Hbonordic reviews

Hbonordic reviews

Very low
2.9

Dårlig straming.. afspiller og så betaler man for noget der ikke virker!!!

Her havde man glædet sig til at nyde HBO på sit tv.. men denne app er ude af drift!!!! så må man nøjes med at gøre det på pc men finder udaf at den på ingen måde vil virker i explorer eller firefox men kun i Google.. og den loader med ELENDIGHED.. alle andre sider kan finde udaf at streame.. men her går det SÅ langsomt.. at man ligeså godt kan sætte den til det dårligste opløsning og begynder at lave aftensmad for den har alligevel ikke hentet nok til man kan se filmen uden afbrydelser.. og jeg har fibernet!!!!

Elendig afspiller i android app og browser

Deres app til android leverer vildt dårlig kvalitet, store pixels og skrattende lyd. Jeg har en 20Mbit forbindelse, og der er til sammenligning aldrig problemer med streaming af Netflix. Da jeg så forsøgte at tilslutte pc og se indholdet gennem browser, skulle jeg først downloade et underligt tilføjelsesprogram, og derefter stod den bar og loadede. Jeg gav op efter en halv time.

Virker stort stort set aldrig.

Virker ikke på andet end pc. De skriver ellers de generelt understøtter Android 4.0 og op hvilket er helt hen i vejret.

Testet på:
Nexus 7,
Nexus 5,
LG Optimus G,
HTC One S (Denne står ellers på listen over understøtte enheder).

Trods lovet i over et år at det skulle komme til PlayStation 3, så sker der intet. En del serier er også op til flere sæsoner bagud (endda HBO serier). For at gøre det helt til grin så har HBO Nordic ikke lov til at vise serier med engelsk undertekst SELVOM SERIEN ER LAVET AF HBO!!

Det er sgu for dårligt.

Elendig afspiller

Kører pinligt ringe, lagger konstant når jeg kører det over chrome, lidt bedre når det kører over explorer. Men når netflix virker uden problemer, samt de efterhånden har været på streaming markedet noget tid og samtidig i deres reklamer lover guld og grønne skove, så bliver jeg lidt gal, må indrømme jeg føler mig snydt. Den eneste årsag til at de ikke kun får en stjerne, er at de trods deres elendige afspiller, trods alt er gode med originalt udvalg af serier, især er jeg glad for Game of thrones og Vikings.
Men come on HBO er i selv tilfredse med jeres produkt...?

Fedt indhold, elendig player og dårlig support til andre platforme

Virkelig dårlig oplevelse mht. afspilleren som stopper ofte og har alt for lav FPS. Alt "hakker" uanset forbindelse, PC eller browser. Hvis youtube kan finde ud af at streame indhold med 1080p uden problemer, hvorfor kan HBONordic så ikke klare sølle 720p?
Få nu styr på jeres produkt HBO... det her er ikke godt nok.

Godt indhold. Dårlig mulighed for at komme til det.

Der er nogle imponerende serier i HBOs katalog. Og også et par gode film.
Serierne kommer hurtigt online.
Hvis man har børn, og kun vil have en streamingtjeneste, er det nok Netflix man skal gå efter.
HBO fejler (og gør det med et brag) når det kommer til teknikken. Den eneste løsning, som er middelgod er at forbinde sine pc med hdmi-kabel.
HBO findes ikke til AppleTV, og det virker dårligt med Google Chromecast (hakker).
Hvis teknikken bliver bare næsten så god som Netflixs, bliver det 5 stjerner.

value for money

Jeg synes HBO har fået en lidt hård medfart i anmeldelserne så her er min.

Indhold: Man skal vælge HBO for SERIERNE. Der er mange og meget god kvalitet. Der er også lidt film og standup men det ser jeg som en lille ekstra bonus. Man kan, i modsætning til ved andre streaming tjenester, se indholdet inden man køber. Et lille minus er at der ved enkelte serier mangler den nyeste sæson, men alt i alt er der rigtigt meget indhold.

Afspiller: Den har fået lidt hug i anmeldelserne. Jeg har ikke haft de store problemer, den kan godt fryse ind imellem og så skal man lige klikke 'play' for at starte den igen. Det er ikke noget der ødelægger oplevelsen og det sker heller ikke så tit.
Afspilleren kan huske hvor man er kommet til hvis man stopper midt i et afsnit og så åbner den igen senere. Men den kan ikke huske hvilke afsnit man har set og ikke set.

