GuldAdam reviews

GuldAdam reviews

8.9

Send guld- få penge hurtigt hos Adam.

Jeg troede slet ikke mit guld var så meget værd.

Salgsprisen var OK, kundeservicen derimod utilfredsstillende!

Jeg har vaeret kunde hos GuldAdam for anden gang, og jeg kan sige at salgsprisen er helt OK (sammenlignet med konkurrenterne paa det naermere marked i Koebenhavn-omraadet). I den seneste tid har kundeservicen dog desvaerre vaeret meget vanskeligt at faa fat paa, baade via telefon og ude i butikken. Det hed sig at der var personalemangel grundet sygdom. Naar man vil blive opfattet som "Nordens stoerste Guldopkoeber" (hvilket er GuldAdams reklame/slogan), saa lyder det absolut ikke trovaerdigt at man er noedsaget til at lukke en butik uden at oplyse kunderne herom fx ved et skilt paa doeren (og man saa gaar forgaeves den lange vej ind i byen!). Man bliver heller ikke gjort opmaerksom paa de kontaktindskaenkende forholdende via telefonen, hvor man i al uendelighed for at vide at end opkald er nummer 1 i koen og at vil blive ens tur naar den naeste medarbejder bliver ledig. Jeg tror ikke at der kan vaere mange medarbejdere ansat i "Nordens stoerste gulopkoeber" naar baade telefonen og butikken er ubesat grundet sygdom. Det er en rimelig daarlig service som utvivlsomt kraever et bedre management! Men, som sagt, priserne er OK... hvis ellers naaede at blive behandlet som kunde.
GuldAdam Danmark

Reply from GuldAdam Danmark

Først og fremmest tak for at du er tilfreds med salgsprisen. Vi gør vores ypperste for at kunne tilbyde så høje priser, som muligt og er derfor glade for at det også opleves sådan.

Du har desværre ret i at vi har været fanget af en række uheldige omstændigheder grundet sygdom i de sidste par uger - samtidig med at vi blev ramt af et nedbrud i vores kundetelefonsystem.

Vores telefonsystem er nu blevet repareret, og du kan hver dag få fat i os enten via kundesevice eller via en af vores butikker.

mvh
GuldAdam

Perfekt afregning selvom der gik lidt tid før jeg fik pengene.
God kontakt med kundeservice og god betaling
Dem bruger jeg gerne igen

God og super hurtig handel...........................

Jeg har handlet med jer et par gange. Har altid været super tilfreds. Det har været fin og meget hurtige handler og god service, det kan jeg li.

Super nemt og trygt

Jeg havde de her halve øreringe og et par gamle ringe liggende og blev træt af t flytte rundt på dem, så jeg tog kontakt til Guldadam for at få det solgt. Det kunne da på ingen måde være nemmere. Der kom en kuverts en seddel, som jeg skulle udfylde. Derefter smed jeg det hele i postkassen og vupti - så kom pengene ind på min konto. Nemt, hurtigt og helt sikkert måden, jeg gør det på igen, hvis jeg finder mere i skufferne😄

Nemt,sikkert og hurtig betjening

Det var nemt at finde rundt på hjemmesiden og fra jeg fik sendt kuverten gik der kun et par dage, så stod pengene på min konto. Sikkerheden var i top... God kundeoplevelse.

Smart og nemt

Guldadam var en fin oplevelse du modtager en guldpakke, sender den tilbage og to dage efter var mit guld vurderet og dagen efter var pengene overført til min konto, og med dit kodeord kan du følge din guldpakke og resten af processen, en rigtig god oplevelse og fin service....

Bedste service hidtil oplevet.

Jeg solgte mit guld til Guldadam, jeg modtog posen dagen efter, og det er bare gået så utrolig stærkt og servicen har været helt i top. Tak for det.

Utrolig let

Let hurtig sikkert og god service

Hurtig og venlig betjening og pengene hurtigt ind på kontoen. Kan klart anbefales.

