Hardam Shop reviews

Hardam Shop reviews

7.4

Suveræn firma fantastisk kundeservice.

Bestiller varer og får dem dagen efter. Altid når jeg ringer, er der søde medarbejdere, der hjælper mig. Godt gået Hardam. :)

Hurtigt, nemt og billigt

På hardam-shop.dk fandt jeg tilbehør til min stomi og andre sygeplejeprodukter som kommunen ikke vil betale. De var meget billigere end der hvor jeg normalt handler og varerne kom allerede dagen efter jeg bestilte dem, selvom jeg bestilte dem kl 15.
Super oplevelse og fuld tilfredshed - køber helt sikkert her næste gang.

Fin service, men alt for dyr porto

Hardam-shop er det eneste sted, som forhandler den tape jeg skulle bruge efter min operation, så jeg købte 3 ruller med det samme, grundet den noget dyre porto på 75 kr. Jeg forventede at det nok var fordi det blev sendt som pakke.
Jeg bestilte onsdag eftermiddag og modtog tapen lørdag formiddag, så det var helt fint.
Dog følte jeg mig lidt snydt, da jeg så at portoen kun var på 8 kr.

Is Hardam Shop your company?

Hardam Shop Details

Visit Hardam Shop