Herefordbeefstouw reviews

Herefordbeefstouw reviews

4.6

Alt for dyr i forhold til kvalitet

Jeg var på Hereford i går sammen med min søster, da vi skulle tivoli og se den grønne elevator. Vi har været der mange gange og synes der er i den dyre ende. Men god kvalitet. Sådan er det ikke mere!! Vi fik begge en bøf af oksefilet. Men der er ingen tilbehør til. Jo der er persille smør, og den havde kokken så glemt. Hvis du vil have noget tilbehør skal du betale for hver enkelt del. Det bliver godt nok dyrt!! Hertil kommer at min bøf var næsten helt rå, selvom den skulle være medium stegt. Og jeg fik bare et ubehøvlet svar tilbage, da jeg nævnte det. Og allerede da vi kom kunne man hære at der stort set blev klaget ved alle borde. Nogen om det manglende tilbehør og andre over ar de havde ventet rigtig længe. Men det værste var ar bagved os sad et ungt par, hvor hun fik smidt al maden ned af sig ved serveringen. Det kan ske alle steder. Vi er alle kun mennesker. Men efter det skulle de jo så have maden påny. Da der var gået over en halv timer, måtte de rykke tjeneren for maden. Det er ikke ok!,. Og til sidst til drikkevarer på hereford. Deres vin er nega dyr. Du kan ikke bestille vin under 360 kr pr flaske. Ellers er det huset vin, som er ringe. Hvis du så bestiller øl, er det kun deres egen produktion . Den kan heller ikke anbefales. Den smager som øl der er hældt parfume i!! Det eneste jeg kan rose i den restaurant er deres salat bar, men der kommer du også til at betale dyrt for. Hvis ikke konceptet bliver lavet om, er det helt sikkert sidste gang jeg kommer der! Jeg vil ikke bruge så mange penge på noget der er af så ringe kvalitet.

Ubehøvlet personale

Besøgte restauranten med et par gode kollegaer en aften og havde set frem til store, gode bøffer -Vi blev dog slemt skuffet. Bøfferne er små og lever ikke op til de antal gram de beskriver i menukortet, til gengæld koster de spidsen af en jetjager. Pris og kvalitet hænger på ingen måde sammen. Men det værste ved vores aften var, at tjeneren ikke kunne tage imod kritik og vendte forsvar til angreb på en grov og sørgelig måde. Sætter aldrig mine ben der igen!

For dyrt i forhold til kvalitet

Jeg har været i deres restaurant både i Randers og i Århus, begge steder havde jeg bagefter en fornemmelse af at have overbetalt.

(Under) middelmådigt - tag sushi´en!

Konen spørger på vej op til Tivoli, om Hereford om det ikke svarer nogenlunde til Jensens Bøfhus. Det afviser jeg, Hereford ligger klasser over. Men ... middelmådige bøffer, tørre standard-pommesfrites, hvidløgssmør med en sær metallisk bismag (hvor svært kan dét være?) OG en alt for sød (og trist) husets vin og en sær cola (sønnike, der elsker cola, spurgte så efter en flaske-sodavand. Det har man ikke ... kun egne produkter, så han levnede og drak vand (!)). Familien konstaterede bagefter venligt, at de bøffer (af fersk oksemørbrad), jeg havde serveret et par uger før, med hvidløgssmør og bådskårne kartofler lå way ahead i kvalitet, og med langt bedre vin - og dét til under halv pris. Konen fik ret - Det er ikke bedre end Jensens. Hun tog sushi´en - og var som den eneste helt tilfreds.

3500,- for et (under) middelmådigt måltid til 5 ? Det er for dyrt & for ringe.

Betjeningen var travlt beskæftiget, rutineret og håndfast, med en lidt barsk (ung med de unge) humor - der nok røg noget hen over hovedet på mine forældre (+70 og de glade givere) - som i stedet oplevede dem som lettere uforskammede.

