Havhøkeren reviews

Havhøkeren reviews

7.3

Kan ingen stjerner give, der er slet ikke styr på webshoppen.

Vi bestiller to par Timberland støvler, som der iflg webshoppen lige præcis skulle være to par på lager af, i den rette størrelse. Bliver efter et par timer kontaktet, der er kun et par på lager. Okay, det må vi leve med. Bliver så kontaktet dagen efter, der er faktisk slet ikke nogen! på lager!??
Hvordan kan man køre en forretning og have SÅ lidt styr på sit lager??
Handler ellers altid gerne lokalt, men det er desværre slut for Havhøkerens vedkommende

Bestilte en vare der ikke var på lager, men modtog den kort tid efter.
Ingen problemer og god kommunikation fra virksomheden.

God stil

Bestillingen lød på et par HH jakker, hue og sokker. Havhøkeren er en del billigere end alle andre på HH varer så det prisen der i første omgang tiltalte mig.

Jakkerne var desværre ikke på lager, men fik straks en mail ang. dette som angav ville være på lager ca 5 dage senere, ærgerligt, men god stil at informere om det hurtigt.

Jakkerne ankom dog allerede på min adresse på 5. dagen så det gik lidt hurtigere end ventet.

Man savner lagerstatus på siden, men opvejes lidt af rigtig fin service - nem bestilling og betaling.

Alt i alt rigtig god oplevelse - kan anbefales.

Et HAV af gode muligheder

WEB-siden og finde det man søger = * * * * * (5 stjerner),
Betaling = * * * * * (5 stjerner),
Levering = * * * * * (5 stjerner),
Produkterne = * * * * * (5 stjerner),
Support = ikke bedømt
Reklamation (RMA) = ikke bedømt

Hurtig levering og rigtig god pris

Jeg bestilte en Fjällräven Nuuk Parka, der var nedsat med ca. 1.000 kr. Det var simpelthen det bedste tilbud, jeg kunne finde på nettet. Jeg bestilte den i weekenden og fik den leveret om tirsdagen, det er simpelthen god service.

Ingen klager herfra

God service og hurtig levering.

Hvorfor 5 stjerner? Havhøkeren består både af en real butik udover webshoppen, og butikken har åbent alle ugens dage. Derfor kan man altid ringe og få hjælp, hvis man har spørgsmål.
Når man har en travl hverdag er det en ren luksus at handle med en virksomhed, der er tilgængelig på telefonen og mailen når man selv har fri!

Alt i orden

Perfekt vare og hurtig levering. Kan varmt anbefales!

God service og leveringstid!

Bestil en Helly Hansen jakke, og fik den leveret 2 dage efter. Så god behandling og hurtig levering

Havhøkeren Details

Visit Havhøkeren