Halv Gris reviews

Halv Gris reviews

4.5

meget uacceptabelt

fandt insekt nedfrosset i en pose med kød.

Jeg er så skuffet.

Jeg er lige ved at stege noget fra sidste levering, I kom jo ikke og hentede sidste levering, så nu har jeg bestilt en kødhakker, så jeg kan lave pølser af kødet. Kødet er som sådan alt for sejt til at spise, det har tilsyneladende ikke hængt 3 døgn som det skal.

Virkelig dårlig oplevelse

Har købt frikadellefars, forloren hare, medister og leverpostej ved halv-gris i et tilbud gennem Just half price. Der er desværre ingen af delene, der lever op til mine forventninger. Det hele havde en MEGET dårlig smag og var fyldt med store trævlede fedtklumper. Selvom jeg prøvede at køre frikadellefarsen gennem en foodprocesser, for at fjerne de største fedtklumper, er det ikke til at få ned...
Har prøvet at klage til halv-gris, men jeg var åbenbart ikke hurtig nok ude!!!
Kunne ikke få pengene tilbage for det resterende kød og der var ikke engang en undskyldning eller lignende :-(. Nu er kødet smidt ud, for jeg vil ikke byde nogle at sætte tænderne i det!!

Pas på......

Mine forældre købte i dec.2012 en halv-gris,Aftalen var at det skulle lev.sidst på eftermiddagen men pga. problemer med deres bil blev leveringen først midt på natten. Ved ud pakning af kødet opdagede de at der ikke var noget frost på det hakkede kød som lovet... Bilen var åbenbart så defekt at der ikke var noget køl på ,og de ekstra timer den havde kørt var åbenbart så lang tid at det ikke var noget frosen kød i bilen... nu har vi henvendt os til Halv-gris ,de mener ikke det er noget problem at de køre rund med def. køle-bil og at deres kød bliver dårligt.. som de siger kunne kunden bare havde undersøgt/kontroleret kødet ved modtagelse . Aldrig har vi oplevet så frækt og dårlig en kundebetjening... Kødet er blevet smidt ud da det lugtede dårligt .....

Utroligt lækkert, nemt og praktiskt

Har halvejs gnavet os igennem den kvarte gris vi fik leveret for et stk tid siden, og må sige at vi er utroligt tilfreds med den. Fantastisk leverpostej, god indmad og ikke mindst alt det super dejligt kød, som er pakket nydeligt i tilpas store portioner.
Det eneste minus er at vi nu nok bliver nød til at købe en større fryser, således at vi har plads til at købe en halv gris næste gang ;)

Kan helt klart anbefales

Så fik vi leveret vores første men ikke sidste halve gris. Kvalitet og smag er i top prisen i bund, vi er yderst tilfredse med leveringen, prisen og den service som halv-gris.dk levere.

Dog vil jeg sige som eneste minus den mail de skriver der kommer ca 3 dage før levering kom aldrig. men hellere misse en mail end snyde sig selv for den vare som man her levere.

Uovertruffen kundeservice!

Min første bestilling hos halv-gris.dk kunne ikke leveres som aftalt pga. et uheld, og den nye leveringsdato passede mig rigtig dårligt.
Men Karsten gjorde alt hvad han kunne for at tilpasse sin rute, så jeg kunne nå at være hjemme og tage imod kødet.
Rigtig fin service!

Kødet er i øvrigt rigtig god kvalitet: Mørt og saftigt og med masser af smag.

5 stjerner herfra!

Lusksus kvart gris

Min første kvarte gris fra dem, og det er bestemt ikke sidste gang jeg handler der.
Der var lidt fejl i det leverede og vægten, men efter en behagelig samtale med karsten er det lille problem løst til ug.

Har aldrig smagt så mør en ribbensteg før, så det kan kun anbefales.

Luksusparteret 1/2 gris.

