hipvilla.com reviews

hipvilla.com reviews

6.9

Svindel-foretagende?! Pas på!!

Jeg bestilte et box-set fra Hay igennem HipVilla.com. Det eneste jeg modtog efter mit indkøb, var en mail fra Paypal, der oplyste at mine penge var overført til HipVilla.com. I forsøg på at få en ordrebekræftigelse fra Hipvilla på mit køb skrev jeg en mail på deres kundeservicemail hello@hipvilla.com - INTET svar.
I mellemtiden fik jeg en ny mail fra PayPal, om at Hipvilla lavede en delvis refusion af mine penge med kommentar om at de ikke kunne levere min bestilte ordre på nuværende tidspunkt. Jeg skrev derfor en ny mail til kundeservice fra Hipvilla - igen INTET svar.
I forsøg på at få resten af mine penge tilbage har jeg kontaktet det oplyste telefonnummer på virksomheden, som viser sig at være et ugyldigt nummer..
Jeg sidder nu fanget og har ingen idé om hvordan jeg skal få mine sidste penge retur. Kundeservice eller et kontaktnummer til Hipvilla er ikke eksisterende - og kan ved at læse deres reviews herinde på TrustPilot fornemme at jeg desværre ikke er den eneste, der er blevet taget ved næsen..
Vil derfor advare alle om at handle hos Hipvilla.com, og jeg må bare prise mig lykkelig over at det ikke er et større kontantbeløb, jeg har ude at svømme..

Svindel eller den værste kundeservice nogensinde

Jeg købte d. 3. april et bord fra Hay igennem Hipvilla. Jeg fik ret hurtigt efter en mail fra dem, hvori der stod, at de formentlig ville levere bordet i uge et par uger efter (uge 20), da de ikke havde det pågældende bord på lager. Nu er det så uge 23, og jeg har ikke hørt et ENESTE ord fra dem. Jeg har prøvet at kontakte deres kundeservice via e-mail/telefon, men der er absolut ingen respons. Nu sidder jeg her to måneder efter bestillingen uden bord og ca. 8.000 kroner fattigere. Fraråder alle at købe igennem Hipvilla!

Elendig service, på grænsen til svindel !

Jeg bestilte et par hippe æggebægre hos Hipvilla, som de straks hævede penge på mit kort for, efter 3 uger uden at modtage varen, klagede jeg, og fik også en mail tilbage, med tilbud om at få pengene retur, så jeg svarede at hvis de sendte varen samme dag, var det okay, ellers ville jeg gerne have mine penge retur, 14 dage efter, og stadig ingen varer eller penge, og nu er der ingen svar på mine mails mere, i mine øjne er det kun et svindel foretagende der handler sådan.

God service, men er pludseligt sunket i jorden!

Købte en vare hos dem, og fik den leveret hurtigt. Jeg besluttede at bytte varen og efter aftale med dem kunne jeg indlevere varen personligt på deres kontor hvorefter de vill sende en anden vare i stedet.

Det er nu 3 uger siden, og ingenting er sket og jeg kan ikke komme i kontakt med dem. Har prøvet hovednummer (man bliver smidt af efter 2 min) et direkte nummer til supportmedarbejderen, Skype og email. Samme resultat: ingen svar eller bare livstegn fra Hipvilla. Det er useriøst! De skulle skrue ned for deres "Hipness" og få styr på butikken i stedet. Måske det allerede er for sent :-(

Hold jer væk!

Fantastisk service och snabb leverans!!

Har beställt ett flertal produkter från Hipvilla.
Snabbt, enkelt och med fantastisk service och support. Rekommenderas varmt, ett absolut måste om du ska beställa möbler via nätet. Lätt att beställa från Sverige.
Like Hipvilla! :)

Kongeservice!!!

Aldrig før har jeg oplevet så hurtig levering.
Fra, at jeg ringede for at høre om lagerstatus på en vare, gik der et kvarter inden varen blev leveret.
Måske ikke noget man kan regne med hver gang, men alligevel.

