Guldcenter reviews

Guldcenter reviews

9.0

Fantastisk service!

Min mand bestilte en ring til mig, som de dog kun havde i en forkert størrelse. De fremsendte derfor en forkert størrelse ring, for at han havde en gave til mig.
Efterfølgende fik vi den rigtige størrelse, da de fik den hjem. Der var ingen problemer overhovedet og de var super søde!
Nu er ringen knækket, hvilket de ombytter uden problemer! Det er service i topklasse!!
De får den bedste anbefaling herfra!

Bestilte julegave Torsdag d. 12/12 og pakken kom mandag d. 16/12 :-) Den var så fint pakket ind, med gavemærke på, samt 2 slikkepinde. Det er da service :)

Bestilte i går, fik det det leveret i dag.

Et godt og trygt sted at handle smykker.
Bestilte varen i går og fik det leveret i dag, pakket ind og med lidt sødt til.
Kunne følge bestilling og fik sms besked ved levering, så her kan du sagtens købe din smykker uden at være bekymret.

Smykker online - så handler jeg her...

En helt igennem god og positiv købsoplevelse.
Chattede med sælger mandag eftermiddag, bestilte min vare og fik leveret onsdag.
Der er styr på tingene og jeg har både fået mail og SMS om at min pakke var på vej.
Ydermere var der en lille gave med.
Her handler jeg MEGET gerne igen...
Mvh Xenia

Super god service

Sjældent får man bedre service, end den jeg har mødt her. Jeg ringede for at efterspørge en vare og blev mødt af en glad, positiv, humoristisk og serviceminded Christian. Dagen blev bare gladere efter et smil i telefonen. 2 dage efter bestilling modtog jeg mine varer, fint pakket ind og med små overraskelser i pakken. Vil anbefale Guldcenter til dem jeg kender.

Fantastisk oplevelse

Bestilte fire varer hos Guldcenter, får en mail dagen efter PÅ GRUNDLOVSDAG om at den ene vare ikke kan leveres. De kan holde eller fjerne. Efter chat lykkedes det hurtigt at blive enige. Fantastisk service, humør og engagement. Her handler jeg helt sikkert igen!

Super oplevelse at handle hos guldcenter.dk

Jeg bestilte et armbåndsur til min kone til vores bryllupsdag. For at sikre, at jeg havde uret på selve dagen, leverede guldcenter personligt uret til mig inden weekenden, sammen med en lille ekstra overraskelse.
Det kalder jeg for en supergod kundeservice :)

Super fin service

Vil takke mange gange for en fantastisk service i forbindelse med med bytning af et Story armbånd.
Det var gået i stykker kort efter købet og efter aftale med en medarbejder hos jer,
sendte jeg det med posten i fredags til bytning eller reparation. Og allerede i mandags modtog jeg et nyt med posten.
Super fin og hurtig service.
Det er ikke sidste gang jeg handler hos jer…
Hilsen Charlotte

Rigtig god service

Bestilte et vedhæng. Efter 3 arb.dage forklarede Christian i en mail, der var en lille fejl i smykket og ventede på en ny sending. Dagen efter modtog jeg en flot indpakket gaveæske inkl. en lille stang chokolade... God service.

Meget hjælpsomme

Guldcenter er et godt sted at handle på nettet.
De er noget billigere end de fleste andre, især når det gælder "Imagine" armbånd mm.
Og de er meget hjælpsomme hvis noget går i stykker.
Kan kun anbefales.

Helt perfekt :-)

Lynhurtig levering, perfekt varer og flot pakket ind. Handler gerne her igen :-)

Hurtig levering og information

Bestilte Story armbånd og vedhæng lørdag. Modtog pakke i dag tirsdag, fint indpakket

Lige efter bogen..

Købte en navnehalskæde, have den 2 dage efter, som aftalt. flot pakket ind.
Fik da en lille gave med.. så kun ++++ herfra

Jyllinge ure og guldcenter Details

Guldcenter leverer masser af de kendte smykke og ure mærker, Dåbsartikler, Vielsesringe, Dameure, Herreure, Guldsmykker og Sølvsmykker af høj kvalitet. Online fordele, Spar altid mindst 10 %

Visit Guldcenter

We live here: Jyllingecentret 21