HF FORSIKRING G/S reviews

HF FORSIKRING G/S reviews

8.0

billig super service

har haft diverse forsikringer gennem hf. i over 10år. har aldrig haft nogen problemer heller ik hvis uheldet har været der.

Nemt og ligetil

Har haft HF Forsikring godt 2 måneder nu.
Er egentlig godt tilfreds, dog synes jeg det er lidt ærgeligt, man starter med en regnefejl fra deres side. !

Men deres priser er ok :)

Aldrig bøvl

Har aldrig haft bøvl ogpersonalet er yderst flinke.
Har alle mine forsikringer der og har haft i mange år
5 stjerner

Fremragende billigt.

Har kun et minus, og det er at de ikke har knallert forsikring, og den heller ikke høre under indbo ligesom cykler.

Søde og billige - men men men....

"Super billige bilforsikringer og søde ansatte!"

Tilføjet; Øverste sætning var min første vurdering af HF Forsikring.
Flyttede fra Sjælland til Jylland, og ca. 9 mdr. efter ville jeg tjekke noget ang. min forsikring. Fik et svar tilbage der lød a la "Vi dækker ikke i Jylland, find et andet forsikringsselskab".

Godt så!!! Pænt af dem at oplyse mig om det da, men der er mange måder at sige tingene på... Efter en rundspørge rykkede jeg over til Tryg, der gav en bedre pris på både min og mandens forsikring. En besparelse på ca. 7000 årligt...

Visit HF FORSIKRING G/S