Grusdirekte.dk reviews

Grusdirekte.dk reviews

9.4

Fin levering

Jeg bestilte Tirsdag aften og fik mit grus leveret Torsdag, det kan ikke gøres bedre, der hvor det skulle leveres blev det tippet af "SÅDAN" der røg en lille smule ved siden af, og chafføren spurte straks min kone om han lige skulle grabbe det på plads (ca. 1 meter) det er da service når den er bedst, det trækker jo så heller ikke fra at prisen er rigtig god, da jeg skal bruge mere grus og også noget fint sand er jeg ikke i tvivl om hvor jeg får det fra. Med venlig hilsen Heinz fra Faxe

Jeg bestilte i god tid før weekenden 3 Bigbags med muldjord. 2½ time senere var de leveret, og så var der ellers én der fik travlt med at finde arbejdstøjet frem.
Hvis man leder lidt på hjemmesiden.., kan man også bestille afhentning af affald i samme Bigbags. Det benyttede jeg mig af.
Jeg ved ikke om det ligefrem er billigt med disse Bigbags, men det er i hvert fald nemt..!

/Ole

Fint

Tidligt på sæsonen, så fra bestilling torsdag og levering mandag meeget tidligt kan der vel ikke klages over :-)

Varerne blev leveret hurtigt og til en ok pris

Super god service

Jeg har bestilt igennem firmaet 2 gange, begge gange med hurtig levering og vejledning i forhold til grustype og antal nødvendige ton.

Fuldstændigt som ønsket

Bestilte onsdag morgen og angav aflæsningssted og ønsket levering fredag. Blev ringet op og fik at vide at fredag kunne ikke lives med helt sikkert inden weekenden, hvilket var mit ønske. Onsdag kl 15 fik jeg en SMS om at mit grus var på vej. Aflæsset på anvist sted i forhold til min net bestilling - helt perfekt og nemt i alle faser. Prisen på niveau med andre. Her handler jeg gerne igen.

Billigt hurtigt og nemt

Jeg skulle bruge 4 ton grus, og kiggede på flere hjemmesider, men Grus Direkte havde både billige priser og billig levering, så jeg slog til. Hjemmesiden er let og overskuelig, og man finder let det produkt og pris, man søger. Bestilling og betaling foregår let og problemfrit fra hjemmesiden, og leveringen gik helt efter bogen med aftipning ved kantsten, lige der, hvor jeg gerne ville have det, så ikke det lå i vejen. Alt i alt fuldstændig perfekt

Meget hurtig levering

Bestilte 1 bigbag om aftenen.
Leveret kl 5.30 næste morgen og anbragt i haven, hvor jeg ville have ønsket, hvis jeg havde været vågen. Super service.

Uforbederlig god levering

Pludselig indskyldelse om at arbejde med grusudlægning dagen efter. Ringer op, får bekræftet at levering kan finde sted indenfor 24 timer, dvs. kl. 06:30 - og det skete præcist og med kranvogn, så bigbag'en blev hejst over plankeværket - megen kørsel med trillebør blev sparet, og tid !! Vores arbejde gjort på 1 dag og ikke 1½. Flot og dejligt.
Kan kun anbefales på det varmeste.

Bestilling om formiddagen, levering om eftermiddagen. Sådan!

Jeg bestilte et læs sten en formiddag. Samme eftermiddag bliver de leveret. Det er god service. Chaufføren ringede endda og spurgte hvor de skulle læsses af istedet for bare at smide dem af et tilfældigt sted. Det er bare i orden.

Topservice - kort og godt!

Hurtigt og præcis levering - jeg kan ikke være mere tilfreds!

NEMT,HURTIGT OG PROFESSIONELT.

Vi bruger grus direkte, for nemhedens skyld.
Vi er sikre på levering som aftalt, hvilket er meget vigtigt som professionel når man er igang med en opgave. Derudover kan tingene tilpasses efter behov, og de kan ekspreslevere hvis det kniber.
Man kan godt gøre det billigere, men ikke bedre, og det er pengene værd.
Vi har tænkt os at fortsætte vores samarbejde med grus direkte.

Bedre blir det ikke.

Grusdirekte.dk er et skoleeksempel for andre virksomheder.
Tak for handlen.

Flink og behagelig telefon betjening.
Vi hentede selv.

Super service og præcis levering

Leveret som aftalt og god betjening på tlf

Nemt hurtigt og billigt

Nemt at bestille, billigt og fik varen leveret dagen efter.

Topprofessionelt

Fuldstændig imponerende service. Jeg bestiller sen eftermiddag og får varen leveren næste morgen kl .7.00!!!
Jeg får både en hurtig bekræftelse på købet, opdateret leveringsstatus og ekstrem hurtig levering. Tusind tak for det!!!

Levering og kvalitet helt ok

Bestilte granitskærver 7tons leveret med grab alt gik helt ok.

Jeg bestilte en bigbag med sandkassesand mandag, og fik den leveret tirsdag. Jeg havde beskrevet hvor jeg gerne ville have den læsset af, og chaufføren ringede mig op, da han troede han holdt foran mit hus. Jeg var ikke hjemme, men fik ham forklaret at det ikke var det rigtige hus og gentog flere gange hvor jeg gerne ville have det læsset af. Jeg brugte blandt andet sætningen "så tæt på hækken ind til naboen som muligt" flere gange. Alligevel stod de 1000kg nærmest foran døren og så langt fra den omtalte hæk som han kunne komme til at sætte den af - temmelig irriterende, da jeg ikke havde tænkt mig at bruge det hele på en gang, og ikke har en tom bigbag at flytte det over i. Heldigvis er der ikke noget at udsætte på selve produktet, bortset fra en lille flænge i posen. Det er det fineste og rene sand.

Opdatering: Efter at have skrevet ovenstående, blev jeg ringet på af Grusdirekte.dk der beklagede den dårlige placering og tilbød at få flyttet sandet. Det er god service og de har derfor fået en ekstra stjerne. Jeg ville ikke tøve med at handle med dem igen.

Lynhurtig levering

Billige priser, super hurtig levering og leveret hvor det skulle :-)

Grus Direkte A/S Details

Vores formål er at forenkle processen mellem dig som kunde og producenten af grus, sten, granitskærver, sand, jord med mere. Det giver en stor besparelse for dig. Vi leverer grus, sand, sten, jord med mere, direkte til en ønsket adresse. Se hvad din levering vil koste.

Visit Grusdirekte.dk

We live here: Gammel Vindingevej 40