Hairpower.dk reviews

Hairpower.dk reviews

9.6

Det var en teknisk fejl

Har talt med Hairpower i dag som har haft tekniske problemer, som er blevet rettet igen og de undskyldte meget og ville sende varene i dag eller i morgen

Levering med smil

Jeg bestilte nogle hårprodukter, fik derefter hele tiden orientering om afsendelse, hvor pakken befandt sig, inden den inden for et døgn blev leveret af et smilende postbud. Da jeg pakkede op, var der også smil, denne gang i form af små chokolader, og produkterne var pakket ind i fint silkepapir. Så bliver man da glad selv på en regnvejrsdag

Fuld tilfredshed!

Det er første gang jeg bestiller fra hjemmesiden, og jeg er virkelig tilfreds.
Bestilte i går inden kl.16 og fik pakken i dag kl.12, virkelig hurtig levering!
Ikke sidste gang jeg køber derfra, kan varmt anbefales.

Juhuuuuuuuu

Bestilte varer i går og de landede på mit bord i dag før kl. 12. Indpakket i silkepapir og med et lille stykke chokolade. Det var første gang jeg bestilte produkter hos Hairpower, men bestemt ikke sidste!

100% tilfreds -og lidt til!

En af de handler, man bare bliver glad af...
Ukompliceret, hurtigt og nemt -skønne produkter og fine priser.
Endda med små lækre overraskelser i form af kundeforkælelse, så man i den grad har lyst til at vende tilbage :-)

Gode priser - hurtig levering - super service!

Jeg bestilte mine varer om mandag og fik dem allerede onsdag, selvom jeg blevet oplyst om senere levering, pga. efterspurgt produkt.

Derudover var varerne pakket fint ind i silkepapir, og der var tester og chokolade med.

Super god oplevelse og ikke sidste gang jeg handler der!

Super priser - super udvalg - superhurtig levering

Jeg bestilte den populære uniq one shampoo, og jeg modtog den allerede næste dag.
Hairpower.dk er også den hjemmeside, hvor denne uniq one shampoo er billigst.

Super tilfreds!!!!!!

Super webshop!!!

Super hurtig levering, gode produkter til fantastiske priser og ikke mindst SUPER SERVICE!!! Handler helt sikkert her igen!

God service og billige priser

Billige produkter - jeg sparede 100 kroner på min Redken All Soft Argan-6 oil. Fedt, da den ellers er lige dyr nok normalt.
Derudover sendte de en lille gave med og to Anthon Berg chokolader. Det hjælper at fedte lidt! ;-)
Jeg vil anbefale denne side til andre.

Kompetent og ærlig rådgivning samt fantastiske produkter.

Jeg kan kun anbefale Hairpower. De har et stor og bredt udvalg af de bedste produkter, og giver sig god tid til at hjælpe med at anbefale de korrekte produkter.

Super rådgivning

Efter 2 graviditeter oplevede jeg at håret ligesom knækkede ved rødderne, jeg snakkede med Hairpower om jeg kunne få noget der kunne forstærke min hovedbund. Jeg fik anbefalet Kerastase Initialiste som er en serum/kur der gør håret mere modstands dygtig. Og kan kun sige WOW, mit hår vokser sig stærkt fra start og knækker sjællent. Tak for super rådgivning endnu engang, det er betrykkende at vide at professionelle frisør sidder bag skærmen ❤

Anbefales

Bestilte kl. 13:15 Onsdag og Torsdag morgen kl. 8:30 ankom varen med posten.

SUPER!!!

Bestilte igår,og fik produkterne idag!...Kan klart anbefales til alle!!

Tusinde Tak for super service!!! :)

Kan klart anbefales.!

Bestilte mine ting igår kl. 14, og allerede idag kl. 11:50 kom postmanden med min pakke. Super hurtigt må man sige.
Kan klart anbefale hairpower.dk

Yderst behagelig kundeservice

Kan varmt anbefales, kundeservice handlede yderst kompetent ved et tvivlsspørgsmål.

Perfekt!

Super tilfreds. Gode priser på deres hjemmeside, ok hurtig levering og god hjælp da jeg ringede og spurgte om et af deres produkter. Alt i alt en super god oplevelse og jeg vil helt sikkert handle hos hairpower igen

Ny kunde.

Jeg er ny kunde hos hairpower og HOLD DA OP hvor er jeg tilfreds! Jeg bestilte jeres hot make up shadow boks om søndagen og fik den allerede tirsdag! Forsvarligt pakket ind og med lidt sødt til den søde tand ;-) Jeg syntes det var så godt at jeg besluttede mig for at købe jeres Orofluido Elixir og jeres Orofluido mask. Og igen blev jeg positiv overrasket. Jeg har varmt anbefalet jer til min familie og veninder! Og jeg er ihvertfald trofast kunde hos jer når der skal købes hår produkter.

Intet mindre end perfekt..

Jeg har flere gange handlet hos Hairpower.dk og det har hver gang været en fornøjelse.
Jeg køber Kerastase shampoo og prisen er lav, produktet er pakket forsvarligt ind og når jeg bestiller inden kl. 16 har jeg min shampoo dagen efter.
Yndlingsnetbutik til hårprodukter :-)

Super service, hurtig levering, hurtig respons

Fantastisk hjemmeside!!! Har et par gange haft lidt bøvl med en ordre, ligeså meget min egen fejl, men det er rettet i løbet af ingen tid efter kontakt til dem. Der er langt i mellem den gode service for forbrugeren, her skal man ikke lede efter den, den er der bare hele tiden !!!

Fantastisk

Knald hurtig betjening og så er prisen absolut favorabel. Absolut ikke sidste gang jeg handler her.

hairpower.dk Details

Hårprodukter og online frisør rådgivning - Her kan altid regne med kvalificeret service hvis du har spørgsmål eller problemer vi kan hjælpe med. Vi er ikke bare en anonym webshop der langer shampoo over disken! For os er der ingen forskel på om vi sælger i vores salon eller på nettet, du får den samme gode service og vejledning! HUSK! Du er altid velkommen til at skrive eller ringe til os hvis du er i tvivl om noget!

Visit Hairpower.dk

Write to: info@hairpower.dk