Hereford i Tivoli ødelægger det gode navn.

Jeg holdt min 18 års fødselsdag (er i dag 43) på Hereford i Lund v. Herning og Hereford har altid for mig været stedet man gik hen, når man skulle være sikker på ypperste kvalitet. Var med nogle venner på Hereford v- Tivoli for et par uger siden og vi var 2 der bestilte 450 g entrecotes'en. Jeg bad om en medium men den var meget rød. Tjeneren tog den med tilbage til køkkenet og stegte den samme bøf lidt mere (de plejer ellers at give dig en ny). Den smagte alt for meget af sure tæer (kan ellers godt lide velhængte bøffer) og var fyldt med ben, fedt og scener. Jeg vil tro ca 30% af kødet var spiseligt. Min ven og jeg har siden flere gange med gru talt om den middag. Det er rigtig ærgeligt, at niveauet er faldet i sådan en grad (gælder dog ikke Åbenrå-afd I Kbh. - de har hidtil været ok)..

Bøffen i centrum

A Hereford Beefstouw sætter alt ind på kødet! Ingen garniture og ingen sovs. Men de kommer i mål med rigtig god velsmag på og stegning af kødet! Og salatbaren har jeg ikke oplevet bedre!

Kan kun anbefales.

Utrolig lækker mad og meget høflige medarbejdere. Selvom der er tralvt, kan de altid lige finde plads til os.
Bestemt et sted jeg vil anbefale til andre.

Meget godt

Lækker mad, dog mangel på div. saucer til pomfritter og forkert drikkevare. Ellers rigtig lækkert.

Fint nok

Ingen tvivl om at det er nogen gode bøffer de serverer, jeg synes bare alt for ofte ikke de er HELT gode nok til prisen og det image de ønsker at opretholde.

Super Gode Kvalitetsbøffer

Skal man gå i byen og spise en rigtig lækker bøf af høj kvalitet er Hereford bare nr. 1. Bare deres tilberedningsmåde, med den flammegrillede saftige bøf af Hereford Kvæg er ikke noget man bare kan lave selv.

Går man på en alm. restaurant af høj kvalitet (ikke Jensens "bøf"-snask) og bestiller en "engelsk bøf" ville det være en bedre ide at gå ned til sin slagter og købe noget superlækkert kød og lave det hjemme til 1/3 af prisen.

Men Herefordsmagen kan man ikke bare lave på en stegepande, ligesom de før omtalte engelske bøffer.

Det eneste der trækker lidt ned på Hereford er deres lidt kedelige tilbehør, men når man ikke kan give 4½ så må jeg runde op til 5.

Har spist der over 20 gange og er kvaliteten ikke som forventet, fx. gennemstegt hvis man har bestilt rosa, bytter de med et smil og giver en kop gratis kaffe eller et glas vin som kompensation for den extra ventetid (en nu kun sket en enkelt gang)

Dette skriver jeg til Allan herunder, som ikke bare skulle have spist en bøf der ikke var som han bestilt, men gjort opmærksom på problemet, i stedet for at surmule og give 2 stjerner.

Hereford Beefstouw Tivoli

Fredag aften, alene i København. Fik en parkeringsplads lige ved døren - ok. Huset stort set fuldt, men fik næsten omgående et lille bord til en person - også ok. Bad om 300 gram Oksefilet, Medium. Fik ordren efter ca. 12 minutter - men den var rigtig rød, kun lige sværtet på ydersiden. Medium skulle gerne være så kun det midterste af kødet er rosa, med et lag af stegt kød udenom. Gad ikke brokke mig, så jeg spiste, betalte og gik. Næste gang vælger jeg nok et andet sted, desværre.

Lever slet ikke op til deres vanlige standard, som snarere er 4 stjerner.

Is Herefordbeefstouw your company?

herefordbeefstouw.dk Details

Visit Herefordbeefstouw