HM-Solutions ApS reviews

HM-Solutions ApS reviews

9.3

Hurtig og kompetent service

HM-solutions sætter sig lynhurtigt ind i din virksomheds situation, og udvikler løsninger, der umiddelbart kan tages i anvendelse. De svarer på mails stort set døgnet rundt, og kan klart anbefales.

Lokal Forsikring
Peter Lindegaard
adm. dir.

HM-Solutions leverer varen.

Jeg kan varmt anbefale HM-Solutions.
De gør et stykke professionelt arbejde og altid til tiden.

HM-Solutions leverer varen :-)

HM- Solutions er et meget troværdigt og professionelt webbureau, jeg varmt kan anbefale andre at benytte.
Du kan stole på dem og de arbejder for DIG. Henrik forstår virkelig at sætte kunden i centrum.
Jeg er dybt taknemmelig for den service, de udviser 24 -7.

HM-solutions leverer kvalitetsløsninger 24/7

Jeg har nu samarbejdet med HM-solutions og Henrik Nielsen gennem de sidste 2-3 år. Jeg har drevet rejseselskab siden 2002 og har i dag flere selskaber. Når det kommer til web-design løsninger og opbygning af kundedatabaser har jeg været udsat for lidt af hver. Du kommer ofte til at betale for de samme ting flere gange, fordi de ikke laver det ordentligt fra start. Og endnu værre man kan som regel ikke få fat i dem når det er nødvendligt.. HM-solutions er unikke fordi de leverer kvalitet til tiden, og under processen er du i dialog med dem hele tiden. I modsætning til de fleste på markedet er HM-solutions forretningsfilosofi langsigtet med henblik på at skabe loyalitet og tilfredse kunder. De slipper ikke opgaven før du er tilfreds. Jeg bruger kun HM-solutions og kan kun på det varmeste anbefale alle at bruge dem. CEO og Founder GGTours og Green Generation, Giovanni Orio

Prøv HM Solutions fra Sydsjælland

Altid fleksible og har en løsning på de fleste IT opgaver. Skal du eventuelt have ny hjemmeside så kontakt trygt HM Solutions, der vil hurtigt komme en ide og en mulig løsning

med venlig hilsen
Jan Poulsen
HP rengøring ApS

Super god behandling og seriøst arbejde

Jeg kan på det varmeste anbefale HM Solutions både som kunde og samabrejdspartner. De er næsten altid til at komme i kontakt med og man får en super behandling og hurtig løsning af ens problem uden at det koster en "bondegård".
Så jeg vil til en hver tid anbefale HM Solutions til andre :)

Birthe Rasmussen
BR Kontorservice

Data recovery

Jeg var helt på røven da en trojansk hest havde lagt hele min bærbare ned. Alle programmer samt billeder, filer m.m. var helt væk.
Til trods for et ok computerkendskab, kunne jeg hverken via fejlsikret tilstand eller computerens eget recovery-system gendanne til et tidligere punkt i hukommelsen. Henrik fra HM Solutions fik lov at kigge på den, og efter 63 timers recovery og lidt småfifleri har han løst problemet til UG med pil op! Alt hvad jeg havde på min computer inden Henrik fik den, er der igen, det eneste der ikke er der mere er virus!!
Jeg er MEGET tilfreds, da der lå en masse uvurdelige billeder som jeg desværre ikke havde fået brændt ud på disc. Det har jeg nu. ;)

5 stars solutions!

Siden vi begyndte samarbejdet med HM- solutions, opdagede vi hurtigt at de var et troværdig firma med brede løsninger på udfordringer. De er ikke bare åbne for kreative muligheder, de er også realistiske omkring at få det ført ud i livet.

Vi er taknemmelige og optimistiske omkring at fortsætte med dem, og vi kan anbefale dem til alle der har brug løsninger man kan regne med.

D.Gall
R&D Gg

Servicen er helt i top og kunders behov er altid i centrum...

Igennem min tid som freelance Grafisk Designer hos HM solutions, har min erfaring været, at de stræber efter at levere den højeste kvalitet til de bedste priser, men samtidig yde den bedste service til enhver kunde... Således, at kunderne opnår fuld tilfredshed på slutproduktet.

Så jeg kan varm anbefale HM solutions til alle! :)

Professionelle, kreative og yder en kundeservice i særklasse.

Jeg har benyttet HM-Solutions i forbindelse med udarbejdelse af nye funktioner til min hjemmesiden. Min kontakt person Henrik, har hele vejen igennem stået til rådighed mere eller mindre 24/7.

Samtidig med at firmaet har løst de opgaver, som jeg har bestilt, har jeg fået utrolig professionel rådgivning omkring flere tekniske løsninger, som kan forenkle og være tidsbesparende i daglige arbejde. HM-Soulutions udfører et godt stykke arbejde indenfor funktioneludvikling, og jeg vil i fremtiden være tryg ved at benytte dem fortsat.

