Hbopeners reviews

Hbopeners reviews

8.1

Zeer krachtig! HBJR-1000

Het was zeer makkelijk om de opener te installeren! De HBJR-1000 is zeer krachtig! Zeer tevreden over de snelle levering en goede service!

HBJR-600

Vorige week een nieuwe garagedeuropener besteld. Deze was direct dezelfde dag verzonden. Ik kreeg duidelijke handleidingen bij de bestelling, waardoor ik de opener snel kon installeren. Daarnaast werd ik nog keurig nagebeld over mijn tevredenheid over het product. Na een week de opener gebruikt te hebben, ben ik erg tevreden!

Makkelijke montage

Duidelijke gebruiksaanwijzing! Hierdoor was de opener in een middag volledig geinstalleerd. Super dat de gebruiksaanwijzing ook online beschikbaar is! De extra (3e handzender) was ook makkelijk in te leren. Bedankt!!

Super garagedeuropener

Via een link op Marktplaats ben ik bij Hbopeners terecht gekomen. Ze hebben een ruim assortiment en leveren ook diverse accessoires. Mijn bestelde opener is de zelfde dag nog verzonden. De opener was gemakkelijk met de bijgeleverde handleiding te installeren. Het heeft me ongeveer 3 uur gekost om de opener op te hangen! De extra binnen schakelaar werkt prima!

Bedank Hbopeners voor de goede service, jullie zijn zeker een aanrader!!

Is Hbopeners your company?

Claim this company Learn more

Is this your company?

Claim this company

hbopeners.nl Details

HBopeners.nl heeft voor elke garagedeur de beste aandrijving. De HBJR-serie is krachtig, energiezuinig en voordelig. Of u nu een grote, kleine, zware of lichte garagedeur heeft, HBopeners heeft voor elke garagedeur een passende aandrijfoplossing. Kortom, onze serie biedt voor elke wens en elke toepassing de optimale oplossing.

Visit Hbopeners