HM reviews

HM reviews

4.5

Ingen problemer

Har bestil fra hm MANGE gange før uden problemer (hurtig levering, når varen er på lager og god informering generelt) og deres kundeservice er også hurtige til at svare...

Super zufrieden

Alles super angekommen wie versprochen. Danke!! :-)

Bestellt und dann nix mehr...

Ich habe UNterwäsche bestellt und nach der Bestellung war Funkstille. Keine Reaktion mehr. Irgendwann dann wollte ich es noch mal bestellen und es war ausverkauft. Das ist wirklich sehr ärgerlich und auch schlechter Service. Ich kann da nur empfehlen das offline zu kaufen. Da gibt es echt bessere Versandthäuser!

Rigtig god service

Jeg havde bestilt en trøje der var for lille, så sendte den retur og fik så at vide at min ordre var annulleret, da varen var udsolgt. Den var så på lager dagen efter. Jeg skrev så til dem og klagede, og fik at vide jeg skulle ringe til deres kundeservice. Det gjorde jeg og kom rigtig hurtigt igennem, og vi fik ordnet det.

Sur og skuffet

Jeg bestilte et par bukser over H&M's hjemmeside d. 16/11 og så bliver det skrevet at bukserne vil komme mellem d. 18 og den 22. Men det gør de ikke. I stedet får jeg ugen efter en besked om at de vil komme senest d. 27. Men i dag får jeg så besked om at de er ved at blive pakket. Jamen helt ærligt!? Jeg skulle bruge de bukser d. 23 og var skide glad da jeg så fik at vide at de kunne nå at komme.
Udover det så er jeg under 18, og derfor koster det mig 35 kroner, oven i fragt, fordi de skal leveres. Jeg skrev med min mor om det og fortæller det er sket for hende flere gange også. Jeg har ALDRIG oplevet dårlig service hos H&M før. Men en ting er sikkert, jeg handler IKKE over hjemmesiden igen.

Oldschool hjemmeside - ærgerligt!

Kan desværre snige hjemmeside op på en 2-stjernet.
Det er simpelthen for oldschool, eks:
Ingen tur/retur - omkostninger ved bytning af vare.
Fysiske butikker og internetshoppen har INTET med hinanden at gøre - tøjet fra nettet kan ikke byttes i rigtige butikker.
Værst af alt, skal man være 18 år, for at kunne bestille tøj på hm.com. Det er godtnok noget pjat. Så selvom jeg er 17, skal jeg få min mor til at OPRETTE en bruger herinde, og betale via hendes konto - medmindre jeg vil betale 35 kr. ekstra, for at betale kontant på posthuset - nej vel?
De to stjerner er for tøjet - til tider finder man virkelig flotte billige ting! + et flot design af hjemmeside - forholdsvis overskuelig.
Men få nu rettet op på det med at man skal være 18! Sæt i den mindste grænsen til 14 eller sådan noget.

Pålidelige og venlige

Jeg handler rigtig meget på HM med to små børn er HMs priser rigtigt fine...Jeg bestiller altid ret store ordre hjem så børnene kan prøve tøjet og vælge. Skulle der mangle noget eller der er sendt en forkert vare får man altid et gavekort til kompensation.

De er gode til at behandle ordrene hurtigt, både ud og hjem og man kan se billeder af det man har bestilt og returneret på sin side. denne gang var to af delene blevet grimme i vask, spå jeg skrev til HM og dagen efter ringede de mig op, altid et rigtigt sødt kundeservice personale, som lyder venlige og har tid til at lytte og grine og forklare og hun forklarede at de beklagede og at jeg selvfølgelig blot skulle sende varerne retur og så justere på fakturaen, de betaler også returfragten i det tilfælde. De nåede at justere beløbet på fakturaen fordi de behandlede det så hurtigt...

Super service!

Super super service!