Toppen! Fantastisk service & snabb leverans

Har köpt ett Hay Loop Stand table och 3 Muuto lampor på HipVilla.
Möttes först och främst av en fantastiskt service från de tillmötesgående människorna på HipVilla.
Fick sedan snabb leverans hem till dörren och alla produkter var i topp-skick.
Kan varmt rekomenderas!!!

Modtog købet efter 4 dage, men savnede en ordrebekræftigelse efter bestilling.

Købet er som forventet, og emballagen helt i orden. Jeg savnede en ordrebekræftigelse efter jeg havde bestilt på nettet. Irriterende at indholdet står på engelsk.

Det virker bare... Og så går det stærkt! :o)

Ingen problemer! Vil varmt anbefale stedet til andre!

Nem og hurtig bestilling og levering!

Kan absolut anbefales. Ingen problemer og det gør julehandlen dejlig nem og hurtig:-))

fine

it was eksactly as i have wanted it to bee

Really good service.

I ordered some table legs and by a mistake they where sent back to Hip Villa. They then called me and luckyli for me one of the workers was going to visit his mother near me so he came with the table legs 1 hour after and checked out if the table legs had had any damages since it was sent back - i didn't. Really really good service and i love my table legs :)

Rigtig flot opfølgning - det giver lyst til handle hos firmaet😄

Kan ikke leveres i døgnboksen - bør stå på hjemmesiden
hipvilla.com

Reply from hipvilla.com

Hej Søren,

Jeg er rigtig ked af at du ikke har modtaget ordren du bestilte i søndags. Vi afsendte imidlertid mandag og da problemet opstod, aftalte du med GLS at pakken i stedet kunne leveres til en pakkeshop tæt på dig.

Desværre har GLS ved en fejl ikke gjort det, og vi fik pakken retur igår (onsdag). Idet vi modtog den tog vi kontakt til dig, og vi sørgede for at den blev sendt afsted igår, altså samme dag som vi modtog den.

Jeg håber ikke at du fortsat synes du har været ude for så ringe service, min kollega nævnte også at der var god tone i telefonen.

Bedste julehilsener

Carsten
/Hipvilla

Best service you can imagine!

This is a very good firm with great and competent serviceminded staff.I got answer quick via email and also via their chat at their homepage . Fast delivery of the items and no problems at all.

Delevery by promise.

Delerevy by promise.

Meget lang levering og manglende info

Meget lang levering trods besked om at leveringen var til gave og skulle bruges 5 dage efter bestilt. Blev først kontaktet 7 dage efter bestillingen og modtog 9 dage efter bestilling. Har oplevet lign. på andre sider, men her altid med lidt kompentation for ventetiden. Dette var der ikke skyggen af på denne side. Er ikke sikker på jeg vil handle på siden igen.
hipvilla.com

Reply from hipvilla.com

Hej Theresa.

Først og fremmest tusind tak for dit indlæg her. Jeg beklager meget den dårlige oplevelse du har haft, og har talt med min kollega som du har haft den løbende dialog med. Han vil forsøge at kontakte dig i starten af næste uge.

Vi er kun interesserede i at have glade kunder.

VH

Carsten/ Hipvilla

Oplevede god service og hjælpsomhed

vi skulle købe et rokkefår til vores datter. Men da pels jo fra naturens side er forskellige og dette er en netbutik, fik vi tilsendt billeder af et par af deres rokkefår, som vi så valgte et af. Efter at have valgt selve rokkefåret var den allerede hjemme i stuen dagen efter! Rigtig god oplevelse! :o)

Fast deliveries

Hello. It has been some misunderstanding to get my item delivered but the service was very competent and supportive and customer oriented.

Great!

Great site with superfast delivery...

Serviceniveau langt udover det man normalt kan forvente

hipvilla.com Details

Visit hipvilla.com