HM reviewed by

Lidt varierende oplevelser.

Jeg har mange gange bestilt hos H&M, og kan godt undres over at de ikke snart hopper med på bølgen med gratis fragt-returnering. Synes dog det er en fin ordning, at man sætter en label på returneringspakken, og så trækker de bare fragtbeløbet fra det beløb man står til at skulle have retur for varene. Det gør det lidt nemmere, at man ikke står og skal fumle med penge/kort nede på posthuset, og betale dobbelt op på en forsikret pakke.

Et andet minus er deres meget lange leveringstid. På min seneste ordre gang skal jeg vente 1 måned på 3 af varerne på min ordre!

De skal dog have ros for behandlingen af min sidste pakke, som postdanmark først havde valgt at sende til en helt anden by, for derefter at smide væk. Kundeservice var sød og venlig, og ringede hurtigt tilbage som lovet, efter hun havde haft fat i postdanmark. Jeg skulle så have pengene tilbage for denne ordre, og jeg tænkte at det sikkert kunne komme til at tage et par uger, men idag var det korrekte beløb tilbageført til min konto - det synes jeg er dejligt, så skal jeg ikke gå og tænke på dét!