HM reviewed by

Copenhagen, DK

At sove på laurbærene?

H&M er en kæmpe virksomhed og et brand som er slået fast med syvmilesøm i danskernes bevidsthed - uanset hvor fint og lækker modetøj folk går i, så ligger alle og enhver inde med H&M-tøj hjemme i garderoben ..

Jeg har benyttet mig af butikkerne lige siden jeg begyndte selv at shoppe og jeg elsker de billige priser, som gør det muligt at finde fint og sæsonsvarende tøj uden at skulle af med en bondegård ..

Da jeg opdagede at de havde oprettet en netshop blev jeg mildest talt lykkelig - yndlingsbutikken hjemme fra sofaen? Lækkert! ... Men nej nej!

Jeg har nu købt varer over hm.com en 5-7 gange og på nær 2-3 gange har jeg oplevet problemer hver eneste gang!!! Den første gang havde jeg problemer med mit dankort som gjorde at min bestilling stod stille i en hel måned (det var deres skyld og ikke min), der skete ikke noget før jeg selv kontaktede dem (med laaang ventetid på kundeservice), og til den tid var halvdelen af tøjet så blevet udsolgt, øv! Andre gange har jeg oplevet at leveringen blev delt op i flere portioner (det i sig selv er helt fint), men at modtage pakke nr. to efter halvanden måned? Come on![Eksterne referencer] you name it, alle jeres store konkurrenter leverer på en uge! En helt tredje gang havde jeg bestilt en BH, men fik leveret en sweater, da jeg så ville bestille BH'en igen var den naturligvis udsolgt - hmm! Generelt oplever jeg at hver eneste gang jeg shopper på hjemmesiden bliver nogle af varerne i min kurv udsolgt, imens jeg kigger på andre items - det må der være en nem løsning på? For det sker aldrig i andre webbutikker ..

Så kære h&m, lad nu være med at sove på laurbærene, den digitale æra har gjort sit og hvis i vil følge med og stadig være danskernes førende basismodebutik (også på nettet), så må i komme ind i kampen og få garanti på leveringstid og naturligvis gratis levering også!
Pernille Bitsch found this review useful