Jeg bestiller ofte tøj på HM's hjemmeside.
Jeg synes at de er meget informative og man får altid mails vedr.evt.udsolgte vare eller hvornår varen kan leveres. De sender adskilt, så man ikke skal vente på de vare som er på lager her og nu. Super. Derudover er de bare geniale inde i deres kundeservice, både pr.tlf og pr.mail. Hvis man f.eks har en forespørgsel på en vare og har udfyldt deres j´kontaktformular, så ringer de tilbage samme dag eller dagen efter. Hvis de ikke får fat i én, så modtager man en mail. De bestiller varen til én og indsætter gerne en rabatkode på en anden vare, hvis man f.eks har sendt den vare retur igen hvor man havde benyttet rabatten. Det er da super service. Hurtig sagsbehandling og de yder en kæmpe hjælp og er simpelthen så imødekommende derinde-ALTID.
Det er generelt min mening, både online og i butikkerne. Kender ikke noget sted hvor man kan komme retur med vare som er købt et halvt år eller mere forinden. De tager også retur uden en bon.
Er store fan af HM.
Fortsæt det gode arbejde.

Hurtig leveringstid - men dyre leveringsomkostninger

Jeg kan se, at flere har brokket sig over den lange leveringstid - jeg synes ikke, at min leveringstid var så lang (men måske jeg bare har været heldig?).

Fin kvalitet til pengene - der er intet at klage over der :)

Når det så er sagt, så kan jeg ikke forstå, at leveringsomkostningerne skal være så høje - det er alt alt alt for dyrt i forhold til priserne på varerne (det er lige før, at det ikke kan betale sig at købe det).

Den eneste grund til at jeg brugte nettet var, at den lokale H&M ikke havde kjolen.

Jeg vil foreslå, at man kan få en gratis eller lavere leveringsomkostning ved at få det leveret til den lokale H&M, hvor leveringstiden måske også kunne være kortere.

Det er i hvert fald skræmmende, så dårlig anmeldelse der er af H&M på trustpilot - og bittert for H&M, da mange nok vil vælge online shopping fra.

På vippen.

Generelt er jeg vild med H&M's tøj og priser - lækkert tøj til billige penge kan ingen vist brokke sig over!
Som mange andre mener jeg også, at leveringstiden er for lang, og 50 kroner i porto er meget. Men til gengæld er det virkelig rart, at de skriver en dato for forsendelsen.
Jeg handler tit på h&m's hjemmeside, men hvis man ikke er vild med at vente på sine varer, vil jeg ikke anbefale dem. Til gengæld får man det, man betaler for (hvis varen altså ikke er udsolgt).

Øv øv..

Synes ikke det kan være rigtigt at, de har slettet min ordre.. Hvorfor har de det? og det kan ikke være rigtigt at jeg overhovedet ikke har fået mine vare som jeg bestilte. I starten af oktober måned. Og hvorfor kontakter de ikke en, når de sletter min ordre,? Og kontakt til kunderservice kan jeg ikke engang få.. .. Øv hvor er det bare for DÅRLIGT!!

Ikke konkurrence dygtig!!

Jeg er ved at være træt af H&M!! Online gider jeg ikke bruge mere efter denne levering... 50.- i porto, 40,50 for at sende noget retur og 19.- i faktura gebyr! Laaang leveringstid og så sletter de varer hvis de ikke lige har det på lager! Og så kan de desværre ikke ombytte varer hvis man ikke havde skrevet det på retursedlen, hvis man ydet god service fixed man det! Samlignet med andre sider som ex Smartgirl og Bestseller halter H&M bagefter i den grad og hvorfor får de ikke snart øjnene op for det!!? De tilbyder gratis fragt og retur, de har tit gode tilbud og har fantastisk god service!!
Jeg ved ikke om H&M ikke gider at hjælpe eller om de bare har oldnordiske systemer!?

dårligt, dårligt, dååårligt!!