Min bedste anbefaling til halv-gris for utroligt lækkert kød.
Leveringen var DOG meget sen på aftenen, men på trods af sammenbrud med bilen, så var kødet ok temp. ved ankomsten. Det er helt sikkert ikke' sidste gang jeg bestiller ved halv-gris.dk. Let overskuelig og informativ hjemmeside.

Flot 1/2 luksusparteret gris og god service.

Fik i dag leveret en halv luksusparteret gris.
Bestilling og levering helt i top.
Blev ringet op et par dage i forvejen med en "reminder", på dagen blev jeg ringet op om formiddagen med besked om, at de ville være hos mig på Sjælland kl. 20, ankom 19.30. Alt pakket flot ind. Leverpostejen og pølserne stadig frosne, så kølebilen lever da op til 8 timer på landevejen.
Fik lige smagt på rullepølsen, uhm, rigtig god. Kødet ser meget flot og frisk ud, så vi glæder os til at grille gris hele sommeren.

Vores bedste anbefalinger til halv-gris for utroligt lækkert kød. Vi glæder os til at komme dybere i pakkerne.
Det er helt sikkert ikke sidste gang, vi bestiller.

ingen problemer og en super leverpostej

har lige fået kød fra halv-gris.dk for anden gang, og oplever ingen problemer overhovedet.
kødet er fint, prisen er god og kødet bliver leveret pakket og mærket, til døren.
var skeptisk første gang, men det er jeg ikke mere

Ingen anbefalinger herfra.

jeg giver 2 stjerner da de holdt deres aftaler med mail før de kom. og det hele gik som planlagt.
Nu har jeg ikke den store forstand på behandling af kød, men har min sunde fornuft og et samligningsgrundlag fra den almindelige daglivare handel. og havde også min skpesis ved at handle kød på nettet, derfor gik jeg helt bevidst med ud og hentede kødet i bilen da de ankom, og den virkede ikke særlig kølig, vi bor på langeland, og de kom med kødet ved 19 tiden. dvs. bilen havde kørt hele dagen, som jeg kunne forstå på den kvindelig chaufør. men pyt pyt, det skulle ikke ødelægge den gode stemning.. deres rullepølse den enste succusoplevelse vi havde, den smagte bare super godt. men deres stege og fars smagte og lugtede bare for meget af gris når det var tilberedt. farsens fedtprocent virken utrolig høj, og var næsten helt hvid i farven når den blev tøet fra fryseren. lidt uappetitteligt at der på en enkelt steg stadig sad grissehår på 2x1 cm.
vi smed simpelthen det meste af grisen ud. da vi simpelthen ikke ture løbe noge riciko iforhold til vores egen og vores børns helbred. vi anbefaler i at købe kød ved dem... vi fik grisen i sensommeren og har ikke kontaktet dem med klage. (er normalt ikke typen der klager) bedømmer dem her da vi først nu, viste der var en side til sådan noget.
Ingen anbefalinger herfra.

Venlig hilsen
Jens Pedersen
Skovbakken 18
5900 Rudkøbing

Kvaliteten og mængden svarer ikke til det bestilte!

Fik leveret en halv "Luksus-gris" og en del pålæg og røgvarer. Der var flere problematiske forhold:

1: Der var varer i pakken, der IKKE skulle indgå i "Luksus-grisen". Indholdet svarede til den billigere standardvare. Irriterende at betale for noget der kan anvendes til minkfoder, når ikke det er bestilt.

2: Vægten af det leverede kød svarede ikke til den på papkasserne og faktura angivne vægt. Der var en difference på mere end 2,5 kg.

3: Farsen har en fedtprocent der ligger langt over det lovede. Endvidere udgjorde farsen en noget større procentdel af det leverede, end lovet.

4: Udover den med grisen følgende rullepølse, var der bestilt en ekstra rullepølse. Denne ene var ikke færdigkogt og dermed ikke til at tygge.