Meget fin service

Første gang jeg har prøvet at sælge guld. Kunne følge med i processen på hjemmesiden. Eneste lille anke var, at der gik et par dage, fra jeg kunne se pakken var afhentet på Odese posthus til Guldadam registrerede at den var modtaget.

Forvirrende

Forstår ikke at jeg ikke får en opgørelse hverken før eller efter pengene er på min konto. Meget lavt beløb jeg fik i forhold til forventet. Kunne være rart at vide hvorfor det er så lavt....
GuldAdam Danmark

Reply from GuldAdam Danmark

Tak for din anmeldelse
Vi sender en sms (som i dit tilfælde blev sendt 21. november kl. 13.30). I SMS'en står et login til vores webside hvor du kan følge vurderingen, og se din kvittering Herudover sender vi en skriftlig bekræftelse med posten, hvor du også kan se billeder af dit guld. Bekræftelsen burde være på vej til dig men for en sikkerheds skyld vælger vi dog at genfremsende den i dag.

Da mange kunder er nervøse for hvornår de får deres penge, vælger vi at overføre penge for det solgte guld så hurtigt som muligt - derfor sker det nogle gange at den skriftlige bekræftelse ikke når frem inden pengene er blevet overført.

Du sendte os to ringe med en vægt på 6,74 og 10,33 gram. Kun den første af ringene var guld, den anden var desværre kun guldbelagt hvilket ikke er noget værd.

Hilsen
GuldAdam

Trovæfrdig og hurtige

Hurtigt levering af retur pose, og få dage inden penge er på kontoen

Topservice

Med lidt bæven prøvede vi for første gang at sende vores guld.
Oplevelsen med GuldAdam var helt i top, lynhurtig vurdering og hurtig overførsel af afregningen.
Max stjerner til GuldAdam.

10 ud af 10

Har solgt guldsmykker til Adam er blev rigtig godt tilfreds med prisen.Hele processen med med at bestille guldpakken sende den retur og afregningen var overskueligt var nervøs ved at skulle sende mine smykker med posten med det var virkeligt profesionelt og alt tip top.Afregning på min konto efter 2 dage kunne ikke gøres bedre

misvisende priser, nærmest svindel...

en meget trist oplevelse med manglende oplysninger... det viser sig at prisen i forretning er 35% under den pris de reklamere med på hjemmesiden.
må dog sige de havde en sød og rar kundeservice, trods de ikke havde vilje eller beføjelser til at hjælpe:-(

perfekt vejledning

En rigtig god og professionel betjening

Det bedste selskab på markedet

Guldadam var det bedste selskab jeg kunne finde ift at jeg gerne ville kunne sende mit guld og undgå at bruge tid på personlig betjening. De fremstod troværdige og professionelle. Ekspeditionstiden var 4-5 arbejdsdage og så var pengene på kontoen. Dog har jeg aldrig modtaget en email med kvittering og angivelse af hvor meget mit guld vejede. Derfor det lave antal stjerner.

Hurtig, sikkert, nemt og effektiv

Da det var første gang jeg skulle handle med virksomheden, var jeg lidt skeptisk med hensyn til sikkerheden. Det viste sig at det var totalt ubegrundet og hele forretningsgangen blev behandlet seriøst.

God og professionel betjeneing

Jeg fik en yderst professionel betjening og der blev forklaret nøje hvordan processen var for tjek af hvilken karat guldet var og ligeledes hvordan betalingsprocessen var.

GuldAdam Danmark Details

Det schweizisk ejede GuldAdam er nordens største opkøber af guld. Vi køber guld og sølv fra private via www.guldadam.dk. Du kan også møde os i en af vores butikker i hele landet. Vi vurderer og køber guld og sølv under ordnede og regulerede forhold, er registreret og betaler skat i Danmark og handler med licens fra politiet og myndighederne. GuldAdam står for mere end blot en forretning. Det kræver en høj grad af tillid at håndtere guld, og vi har derfor en omhyggelig udvælgelse og uddannelse af vores medarbejdere og har fokus på at være så transparente, som muligt. Mød os og vores teams på vores informationsturneer, eller i vores butikker.

Visit GuldAdam

We live here: Vesterbrogade 30