Jeg køber aldrig online fra H&M igen! Alt alt aaalt for dårlig service. Bestilte en pakke den 1 okt og nu, den 16 okt, har jeg den stædigvæk ikke, det kan simpelthen ikke passe!
Jeg fik en mail fra dem ca. 10 dage efter jeg havde bestilt pakken, hvor de sagde, at de havde prøvet at trække penge fra min konto, men det var ikke lykkes, så de vil forsøge igen om 7 dage.
For det første; først 10 dage efter jeg har bestilt??Jeg ringede så til kundeservice, som for resten absolut heller ingen stjerne får fra mig, hvor jeg følte at jeg snakkede med en robot og hun kunne ikke hjælpe mig med noget som helst. Jeg fortalte hende, at jeg ikke kunne forstå hvorfor de ikke kunne trække pengene, idet jeg havde penge på konto. Men det var åbenbart bare ærgerligt, og jeg blev bare nød til at vente (endnu længere)

Kort sagt: Køb ikke online! kan ikke sige det ofte nok; dårligt dårligt dårligt og har ikke oplevet noget dårligere! Nu er jeg ikke så spændt på at få pakken længere og gad vide hvornår jeg får den. Jeg regner næsten med at min dreng heller ikke passer tøjet længere,,,,,

Gode varer, men den lange leveringstid ødelægger oplevelsen gang på gang.

Jeg har handlet fra hm.com en del gange over de sidste par år. Og oplevelsen har altid været den samme. Der går enormt lang tid, før varen ankommer. Selvom der står, at varen er på lager ved bestilling, så går der oftest en uges tid før du overhovedet får en mail om, at de er begyndt at pakke din forsendelse. Jeg kommer nok til at bestille fra hm.com igen, når jeg falder over noget som jeg bare ikke kan undvære. Men jeg har lært lektien om aldrig at bestille noget, som jeg planlægger at bruge til en bestemt lejlighed. Når folk f.eks. skriver ting på deres ønskeseddel fra H&M.com så vælger jeg det altid fra som det første, for det er bare for usikkert at satse på at få varen i tide.

Noget lang leveringstid

Jeg bestilte 1. oktober om formiddagen 4 par bukser til vores søn, tidligt den 2. oktober fik jeg en mail om at H&M pakkede min bestilling, og så skete der ikke mere. I går, 1 uge efter bestillingen fik jeg så endelig mine vare... Det er godt nok lang tids levering. Bestilte hos en anden internet butik nogle vare søndag aften, de blev modtaget her til morgen, det er 1½ døgn mod H&M's 7 dage, for lagervarer som var på lager ved bestillingen...

Måske I skulle ansætte nogle flere på jeres lager...

Hvorfor??

Bestilte tøj for 2 måneder siden!!! Hvad sker der H&M??? 3-5 dage leveringstid siger I, er I sikre på det ikke 3-5 måneder. Mit tøj er kommet, men helt ærligt det er virkelig for dårligt. Men fair nok hvis man kan lide at gå og vente på sit tøj.

Tager I tis på folk.....

Den 19/9 bestilte jeg et halstørklæde... Her den 2/10 har jeg ikke hørt en s..., hvornår de har tænkt sig, at sende pakken.. Hallo!!!!! Jeg kan sende en pakke til New Zealand og tilbage igen hurtigere end de drys fra H&M åbenbart kan sende min pakke.. Første og sidste gang jeg køber noget fra H&M... Og kom så med min pakke for fanden.. ØV!!!

Never again online.

Jeg bestiller ikke nogensinde online igen, man kan ikke fortryde pakken eller noget som helst.. Syntes det er dumt at der også tager så lang tid for dem at sende en pakke!!.. Tag jer dog sammen.

Ok priser og tøj - men alt alt for lang leveringstid.

Har altid været tilfreds med kvaliteten og prisen på tøjet, MEN MEN MEN .. alt for lang leveringstid! Kan simpelthen ikke forstå at det kan tage så lang tid for dem - ved bestseller får man tøjet 2 dage efter...! Jeg har handlet der et par gange, fordi jeg egentlig er glad for deres tøj - men jeg er godt mere end heldig hvis det kommer inden for 14 dage!!

Alt for lang leveringstid

Bestilte varer 18/9, i dag 25/9 modtager jeg en mail om at mine varer bliver pakket og vil blive sendt i løbet af 3-5 dage! Det synes jeg er ringe service, taget i betragtning af at de fleste steder tager de 2 max 3 dage.

Is HM your company?

HM Details