Alt i alt synes jeg HBO er rigtigt godt, især til prisen. Man skal dog være opmærksom på om man er i målgruppen mht. indholdet. Hvis man vil se børneprogrammer f.eks. så skal man vælge noget andet.

Kan ikke anbefales til familier

Mangler profiler med børne sikring. Netflix løsning er god.
Mangler Chromecast support. Netflix løsning er god.
Mangler film. Fandt kun 5 sci-fi film!
Mangler serier. Fandt ingen af mine ynglings serier som Eureka, Almost Human, Helix, Revolution etc...
Mangler film og serier til børn! Findes på Netflix.
Kan ikke skifte sprog! Findes på Netflix.
Kan ikke huske hvor langt man er nået i en film! Findes på Netflix.
Der er ingen søge funktion. Findes på Netflix.

God underholdning, men..

Rigtigt gode serier, dem jeg har set. God kvalitet, godt stream (Win7 via 30 Mbit), og dejligt at jeg nu kan melde til og fra som det passer mig, uden at skulle binde mig til x antal måneder.

Men det bliver ærligt talt for bøvlet at hbonordic ikke kan huske, hvor langt jeg er nået i de forskellige serier. Hele set-up-et med at finde serien, klikke på seriens hovedside, vælge sæson fra menuen, vælge afsnit fra menuen, vælge lydstyrke- og hd-indstillinger hver gang, vi skal se noget, er alt, alt for bøvlet.

Sidde-længe-oppe-og-glo-serier-sæsonen er slut for mit vedkommende nu hvor solen atter skinner og det bliver varmere i luften, så hbonordic er pakket ned for denne gang, her i huset. Måske kommer jeg igen om et halvt års tid, når fuglene er fløjet og himlen bliver mørkere. Men kun hvis hbonordic fikser set-up-et.

oprettelse umulig...

brugt uendelig tid på at udfylde navn, mail, konto oplysninger etc. Og bliver igen og igen afvist grundet betalingsfejl...??!!! Sjovt nok byder konkurrenten NETFLIX mig og mit betalingskort velkommmen. HURRA FOR NETFLIX .. ABONNEMENT KØBT HOS KUNDEMINDED LEVERINGSDYGTIGT FIRMA ..HBO BØR FÅ ET SERVICE-EFTERSYN...MARKEDSFØRINGEN AF DERES PRODUKT STÅR IKKE MÅL MED VIRKELIGHEDEN!!!

Fed tjeneste

P.t. har jeg kun gode erfaringer med tjenesten. Jeg kører det på en en linux-maskine via et workaround, og det kører glat som det ville have gjort på Windows. Jeg har valgt at give tjenesten fem stjerner pga. det store udvalg af fantastiske serier. Som andre rigtigt nok har bemærket halter filmsektionen, men til dét brug har jeg netflix. Jeg har tegnet abonnement for ar kunne se Game of Thrones, True Detective, Vikings, The Wire og mange flere. Der kunne selvfølgelig strammes lidt op på brugerfladen på hjemmesiden, men hva' fanden. Det kommer vel med tiden. Lige p.t. er jeg villig til at se gennem fingre med den semikaotiske menu.

Opdateret liste serier.

Jeg abonnerer på tjenesten alene for at streame tv serier, og på den front leverer HBO en højere kvalitet end de andre streaming tjenester jeg tidligere har benyttet.
HBO leverer nogle af de bedste serier på markedet for tiden, med bl.a. Game of Thrones, Newsroom, Vikings og den nye, og vanvittig gode krimi serie, True Detective.
Videokvaliteten er rigtig god, og indholdet er up-to-date.

Årsagen til at jeg ikke giver 5 stjerner er, at tjenesten stadig mangler på en række platforme, som f.eks. en Windows RT tablets. Derudover mangler der en funktion i Xbox appen, som gør det overskueligt at organisere hvilke tv serier man følger.

utrolig god indhold men....

hey

har brugt HBOnordic siden det begyndte og har aldrig haft problem med streaming eller afspilning, men mangler bare lidt flere titler i deres film udbud og mere animation/tegnefilm for for voksne, f.eks, noget fra [adult swim].

