
Vi må dog i denne sag henvise til at læse informationerne om leveringstid på produktets landingsside hvor der står beskrevet, leverings tid er 3-5 dage. Hvilket vi har overholdt.
Ordre oprettet 31-03-2014. Kl. 14:27 dvs. 1. dag tæller fra 01-04-2014 da ordren er bestilt efter kl. 12:00. Den er så leveret til dig d. 02-04-2014 så er faktisk leveret på under 2 døgn.

Med venlig hilsen Grus Dirkete Support Team.

Køber gerne igen

Super let at bestille og sten kvaliteten er i orden. Chaufføren ringede dog ikke før levering, men konen var hjemme og kunne som skrevet på min ordre anvise aflæsning på gårdspladsen.

En hurtig og perfekt levering.

Vi bestilte grus om mandagen og fik det allerede leveret om tirsdagen. Chaufføren var MEGET hjælpsom og lagde det i små bunker i vores indkørsel. Vi skal nu til at bestille granitskærver, som vi selvfølgelig også vil bestille der. Så de kan varmt anbefales.

Super service!

Levering dagen efter bestilling, samt en super venlig service, klart at anbefale!

Super vognmandsforretning.

Det er dejligt nytænkende at man kan bestille materialer online. Desværre, så klumrede jeg i det og fik skrevet forkert leveringadresse, hvor jeg efterfølgende skrev til dem. De rettede hurtigt min bummert, så leveringsadressen blev rigtig. Leveringstiden var helt i top, jeg bestilte nemlig om aftenen, og allerede klokken 14.00 dagen efter var mine materialer på anviste sted.

Der handler jeg med glæde igen! :)

Fin kvalitet og rigtig lave priser!

Skulle bruge 3 ton grus til en fliseanlægning. Gruset kom i den ønskede mængde og kvalitet. Jeg fik en sms 10 min. inden de kom, så det var jo super :-) Her handler jeg klart igen, hvis lejligheden byder sig :-)

Super hurtig levering

Jeg er 100% tilfreds. Levering skete samme dag som bestilling. Det kan ikke gøres bedre, så jeg kan varmt anbefale Grus direkte.

hurtig levering, ingen problemer

det er grus/jord etc i store mængder leveret hjemme ved dig

Hjemmesiden fungerer fint. Bestillingen var nem at afgive (det var ikke første gang).
Leveringen skete dagen efter bestillingen, og chaufføren ringede 20 minutter, før han kom.

Jeg fik grus læsset af 2 steder, præcis hvor jeg ønskede det.

Det kan ikke gøres bedre.

Hurtig levering.

God service, chaufføren ringede dagen før levering for, at aftale levering stedet på adressen.

super!!

ringede og bestilte grus og skærver v 13 tiden, fik sms ca kl 17 30 og fik leveringen kl 18.
Det bliver ikke meget bedre :-))

Super hurtig levering.

Bestilte granitskærver mandag og tirsdag formiddag blev de leveret af venlig chauffør, der ringede ca. 20 min før ankomst. Bedre kan det ikke gøres og PS: Skærverne er af top kvalitet.

Fin levering

Jeg bestilte Tirsdag aften og fik mit grus leveret Torsdag, det kan ikke gøres bedre, der hvor det skulle leveres blev det tippet af "SÅDAN" der røg en lille smule ved siden af, og chafføren spurte straks min kone om han lige skulle grabbe det på plads (ca. 1 meter) det er da service når den er bedst, det trækker jo så heller ikke fra at prisen er rigtig god, da jeg skal bruge mere grus og også noget fint sand er jeg ikke i tvivl om hvor jeg får det fra. Med venlig hilsen Heinz fra Faxe

Jeg bestilte i god tid før weekenden 3 Bigbags med muldjord. 2½ time senere var de leveret, og så var der ellers én der fik travlt med at finde arbejdstøjet frem.
Hvis man leder lidt på hjemmesiden.., kan man også bestille afhentning af affald i samme Bigbags. Det benyttede jeg mig af.
Jeg ved ikke om det ligefrem er billigt med disse Bigbags, men det er i hvert fald nemt..!

/Ole

Fint

Tidligt på sæsonen, så fra bestilling torsdag og levering mandag meeget tidligt kan der vel ikke klages over :-)

Varerne blev leveret hurtigt og til en ok pris

Super god service

Jeg har bestilt igennem firmaet 2 gange, begge gange med hurtig levering og vejledning i forhold til grustype og antal nødvendige ton.

Fuldstændigt som ønsket

Bestilte onsdag morgen og angav aflæsningssted og ønsket levering fredag. Blev ringet op og fik at vide at fredag kunne ikke lives med helt sikkert inden weekenden, hvilket var mit ønske. Onsdag kl 15 fik jeg en SMS om at mit grus var på vej. Aflæsset på anvist sted i forhold til min net bestilling - helt perfekt og nemt i alle faser. Prisen på niveau med andre. Her handler jeg gerne igen.

Grus Direkte A/S Details

Vores formål er at forenkle processen mellem dig som kunde og producenten af grus, sten, granitskærver, sand, jord med mere. Det giver en stor besparelse for dig. Vi leverer grus, sand, sten, jord med mere, direkte til en ønsket adresse. Se hvad din levering vil koste.

Visit Grusdirekte.dk

We live here: Gammel Vindingevej 40