Hjemsushi reviews

Hjemsushi reviews

7.4

Jeg skal ikke lægge skjul på, at det hjælper at det kun tager 5 min. at hente maden.
Når man samtidig bliver mødt af en rigtig sød ejer, der altid er smilende og snakkesaglig, samt at maden er helt i top, så kan de ikke få mindre end 5.

Af lidt negative ting, så er restauranten ikke voldsomt indbydende, men det har den heller ikke været hverken som kina-biks eller thai-biks, og man får et klart indtryk af, at lokalerne sætter en stopper for hvad der er muligt at opnå.

Der ryger 20% af prisen, hvis man tager maden med hjem.
Ønsker man at blive og spise, er der ikke vanvittigt mange gæster, så det er et godt sted, hvis man ikke gider for meget baggrundsstøj.

Vi er holdt helt op med at bruge andre sushi steder her i Valby, da HjemSushi fuldt ud lever op til de forventninger vi har.

Is Hjemsushi your company?

Hjemsushi Details

Visit Hjemsushi