MVH

Gennemført dårlig oplevelse.

Mest af alt virker det som en pengemaskine. Selve designet fejler på det groveste med en yderst indviklet menu, som ikke gør noget som helst for brugerens overblik.
Dernæst er det en elendig afspiller, der ofte (nærmest dagligt) ikke fungerer - enten virker underteksterne ikke, afspilleren vil slet ikke vise det valgte indhold eller også bliver man afbrudt midtvejs.
Den eneste grund til at siden får to og ikke kun én stjerne er, at når det hele så en sjælden gang i mellem virker, er der noget fedt indhold til en yderst overkommelig pris.

Below standard

Switched from Netflix to HBO-Nordic. Big mistake. The streaming jumps and stops. The menus and navigation inside the HBO is slow, poor made and doesn't really work. In one sentence: switching to HBO from Netflix is like switching from a MAC to and old PC with Windows 3.1. Or from Windows 3.1 to MS DOS. Some you Will get the idea!

I cannot recomend the service.

Peter, Denmark. Feb. 2014

Unacceptable streaming experience

Bad streaming experience. It stops and makes random jumps at times. Not possible to stream more people at the same time. What is the point registering several devices then? It is just amazingly annoying. Switching to netflix.

gode serier, mangel på muligheder at se det på plus mangel på flere der kan streame på en gang

jeg ville enligt gerne give 1 stjerne men synes da de har et godt udvalg i nye serier at de skal have 2. Når det så er sagt så har de f..... langt vej op tll netflix. De kunne som minimum tilbyde man mod mer betaling kunne få flere der kunne streame på en gang. At man kun kan se det på et samsung smart tv er lige så træls, og ud fra deres facebook ser det ikke ud til de arbejder meget på at få det til at virke på andre mærker. Aldrig har jeg fortrudt et køb så meget som HBO jeg kan desværre ikke komme ud af det før om en måned ellers havde jeg klart gjort det.

Gode serier - platform kan blive bedre - alt i alt glad kunde

Indhold 4 stjerner. Platform 2 stjerner.
Hjemmesiden savner bedre brugervenlighed. Den kan ikke huske hvilket afsnit man er kommet til osv.
Streaming er stabil (stopper ikke som DR gør hele tiden). Men det plugin de bruger på PC (widevine) beder om at blive installeret igen og igen på explorer 8 (i Firefox er det bedre og det bruger jeg). Ipad app virker fint, men den kan ikke bruge apple TV (heller ikke med skærmdublering).

De er meget flinke til at svare på spørgsmål, men produktet har plads til forbedring.

Hvergang man stiller HBO nordic et spørgsmål på facebook er der altid promote svar, hvilket er rart når man som kunde har spørgsmål (thumbs up!). Dog er der væsenlig plads til forbedring når det kommer til selve produktet. Kvaliteten af den video man streamer er simpelthen ikke god nok. Meget muligt at opløsningen er HD men bit-rate på videoen er for lav. Derudover savner jeg virkelig muligheden for at kunne se nyhedsprogrammer som f.eks. Real time, umiddelbart efter det er sendt i USA. Det er helt sikkert at HBO som firma har en masse gode kvalitets programmer, bare en skam at der ikke er meget i den danske butik. Til slut skal det lige siges at HBO nordic oplevelsen er blevet meget bedre end da det først startede, men der er selvfølgelig stadig plads til forbedringer. Hvis der lige bliver rettet er par ting ved brugerfladen og deres mobil app så lander vi på 4 stjerner, men lige nu kan jeg ikke give mere end 3.

Gode serier, fungerer godt på Mac og android

Har efterhånden haft det i et godt stykke tid. Der er utrolig meget indhold hvis man gider at dykke ned i det. Serierne er selvfølgelig det store trækplaster, mens filmsiden har ret mange gode klassikere, blandt andet Pulp Fiction, Godfather-serien, Blues Brothers og lignende. Har indimellem oplevet nogle problemer med streamingen, men ikke mere end på Viaplay, Netflix og TV2 Play.

hbonordic.com Details

Visit Hbonordic