5: Kvaliteten lever ikke op til det der loves på hjemmesiden. Der er således ikke tale om et særligt produkt, eller et produkt af høj kvalitet. Flere af udskæringerne og dele af farsen har en kraftig "svinelugt" ved tilberedning. Herudover var kam-, nakke- og ribbenstege ridset så dybt, at den værste af dem lignede husarsteg, hvor man skærer kødet næsten igennem. Mine gæster kaldte det "koteletsteg" fordi det lignede en række koteletter der stod op...

Zirfelt er kontaktet og har svaret på dele af ovenstående. Der er betalt kompensation for manglende vægt og der blev lovet kompensation for en ikke spiselig rullepølse - denne er dog aldrig dukket op. Oplevelsen er på ingen måder tilfredsstillende, idet der i bund og grund har været tale om et produkt af absolut lav kvalitet. Generelt useriøst!

I forbindelse med farsen, er der udtaget prøver fra fem pakker til bestemmelse af fedtprocent (således at man kan tage en middelfedtprocent. Med en prøve alene er resultatet for usikkert).

Det der giver de 2 stjerner frem for en er, at der trods alt er tale om et forholdsvis billigt produkt.

- skal dog nævnes, at grillpølserne var usædvanligt gode!

Pr.15.01.12: Har nedjusteret vurderingen til en stjerne. Både på grund af den manglende respons, men også som følge af analyser på fedtprocenten. Ekstraktion af fedtet er foretaget ved "Bligh and Dyer"-metoden. Middelfedtindholdet er bestemt til 28,2%. Fedtprocenten i de 5 prøver varierede fra 23,8% til 29,9%. Det er helt utilstedeligt!
Halv-gris.dk

Reply from Halv-gris.dk

Kunder med ikke forventet oplevelser bør være i dialog med leverandør. Kaste med mudder på nettet mangler pli. Har man noget at brokke sig over, kunne man kontakte sin leverandør og lige spørge. Denne side tjener ikke til debat forum, men er til anmeldelser.

Vi har fået egne lokaler pr december 2010. Vi er ikke længre afhængig af produkt behandling ude i byen. Vi er ikke uden fejl, men generalt er vor vare højt skattet.

5 stjerner

Kvalitet, billigt og super lækkert

Bedre fås det ikke

Jeg har nu flere gange handlet ved halv-gris.dk. Og det produkt kan jeg anbefale til alle. Det er mager, friskt, og smager vidunderligt. For mig er det også vigtigt at grisebasserne ikke er fyldt med medicin.

Det er pakket så godt og professionelt ned, præcis som i supermarkedet.

Jeg under alle så lækkert kød

Et er sikkert- jeg handler ikke gris med andre.

En hilsen til Karsten fra Lise og familie i skive :-)

Helt perfekt!

Lækkert, mørt, saftigt - fantastisk kød, flinke mennesker som er nemme at snakke med, levering til tiden - det kan bare ikke blive bedre :) Jeg bliver ved med at handle hos halv-gris - det er bare perfekt :)

Lige som jeg kunne ønske

Jeg fandt halv-gris.dk ved et tilfælde, men blev hurtigt tiltrukket af deres gode priser og interessante produkter.
Ved bestilling af min luksusgris havde jeg tre valgmuligheder og valgte at få leveret den 24 august. Alt gik som beskrevet: jeg blev kontaktet i god tid inden den flinke chauffør ankom og jeg fik sågar penge tilbage da min luksusgris 'kun' vejede 36,7 kg. Jeg havde betalt online med mit Dankort og chaufføren havde byttepenge i kontanter klar til mig.

Alt i alt en rigtig god oplevelse!

Lækkeret kød igen

Så kom min lille julegris til 6 personer , jeg må sige af vi har med en forhandler hvor pris og kvalitet ikke hænger sammen , prisen er alt for lav og kvaliteten er i top ;)

Kan kun opfordre andre til af prøve det .

God Jul og godt nytår

Godt og billigt sted at handle

Fik i fredags leveret en af deres dele-grise.
Absolut intet at klage over - fint kød, fin indpakning, præcis levering som aftalt og en flink chauffør.

Halv-gris.dk Details

Visit Halv Gris