Hjemmeproduktion reviews

Hjemmeproduktion reviews

8.4

God fejlhåndtering

Havde bestilt tanke til bryggeri, ved modtagelsen var der store buler i tre af tankene. En reklamation til Dansk Hjemmeproduktion blev sendt en time efter modtagelsen og allerede samme dag havde de bestilt tre nye tanke fra leverandøren i Italien.

Hurtig og sikker håndtering af fejl kendetegner en god leverandør, derfor fem velfortjente stjerner til Dansk Hjemmeproduktion.

Rigtig god service

Vi købte en dehydrator i juni og tog den først i brug i slutningen af juli. Maskinen larmede meget, og vi fik tilsendt en ny uden problemer. Tak for god service!

Perfekt!

Super god service, fornuftige priser samt dejligt bredt udvalg!

Fin vare, hurtig ekspedition, men høje portogebyr!

Bestilte et par småting på firmaets hjemmeside og 2 dage efter lå pakken i min postkasse. Portogebyr i den høje ende af skalaen. Alligevel anbefalelsesværdig på grund af alt det andet, som bare fungerede perfekt.

Super service!

Havde i lang tid søgt efter en vare i både fysiske butikker og i netbutikker, men uden held.

Heldigvis havnede jeg i min søgen, på hjemmeproduktion.dk. Her havde man ganske vist ikke varen på lager, eller i webshoppen, men en mail til firmaet bevirkede, at den blev bestilt specielt hjem til mig.

Super service, og meget behagelig mail-korrespondance undervejs.

Kan helt klart anbefale hjemmeproduktion.dk til alle!

Gode produkter

Har handlet med hjemmeproduktion 4 gange og har på intet tidspunkt været utilfreds med deres service.
Har en enkelt gang modtaget et tørrer apparat som ikke virkede.
Efter at have sendt det retur kom ét velfungerende apparat retur inden for en uge.

Is Hjemmeproduktion your company?

Visit Hjemmeproduktion