Hardstylers reviews

Hardstylers reviews

6.8

Blandet oplevelse

Tog med Hardstylers til Mysteryland 2012. Bussen var okay, dog uden specielt meget benplads og en flok larmende svenskere, så søvn blev det ikke til meget af, hvilket jeg virkelig trængte til.
Vi kom derned, fik udleveret billetten og så var vi ellers fri til at gå.

Da vi skulle hjem, manglede der 2-3 stykker, deriblandt rejselederen(!), så vi ventede i over 2 timer på at de kom, hvilket var ret frustrerende.
Det der sådanset trækker det op, er at uden Hardstylers var jeg ikke kommet til Mysteryland, som var en fantastisk oplevelse!

Is Hardstylers your company?

Hardstylers Details

Visit Hardstylers