Meget professionelt

Rigtig god service, super dialog og perfekt resultat.

Kan helt klart anbefales.

Winni Hansen

Nice ;)

Super service og udemærket dialog undervejs i forløbet også selvom der kun var tale om "en lille ting" .

Vil så absolut anbefale firmaet fremover :)

Vh. Kjeld I Rasmussen

Super kundeservice

Gennem min tid i bowlingregi har jeg flere gange brugt HM-Solutions til opbygning af hjemmeside samt statestikker og tilmeldninger til stævne og har yderst begejstret for den hjælp og service som HM-Solutions har ydet.
Der har aldrig været noget problem for at komme i kontakt med HM-Solutions uanset tidspunkt og ugedag, hvilket er et must når vi afvikler stævner.
Med de bedste anbefalinger
Niels Jørgensen

Superkompetent og Service i Stjerneklasse!

HM-Solutions er et firma som ved hvad de snakker om - er det søgemaskineoptimering man ønsker - så får man her valuta for pengene!

Min side var stort set umulig at finde før - og nu dukker den op på første side!! LOVE IT! :)

De er nemme at få fat i - kommunikationen er god, seriøs og de er virkelig et godt eksempel på en god og seriøs forretning.

Jeg vil til enhver tid anbefale dem varmt.
En absolut topkarakter herfra!

Hurtig og kvik service- helt i top.

Jeg er super glad for HM-Solutions da Henrik altid er kvik og vender meget hurtigt tilbage.
Han har hjulpet mig mht. hacking af computer- hviket andre ikke har kunnet hjælpe mig med. og samtidig andre små-opgaver- gode hurtige resultater.
Det vil være ham jeg ringer til hver gang jeg har brug for det.
Ingen andre kan det som han kan.
Bedømmelse ud fra en skala 1-10- får han helt bestemt 10!

Super Service.

Jeg har smidt mange penge efter useriøse virksomheder som altid lover guld og grønne skove når de så har fået pengene så står jeg stadig med en hjemmeside der ikke virker.

Men med HM-Solutions er det noget helt andet. god service og tingene bliver forklaret så man forstår det. Hvis man får ideér så bliver de løst for i den verden virker det ikke som om der ikke er noget der kan lade sig gøre. Her Henrik en tvivl med noget finder han løsningen og vender tilbage,

Som tidligere nævnt kan man altid få fat i ham, hvor man i andre firmaer bare får afvide desværre den person er til møde og så høre man intet..

Super godt firma glæder mig til fremtidigt samarbejde..

perfekt service

efter en meget dårlig behandling hos andre webside makers. er jeg glad for endelig at se nogen der både kan bringe god, service, og samtidige levere et godt stykke arbejde.:)

Super kundeservice, samt en bred vifte af kompetencer

Rigtig god kunde behandling, og et rigtig stærk koncept med en bred vifte af kompetencer. Personlig har jeg endnu ikke fået svaret "det kan ikke lade sig gøre" i forhold til web-løsninger fra Hm-solutions efter et efterhånden længerevarende samarbejde - og resultat har hver gang været super godt, ofte over mine forventninger, grundet de mange gode ideer og forslag til forbedringer Hm-solutions har givet mig som deres kunde.

Endvidere er det som tidligere nævnt bemærkelsesværdigt, at de to mænd altid er ved telefonen, man skulle tro de aldrig sov :).. De er hvert fald altid til at få fat på - selv midt om natten om nødvendigt.

Jeg takker for samarbejdet med Hm-solutions indtil nu og ser frem til flere gode projekter sammen med denne virksomhed.

Bedste service nogensinde!

Jeg bruger HM-solutions tit og ofte - senest med en opgave på søgemaskine optimering, hvor jeg har opnået helt fantastiske resultater!

Henrik har formået at få min side til at rangere højere end mange af mine konkurrenter på google. Dette har resulteret i at jeg næsten ikke bruger penge på adwords, men derimod dukker op på alle de dynamiske søgeord.

Jeg har de varmeste hilsner til dette firma - som altid er behagelige at tale med i telefonen! Også selvom det er weekend eller midt om natten.

HM-solutions dækker alle mine behov hvad angår det at have en hjemmeside, så derfor bruger jeg dem til alt mit.

KH
Sophie Kampmann

Professionelt!

Mine tidligere erfaringer med programmører, designere og kodere, har resulteret i "tomme" sider, samt næsten ubrugelige hjemmesider, og trods aftalt afsluttet med kæmpe mangler.
Men ikke med HM-Solutions, Deres professionelle tilgang til tingene samt deres ekspertise, har igen givet mig troen på at alle ikke er "fuskere"
HM-Solutions har leveret et fantastisk produkt, til tiden, samt til overkommelig pris.
Det er hverken første eller sidste gang Jeg benytter mig af Dem.

HM-Solutions ApS Details

Visit HM-Solutions ApS