Happypaws reviews

Happypaws reviews

8.0

Fuldt ud tilfreds

Jeg bestilte nogle træningsgodbidder i forskellige smagsvarianter hos happypaws.dk. Senere samme dag fik jeg et opkald, at den ene smagsvariant var udsolgt. Jeg blev spurgt, om de måtte sende en anden smagsvariant - det var helt ok med mig. Godbidderne kom få dage efter. Så fuld tilfredshed herfra!

Perfekt handel - Kan varmt anbefales

Bor i nærheden. Ringede til Happypaws, og kunne afhente 15 minutter senere. Fantastisk hurtig handel og god service & Tak for den ekstra godbid til vovsen :)
TAK! :)

God side

God side med flotte hunde-tegn til rimlig priser, fragten var med i prisen :)
Der gik 2 dage fra det var sendt til det kom. Det kom fra UK..

Fin vare - langsom levering

Jeg fik et super flot hundetegn i tyk god kvalitet. Graveringen var spot on, og det er rigtig pænt. Det var dog 2-3 uger undervejs, grundet jul/nytår

Is Happypaws your company?

Happypaws Details

Visit Happypaws